13. 11. 1976.

Suncokret - Oj, nevene

PGP RTB - S 52 737
Objavljeno: 13.11.1976


Oj, nevene (4:03)

"Hit parada 76"
(B. Đorđević - V. Borisavljević - narodni)
Zabavni orkestar, dirigent Vojkan Borisavljević


Tekla voda (2:32)
"Beogradski sabor 76"
(M. Sokić - B. Zarin - narodni)
Zabavni orkestar RTB
dirigent Vojislav Simić

Producenti Vojkan Borisavljević i Kornelije Kovač


Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd
Beograd, Makedonska 21
Recenzent Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik Dragiša PETKOVIĆ



Oj, nevene

Oj, nevene, divno sjeme
(ah, jadi moji)
Da je meni ime tvoje
(ah, jadi moji)
Ja bih znala đe bih cvala
(ah, jadi moji)
Junacima pod brcima
(ah, jadi moji)

Devojkama na dojkama
(ah, jadi moji)
Udovici na mišici
(ah, jadi moji)
A babama u očima
(ah, jadi moji)
Da ne vide našu igru
(ah, jadi moji)

O, jelene, dođi brže
noć zapanula
gazi goru, sve dok zora
nije svanula, hej!


Tekla voda

Tekla voda kroz Kalinu
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Kad je tekla gde se dela
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Bili su mu po devojku
jel' tolika ta devojka
jes' deveru do ramena
a za momka stasala

Popili je trudni konji
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Gde su bili pa su trudni
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Bili su mu po devojku
jel' tolika ta devojka
jes' deveru do ramena
a za momka stasala

Bili su mu po devojku
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Jel' tolika ta devojka
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Bili su mu po devojku
jel' tolika ta devojka
jes' deveru do ramena
a za momka stasala

Jes' deveru do ramena
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

A sa momkom ravna rasta
Kalino, Kalino
Kali-lili - vito pero zeleno

Bili su mu po devojku
jel' tolika ta devojka
jes' deveru do ramena
a za momka stasala

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma