19. 1. 1980.

Slađana - Gorim od želje...

PGP RTB LP 55 5384
Datum rezanja vinila: 19.01.1980



...da ubijem noć

1. Očigledno nije mi svejedno (5:00)
(E. Lesić - M. Petkovski - M. Tucaković)
2. Pusti neka stvari teku svojim tokom (3:48)
(H.G. Semendo - L. Ristovski - M. Tucaković)
3. Gorim od želje da ubijem noć (3:09)
(M. Petkovski - M. Tucaković)
4. Amsterdam (4:02)
(M. Glišić - S. Milošević - M. Glišić)
5. Moja čudna putovanja (4:18)
(E. Lesić - M. Petkovski - M. Tucaković)
6. Čuvaj me (3:50)
(A. Ilić - M. Petkovski - M. Tucaković)
7. Moj brat po pesmi (4:18)
(A. Milovanović - M. Petkovski - M. Tucaković)
8. Kontroliši se (5:13)
(S. Milošević - M. Tucaković)

Oni koji su pokušali da ubiju 30 noći novembra i decembra 1979. godine i nestali u nepoznatom pravcu:
Slađana Milošević - vokal, violina solo (7)
Miki Petkovski - klavijature
Laza Ristovski - klavijature
Miloš Zeiger - bas, vokal
Dragan Jovanović - solo gitara
Ipe Ivandić - bubnjevi, udaraljke
Rade Ercegovac - snimatelj
Sumnja se da je noć ubila njih.

Producenti: M. Petkovski i L. Ristovski
Fotografija: Cile Neimarević
Likovno-grafička oprema omota: Jugoslav Vlahović

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Produkcija gramofonskih ploča
Radio-televizije Beograd
Beograd, Makedonska 21



Očigledno nije mi svejedno

Sanjala sam neku čudnu goru
ja i neko od oluje luđi
sedefastu postideli zoru
bili smo i bliski i tuđi

Kiše su se drsko tamo sagle
ludo sunce ljubavnike krilo
ljubičaste pokrile nas magle
sve je tako nestvarno bilo

Očigledno nije mi svejedno
što je sve to bio samo san
što me jutro dočekalo čedno
očigledno nije, nije mi svejedno

Očigledno nije mi svejedno
ludo smo se ljubili u snu
al’ me jutro dočekalo čedno
očigledno nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno

Sanjala sam - poljupci mirišu
miluju se pijano dva bića
nežne trave ubrzano dišu
sve se peni od besa i pića

Igre naše čarobne i divne
budile su tajne želje neke
ruke su me odavale kivne
u predele htele daleke

Očigledno nije mi svejedno
što je sve to bio samo san
što me jutro dočekalo čedno
očigledno nije, nije mi svejedno

Očigledno nije mi svejedno
ludo smo se ljubili u snu
al’ me jutro dočekalo čedno
očigledno nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno

Očigledno nije mi svejedno
ludo smo se ljubili u snu
al’ me jutro dočekalo čedno
očigledno nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno
nije, nije mi svejedno


Pusti neka stvari teku svojim tokom

Na primer, na primer ti i ja
deca smo što se ne snalaze
na primer, na primer ti i ja
deca što sebe ne nalaze

Pusti neka stvari teku svojim tokom
i prestani da mrziš
beskrajno sebe i svet
jer pravde ipak ima
i čuva se za nas

Sve je ovo san
varka, kišni dan

Rođeni smo greškom
u neko prebrzo vreme
bez hrabrosti i želje
za bekstvo, tajne, dileme

A slični smo i razni
po radosti, bolu i sreći
bezazleni i strani
mezimac je tu neko treći

Sve je ovo san
varka, kišni dan

Pusti neka stvari teku svojim tokom
i prestani da mrziš
beskrajno sebe i svet
jer pravde ipak ima
i čuva se za nas

Dodirnućemo nebo
i kraj ce nam biti lep

Na primer, na primer ti i ja
deca smo što se ne snalaze
na primer, na primer ti i ja
deca što sebe ne nalaze


Gorim od želje da ubijem noć

Retko loša noć
noćni život očajno bedan i skup
ovaj je grad
nedeljom mali i glup

Spremam se već sat
čekam neki nemoguć poziv i znak
da prekratim sve
dosadu i ovaj mrak

Gorim, gorim od želje da ubijem noć
gorim, gorim od želje da ubijem noć

Prijatelji svi
sede po kafanama, guši ih dim
tračare tu
il’ gledaju kod kuće film

Nervozna i zla
zovem taksi uzalud, zauzet broj
bacam na pod
tašnu i kaput svoj

Gorim, gorim od želje da ubijem noć
gorim, gorim od želje da ubijem noć

Napolju je sneg
hladno mi je, teško je kada si sam
šetam u krug
kad će taj prokleti dan?

Čitam bilo šta
puštam ploče, gramofon stari i loš
smeta mi sve
da zaspim ne mogu još

Gorim, gorim od želje da ubijem noć
gorim, gorim od želje da ubijem noć
gorim, gorim od želje da ubijem noć
gorim, gorim od želje da ubijem noć


Amsterdam

Tačno znam
zašto voliš Amsterdam
Amsterdam
u tebi budi vatre plam

Jezde zvezde Music hola
noći pune rock’n’rolla
show biznis, angažman
vizuelno sanjaš san

Amsterdam

Amsterdam
Ti mi dušo patiš sam
Amsterdam
jer me voliš, tačno znam

Scenario tvog života
sve se oko mene mota
nećeš dugo biti sam
doći ću u Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam
poželi nešto da ti dam
grli me, ljubi me, nek zvona zvone
zar nisam bolja nego one...
...iz Amsterdama

Tačno znam
zašto voliš Amsterdam
Amsterdam
u tebi budi vatre plam

Jezde zvezde Music hola
Noći pune rock’n’rolla
show biznis, angažman
Vizuelno sanjas san

Amsterdam

Amsterdam
poželi nešto da ti dam
grli me, ljubi me, nek zvona zvone
zar nisam bolja nego one...
...iz Amsterdama

Amsterdam
ti mi dušo patiš sam
Amsterdam
jer me voliš, tačno znam

Scenario tvog života
sve se oko mene mota
i ja sama, i ti sam
dođavola Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam
poželi nešto da ti dam
grli me, ljubi me, nek zvona zvone
zar nisam bolja nego one...
...iz Amsterdama
iz Amsterdama


Moja čudna putovanja

Obuzme me čudna plima
oko srca topla zima
kada smo daleko ti i ja
Pa kroz hladan čaršav plovim
i kroz meki jastuk ronim
tebe tražim u dubini sna

K’o ostrvo me tad obasja dan
koga kao more kupa vlažan san

Kroz milion godina
kroz milion istina
ma gde bio, uvek ću ti prići
Brže i od svetlosti
moji sneni pokreti
ma gde bio, uvek će te stići

Moja čudna putovanja
noćna tama, svetlost dana
vode me u slatku grešnu slast
Pa me lomi strašna bura
mladog tela avantura
u talasima umori me strast

K’o ostrvo me tad obasja dan
koga kao more kupa vlažan san

Kroz milion godina
kroz milion istina
ma gde bio, uvek ću ti prići
Brže i od svetlosti
moji sneni pokreti
ma gde bio, uvek će te stići


Čuvaj me

To nije moj savet ni cilj
pitanje, a ni odgovor
nije loše, shvatićeš kad-tad
da čuvaš to što imaš sad

Znam, sloboda je čudesna stvar
čini se tako primamljiva
nije molba ni ucena
al’ samo sam ti sigurna ja

Takva sam ja
takva sam ja

Čuvaj me
ako umeš čuvaj me
bez prestanka čuvaj me
od drugih čuvaj me
samo čuvaj me
jer kad ti jednom loše krene
kraj tebe biću ja i tad
i zato čuvaj me
ako umeš čuvaj to
to što imaš sad

Čuvaj me
ako umeš čuvaj me
bez prestanka čuvaj me
od drugih čuvaj me
uvek čuvaj me
biću s tobom ja


Moj brat po pesmi

Uvek pomalo čudan od kako ga znam
moj stari drug noćas putuje sam
sa duhom mornara i gomilom sna
žao mi je što s njim noćas ne idem ja
noćas ne idem ja

Bez cipela bos, uz mesečev zrak
put mu ide sam, put mu predstoji lak
bez složenih misli što inače zna
žao mi je što s njim noćas ne idem ja

Moj brat po pesmi
moj brat po pesmi
moj brat po pesmi
moj brat po pesmi

On najbolje sanja za stolom dan
i najbolje ljubi kad ostane sam
u strašnoj oluji nikad ne vidi zlo
za svaki oblak crn ima pitanja sto

Moj brat po pesmi
moj brat po pesmi
moj brat po pesmi
moj brat po pesmi


Kontroliši se

Ja odavno
za ljubav više baš nemam volje
i ne očekuj
da bi s tobom sad bilo bolje

Ohladi se
obiđi me
idi što pre

Kontroliši sebe
ja nisam za tebe
ne gubi kontrolu
kontroliši se, odlazi što pre

Ti me gledaš
i sa mnom pričaš kao u transu
a ja, veruj
uvek svaku prokockam šansu

Ohladi se
obiđi me
idi što pre

Kontroliši sebe
ja nisam za tebe
ne gubi kontrolu
kontroliši se, odlazi što pre

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma