24. 10. 1979.

Leb i sol - Ručni rad

PGP RTB - LP 55-5372
Datum rezanja vinila: 24.10.1979


1. Lenja pesma (4:00)

(V. Stefanovski-G. Stefanovski)
2. Rebus (5:20)
(K. Dimuševski)
3. Hogar (4:30)
(G. Tavitijan)
4. Ručni rad (5:03)
(B. Arsovski)
5. Kumova slama (5:30)
(V. Stefanovski)
6. Put u vedro (5:20)
(G. Tavitijan)
7. Verni pas (posvećeno mojoj mačkici) (6:09)
(K. Dimuševski)

VLATKO STEFANOVSKI, el. i ac. gitara i vokali
KOKI DIMUŠEVSKI, fender-el. klavir, ac. klavir, poly moog, mini-moog i logan mellotron
BODAN ARSOVSKI, el. bas i kontrabas
GARO TAVITIJAN, bubnjevi
MILIVOJ MARKOVIĆ, tenor i alt sax

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Grafički opremio: Darko Marković



Lenja pesma

Široko more, razmišljam
da l' da se kvasim
ipak idem na kaficu
baš me briga za kupanje
to mi nije najvažnije

Kiša lije, nevreme
al' meni je dobro za sunčanje
postoji samo ovde i sad
mogu igrati na svaki broj
uvek dobiti deo svoj

Svi nekud jure, trče i lete
i svako hoće dobiti sve
ne brinem puno kud ja da krenem
stići ću negde, pa bilo gde

Mnoge staze, raskršća
svud bih da budem, jadan ja
al' onda shvatim prostu stvar
kad već ne mogu biti svud
nigde ne žurim, nisam lud

Noć duboka, spava sve
ja tada vežbam šetanje
to što radim je prava stvar
znam da uđem u svaki kroj
i da ponovo ostanem svoj

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma