7. 2. 1980.

Šarlo akrobata - ...neobjavljene pesme [^]

DEPRESIJA

Ti živiš u Beogradu
i ne sanjaš šta te očekuje
jer ti se ne sećaš teških dana depresije

Ti se ne sećaš revolvera Henfrija
ti se ne sećaš šešira Bogija
ti se ne sećaš stare dobre Merlin

Moraćeš da se navikneš
teški dani te očekuju
moraćeš da se navikneš na zvuk reči 



DOSTA MI JE SVEGA

Dosta mi je svega
ja imam najbolju devojku
dok idemo ulicom svi je gledaju

Dosta mi je svega
ja imam najbolju devojku
dok igra u disku svi je gledaju
gledaju u njenu crvenu podvezicu

Ja imam najbolju devojku
ima malo veće sise
dok igra u disku svi je gledaju
dok vozi opel kadet svi je gledaju

Meni je dosta svega 
ja neću najbolju devojku 
ja hocu da se vratim tebi
jer ti si moj
Ja hocu da se vratim tebi
jer ja sam tvoj
Da zaspim na tvojim čvrstim grudima
da zaspim na tvojim tvrdim grudima
Ja sam tvoj
ti si moj


SLOBODAN

Dali su mi ime Slobodan
zovem se Slobodan

Ja hoću biti slobodan
Slobodan

Pišam se na sve
tako mi je ime

Našta je mislila moja mama
kada mi je davala ime


PEČATI

Već smo dovoljno snažni
lepi, veliki, jaki
ruka čvrsta i snažna
udaramo pečate 

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma