23. 10. 1979.

Yu grupa - Samo napred ..! [^]

PGP RTB - LP-55 5373
Datum rezanja vinila: 23.10.1979


1. Nešto si mi umorna i bleda (3:50)

(M. Kostić-M. Tucaković)
2. Samo napred guraj, guraj (3:44)
(D. Jelić/M. Kostić-D. Jelić-M. Tucaković)
3. Plejboj (4:31)
(M. Kostić-Ž. Jelić-M. Tucaković)
4. Hej, da me vidiš (4:32)
(M. Kostić-Ž. Jelić-M. Tucaković)
5. Pera amater (2:58)
(M. Kostić-D. Jelić-M. Tucaković)
6. Autobus za raj (3:53)
(D. Jelić-D. Đuričić-M. Tucaković)
7. Da si M.M. ili B.B. (2:56)
(D. Jelić-D. Đuričić-M. Tucaković)
8. Udaj se dobro (4:43)
(M. Kostić-M. Tucaković)

DRAGI JELIĆ - vokal, solo gitara
MIODRAG BATA KOSTIĆ - vokal (3), solo gitara
ŽIKA JELIĆ - bas gitara
DRAGOLJUB ĐURIČIĆ - bubnjevi, udaraljke
DRAGAN JANKOVIĆ - orgulje
LAZA RISTOVSKI - moog solo (kao gost)

Prateći vokali: SLAĐANA MILOŠEVIĆ i DRAGANA ŠARIĆ

Snimatelj: Dragan Vukićević
Producent: Aleksandar Pilipenko
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić

Fotografija i grafički dizajn: Milenko Miletić



NEŠTO SI MI UMORNA I BLEDA

Devojče milo, odgovori mi
najlepša vilo, s' kim bila si ti
Ko ti je noćas, milov'o put
ko ti je u mraku, izgužv'o skut

Nešto (Zašto) si, umorna i bleda
trebaš mir, nikud ti se ne da

Ko je taj, osvajač bez zvanja
što osvoji tebe do detalja
Nešto si, umorna i bleda
trebaš mir, nikud ti se ne da


SAMO NAPRED GURAJ, GURAJ

U životu guraj, guraj
samo napred furaj, furaj
U životu ako cvikaš
onda možeš da se slikaš

Guraj, guraj

Autobus kad je pun
zašto da ti slome kljun
gurni onog ispred sebe
da on ne bi gurnuo tebe


PLEJBOJ

Kad bi bio plejboj mlad
bilo bi nam lepše nego sad
šta nam dune činili bi tad
dan bi bio noć, a noć dan

Ceo svet bi bio samo moj i tvoj
da si bogat kao plejboj

Kad bi bio neki svetski star
slao bi ti smaragde na dar
život bi nam bio laka stvar
račun svaki rešio bi ček

Po Evropi jahtom kružili bi mi
da si draga svetskom staru ti

Ko rulet se vrte java i san
i uvek mi propadne plan
život se svodi moj i tvoj
kako sanjam da sam plejboj


HEJ, DA ME VIDIŠ

Hej, da me vidiš, ti najdraža moja rođena
da vidiš onog kog nimalo nisi volela
Neko i nešto, konačno postah ja
u inat tebi sad uživam zadovoljastva sva

Hej, da me vidiš gde paze i poštuju me svi
da vidiš onog kog cenila nikad nisi ti
Da mi vidiš kola, kakav sam gospodin fin
kuću i baštu, o da li bi srećna bila s' tim?

Hej, da me vidiš u kakvom se društvu krećem sad
da vidiš onog u kog nisi verovala tad
Hej, bar da vidiš šta su raskoš i sjaj
uspeh bez tebe al' laže te, gore nije znaj


PERA AMATER

Sećam se Pere, mangupe smere
beše kao i ja šiz
Potrošio bi zadnji dinar
na osrednji striptiz

Sa malo para i puno žara
na ostrva smo išli mi
Uz pomoć šarma i gitara
strankinje jurili

Hej, hej švaleru, Pero, druže moj
tužni amateru, gde bi krivi spoj
Neženjo večni, mangupčiću sad
 tužni amateru, otkud taj pad?

Dugačke kose i noge bose
slušali smo samo rok
Po šatorima ludovali
za rodbinu bili šok


AUTOBUS ZA RAJ

Koči me ovaj grad
ove zgrade sive
Ulice, komšije
što zbog drugih žive

Imam godina već 25
i kuca poslednji čas da odem u svet

Guše me ljudi tu
ova atmosfera
Troškovi, rođaci
vole kavaljera
 
Autobus me čeka
autobus za raj
Čeka četvrt već veka
neki nepoznat kraj

Gnjave me devojke
što bez veze zuje
Alapača čitav tim
što po svemu pljuje


DA SI M.M. ILI B.B.

Dan, grozno vruć
za avgustni tuš sad nije ključ
Trom, ko stari pas
ja u frižideru tražim spas

Da si Merlin Monro (Yes)
ne bi mi prijala sad
na 35 stepeni hoću hlad

Ma da si Brižit Bardo (Oui)
ne bih te zvao sad
na 35 stepeni želim hlad

Ja, ključam već
a i ti mi sve više ličiš na vrelu peć
Šta li sad rade, eskimi svi
tvoje bi čare imale draž da smo pingvini mi


UDAJ SE DOBRO

Udaj se dobro
briši me iz svoga plana

Pametna budi
šta ću tebi ja bez stana

Udaj se dobro
nađi tipa punog para

Pametna budi
džep mi nije jaka strana

Udaj se dobro
ljubav nije sad u modi

Pametna budi
radi ono što ti godi

Udaj se dobro
nađi sebi pravu cenu

Pametna budi
svako hoće zgodnu ženu

Skupo je sve
struja i gas
standard nije loš
nije mrak za nas!



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma