20. 12. 1979.

Suncokret - Sviće novi dan / Tvoja mama gunđa protiv mene [^]

PGP RTB - S 51 871
Datum rezanja vinila: 20.12.1979


Sviće novi dan (4:09)

(Dušan Bezuha - Miodrag Sokić)
Tvoja mama gunđa protiv mene (3:00)
(Miodrag Sokić - B. Zec)

Aranžmani: "Suncokret"

Snežana Jandrić - vokal
Dušan Bezuha - gitara, vokal
Dragan Miljanović - klavijature, vokal
Vlada Golubović - bubnjevi, vokal
Miodrag Sokić - bas, vokal
Rade Ercegovac - tonski snimatelj, ne peva
Gost: S. Sax
Kompozicije: Bezuha, Sokić
Tekstovi: Sokić, B. Zec
Aranžmani i producent: "Suncokret"

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
PGP-RTB, Beograd, Makedonska 21



Sviće novi dan

Ovo poslednji je put,
ovaj zagrljaj je sve
što mogu još da dam
Ovo poslednji je čas,
radim sve u vezi nas
da znaš, jer ja već znam

Moraš da me zaboraviš
moraš da me zaboraviš

Iskoristi ovu noć
svaki sekund, svaki tren
već umorna sam, znaj
Više nikad neću doć'
to je od nas bilo sve
i noći sad je kraj

Moraš da me zaboraviš

Smisli neku priču,
kad te neko pita
objašnjenja, laži
odavno sam sita
Skupi svoje snage,
taksi mi naruči
sviće novi dan

Ovo poslednji je put,
ovaj zagrljaj je sve
što mogu još da dam
Više nikad neću doć'
to je od nas bilo sve
i noći sad je kraj

Moraš da me zaboraviš

Smisli neku priču,
kad te neko pita
objašnjenja, laži
odavno sam sita
Skupi svoje snage,
taksi mi naruči
sviće novi dan


Tvoja mama gunđa protiv mene

Ti si me ubedio da dođem
u kasno popodne, oko 5
kod gospođe mame
ne mogu da prođem, pa promenila sve

Ti si institirao na tome
da se najzad sretnemo nas dve
te ledene oči
hoće da me slome i da pokvare sve

Tvoja mama gunđa protiv mene
(nije fer, nije fer)
ona ima nešto protiv nas
Neće čak ni kafu da mi skuva
(nije fer, nije fer)
upada u sobu svaki čas

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma