19. 12. 1979.

Rani mraz - Prvi januar /popodne/

PGP RTB - S 51 876
Datum rezanja vinila: 19.12.1979


Prvi januar (popodne)

(Đ. Balašević - J. Boček - Đ. Balašević)
Lagana stvar
(Đ. Balašević - Lenđel - Đ. Balašević)

Snimljeno u studiju PGP-RTB
Foto: Gavrilo Grujić
Likovna oprema: Ivan Ćulum
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Produkcija gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21



Lagana stvar

Tad još nisam birao
ni gde, ni šta sam svirao
a baš u tom je stvar

Ona je došla tad i rekla
pokušaj, napravi jednom bar
za mene neku finu sporu stvar
finu laganu stvar

I od dva tri akorda
jer ni ne umem bolje ja
pesma je nastala

I čim su čuli nju, laganu pesmu tu
svi su pevušili i svi su zaneseni plesali
uz tu laganu stvar

Čule su me krupne zveri
producenti, menadžeri
shvatili su kakav imam dar

Nudili mi rajsko voće
mnogo love, slavu, ploče
ubrzo sam postao super star

Zahvaljujući muzici
baš ko kuče na uzici
svetom me vodili. Pričali:"To je taj''

Čudo od deteta, a ja sam pevao
milion puta jednu istu stvar
finu laganu stvar

Verovali ili ne
za sve moguće novine
dao sam intervju

Svi su me snimali i očekivali da kažem
kad i gde sam tako genijalno smislio
finu laganu stvar

Pričali su da sam zlatan
ili da sam čist šarlatan
i sve manje ja sam bio svoj

Kad sam razmislio o tom
zamislih se nad životom
rekoh sebi:"Kući, stari moj!"

Želeo sam život nov
u senci bresta crven krov
i moju draganu

Gde god sam bivao, o njoj sam snivao
od onog dana još, kad je poželela da napišem
finu laganu stvar

Želeo sam naći nju
i čim stigoh na stanicu
upitah dal' je tu?

Tad su mi rekli da se davno udala
za nekog mangupa
sa kojim je zanesena plesala
uz tu laganu stvar


Prvi januar (popodne)

Halo? Ej, ćao!
Ja sam, zar mi ne znaš glas?
Zvao sam te, nisi bila tu

Pa eto, malo cugam
znam to nije spas
Ništa, želim ti sretnu novu godinu
ćao!

Pomisli u ponoć na mene, na nas
pomisli na Šoltu, na klince i bas
Možda novi januar donosi spas
pomisli u ponoć na mene, na nas

Ne daj da nam snegovi zaveju trag
pogledaj kroz prozor kad sklopi se sat
nosiće te mašta ko čarobni sag
ne daj da nam snegovi zaveju trag

Halo, tu je društvo, hajde dođi i ti
Da, i on je sa mnom, pa šta s' tim?
Čula sam da negde si u planini
Ma dođi, tako želim da te poljubim, sad


Hej, haj, baš nas briga

U mog babe para mlogo, hej!
Da izbrojiš, ne bi mogo sve
Pa se selom pripoveda da smo prave lole
ma, zavidi nam neki sitan svet

Ume život biti tmuran kad gledaš od dole
ma budi zato sivi soko
pa se vini u visoko, hej!

Hej, haj baš nas briga
vozamo se na taljiga'
Zorom, ili mrakom, šorom il sokakom

Noću kad selo drema
kad nigde nikog nema
mi jurimo kroz noć

Jedared je baba bio kum
svirci su nas čekali uz drum
Red bi bio da smo konje upregli u čeze
al' taljige vole baba moj

Još kad sitno iz šaraga tambura zaveze
ondak život nema mana
brži smo od aeroplana, hej!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma