27. 10. 1978.

Oliver Mandić - Sutra imam prazan stan

PGP RTB - S 51 836
Datum rezanja vinila: 27.10.1978


Sutra imam prazan stan

(O. Mandić - M. Tucaković)
Osloni se na mene
(O. Mandić - S. Marković - M. Tucaković)

Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Recenzent Aleksandar Pilipenko - glavni i odgovorni urednik Stanko TERZIĆ


Sutra imam prazan stan

Pozivam vas sve
da dođete što pre
i napravite lom
u stanu mom

Da, luster nije loš
ali bice dobar koš
zapalite
polomite mi sve

Već vidim njih pedeset
što padaju u nesvest
i prave čudan kroj
za novi klavir moj

U cilju atmosfere
na podu je veselje
društvo pravi plan
za sutra-sutradan

Ja od sutra imam prazan stan
praviće se žurke svaki dan
imam prazan stan
žurke svaki dan
ludnica je to, zar ne
imam prazan stan
pozivam vas redom sve

Pozivam vas sve
da dođete što pre
i napravite lom
u stanu mom

Čim nasluti moj klan
da je negde prazan stan
u naletu
u zaletu lomi sve

Sa sobom nose alat
da provere svoj zanat
sa stvore krš i lom
društvo mi je grom

Dok cigarete lete
odlepljuju tapete
i prave luđi plan
za sutra-sutradan

Ja od sutra imam prazan stan
praviće se žurke svaki dan
imam prazan stan
žurke svaki dan
ludnica je to, zar ne
imam prazan stan
pozivam vas redom
sve, sve, sve, sve, sve, sve, redom sve


Osloni se na mene


Kad dođu teški dani
i napuste te svi
napisi dve-tri reči
znaću gde si ti

Pomoći ću ti tad
ko prijatelj i brat
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu

Kad budu s tobom grubi
i nanesu ti bol
ti nemoj da se plašiš
ja osetiću to

I najbolje što znam
učiniću tome kraj
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu

Osloni se na mene sad ti, veruj mi sve
dajem ti svoju reč
da i u dobru i u zlu ja biću tu
da te tešim i nasmešim

A kada nađeš mir
kraj nekog drugog ti
povući ću se tad
i srećan biću ja

Podeliću s tobom sve
i čuvaću tvoj mir
ali stati neću ja
na tvoj put
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu

Osloni se na mene sad ti, veruj mi sve
dajem ti svoju reč
znaj, i u dobru i u zlu ja biću tu
da te tešim i nasmešim

Biću tu
veruj mi, veruj sve
veruj mi
osloni se na mene ti

Biću tu
veruj mi, veruj sve
i u dobru i zlu
ja biću tu, veruj mi

Veruj mi
osloni se na mene ti
biću tu
veruj mi, veruj sve

I u dobru i zlu
ja biću tu, veruj mi
veruj mi
osloni se na mene ti

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma