28. 10. 1983.

Slađana & Neutral Desing - Neutral Desing [~]

Jugoton LSY 63185
Datum rezanja vinila: 28.10.1983


1. Das Licht Von Kairo (Svetla Kaira) (4:27)
2. New York (3:14)
3. Hey, Little Boy (4:01)
4. Klovn i smrt (3:57)
5. Miki, Miki (3:40)
6. Neko je tu (sa mnom u sobi) (3:57)
7. Nad tobom anđeli imaju moć (4:17)
8. Ja sam neka čudna vrsta (3:57)


Slađana Milošević (vokal, gitara, drum programming, efekti)

"Neutral Design":
Bruce Werber (gitara, drum programming, efekti)
Pit Zaepernick (bas)
Atila Terry (Prophet 5, Moog, synth programming)
Alex Grunwald (Roland, Moog, Yamaha synth)
Florian Anwander (Roland, Korg, synth programming)

Gosti:
Rudolf Gast (git. solo - "New York")
Mića Marković (sax solo - "Miki, Miki")

Crno bijele fotografije: Ljubo Trifunović
Design i kolor: Gordan Škondrić
Idejno rešenje: Slađana Milošević
Frizura: Taman

Tonski zapis: Western Studio, München
Ton inženjer: Cristian Leibi
Mix: Aquarius Studio, Beograd
Mix inženjer: Uli Rudolf
Producent: Slađana Milošević



Das Licht Von Kairo (Svetla Kaira)

Još pamtim noć, ambru i žad
nebo nad Kairom i vlažan mrak
crvenu sobu, pesak i znoj
pustinjske ruže i guštere

Das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo

Vazduh je suv, muči me žeđ
kroz prozor uzdaha gledam džamije
mesec je noćas kao raspukli nar
osecam mir, ne bojim se

Das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo

Voda i led, jezik i so
prašnjavi drum za Kairo
pustinjski jahač baca sablju na put
zvezda i srp se sastaju

Das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo

Još pamtim noć, ambru i žad
nebo nad Kairom i vlažan mrak
crvenu sobu, pesak i znoj
pustinjske ruže i guštere

Das licht von Kairo
das licht von Kairo
das licht von Kairo
u zoru nestaje
das licht von Kairo
nestaje...

Muzika: Peter LaBontie
Tekst: Momčilo Bajagić
Aranžman: Peter LaBontie



New York

Gradska noć
neon sja
gradska noć
neon sja
šareni ljudi
negde žure
gradska noć
neon sja

Gradska noć, rock’n’roll
još dva dima, Broadway off
žuti taxi, crni čovek
miriše parfem, smrdi znoj

Hladna noć, neon sja
stojim na uglu, gledam sve to
hamburger, ketch up, histerija
42. ulica

Bežim iz mračnih ulica
zamišljam scene iz filmova
glupa trka, ludnica
ne idemo New York i ja
no way

Gradska noć, rock’n’roll
(How did you like the food?)
još dva dima, Broadway off
žuti taxi, crni čovek
miriše parfem, smrdi znoj

Hladna noć, neon sja
stojim na uglu, gledam sve to
hamburger, ketch up, agonija
42. ulica

Gradska noć, neon sja
šareni ljudi negde žure
nečije noge, velike kuće
plavo dete, mali pas
gradska noć, neon sja
Times square, krvavi sudar
miriše parfem, smrdi znoj

Muzika: Bruce Werber
Tekst: Danko Đurić
Aranžman: Slađana Milošević



Hey, Little Boy

Hey little boy, don’t stand around
Time’s limited
If this the way you want me to feel
I dare forbid
I dare forbid you to treat me this way
Wow, wow
Wow, wow

Hey little boy stop standing around
Won’t you ever come near me?
Hey crazy lover take off your frown
How long you’re gonna tease me?
Hey little boy stop running me down
Take care not to hurt me
Hey crazy lover don’t you be so proud
It’s me that’s hungry

I had to fly to see your face
Seeing you exist
I feared you would never know
But I shall persist
I feared you would never know
But I shall persist
Wow, wow
Wow, wow

Hey little boy stop standing around
Won’t you ever come near me?
Hey crazy lover take off your frown
How long you’re gonna tease me?
Hey little boy stop running me down
Take care not to hurt me
Hey crazy lover don’t you be so proud
It’s me that’s hungry

Time slides but it doesn’t show
If all is real!
I visioned that I felt
Real ectasy
I visioned that I felt
Real ectasy
Wow, wow
Wow, wow

Hey little boy stop standing around
Won’t you ever come near me?
Hey crazy lover take off your frown
How long you’re gonna tease me?
Hey little boy stop running me down
Take care not to hurt me
Hey crazy lover don’t you be so proud
It’s me that’s hungry

Muzika, tekst i aranžman: Slađana Milošević


Klovn i smrt

Klovn je bio opasan tip
čuveni šarmer i ljubavnik
s očima kao reflektori
s očima samo za mrak
nije ga plašila čak ni smrt
stara usedelica
znao je da će pasti kad-tad
na neki od trikova

Publika urla, zastaje dah
gutaču vatre i noževa
u srcu strah, na čelu znoj
uže je tanko za hod
čarobnjak deli karte za smeh
namešta sretan kez
cirkuski bend je svirao tuš
opet u poslednji tren

Klovn je bio opasan tip
čuveni sarmer i ljubavnik
s očima kao reflektori
s očima samo za mrak
nije ga plašila čak ni smrt
stara usedelica
njegov je red, čeka na znak
svaki novi skok, možda promašaj
i pad, pad, pad…

Muzika: Bruce Werber
Tekst: Momčilo Bajagić
Aranžman: Slađana Milošević



Miki, Miki

Zbog njega ne mogu da idem sa slabićima
poljubi me, zaštiti me svojim mišićima
Jer on, on je tako jak
on je tako opasan

Ne druge ruke nisu snažne kao njegove
najsretniji je kad je sam i diže tegove
Jer on, on je tako jak
on je tako ogroman

Miki, Miki, veliki,
Miki, Miki, ludi,
Miki, Miki, veliki,
drži me za ruku,
stegni me u struku

Ne, druge ruke nisu snažne kao njegove
najsretniji je kad je sam i diže tegove
Jer on, on je tako jak
on je tako ogroman

Miki, Miki veliki
Miki, Miki ludi
Miki, Miki veliki
drži me za ruku,
stegni me u struku

Miki, Miki, veliki,
Miki, Miki, ludi,
Miki, Miki, veliki,
drži me za ruku,
savi me u struku

Muzika, tekst i aranžman: Slađana Milošević


Neko je tu (sa mnom u sobi)

Zatvaram prozor i lustere
roletne spuštam iz navike
plaši me škripa zidova
mačije oči po uglovima
udarci srca na potiljku
nešto se kreće u podrumu
ležim na podu, udišem noć
senke se penju po prozoru

Neko je tu
osećam sad
sa mnom u sobi
sa mnom u sobi
osećam sad
neko je tu

Zima mi spava u kostima
u glavi samac u gostima
navlačim zavese, okrećem ključ
plašim se svojih koraka
neću da gutam pilule
one mi ne bi pomogle
prazna me soba grize za vrat
dira me hladnim prstima

Neko je tu
neko je tu
sa mnom u sobi
sa mnom u sobi
osećam sad
neko je tu

Zima mi spava u kostima
u glavi samac u gostima
navlačim zavese, okrećem ključ
plašim se svojih koraka
neću da gutam pilule
one mi ne bi pomogle
prazna me soba grize za vrat
dira me hladnim prstima

Neko je tu
osećam sad
sa mnom u sobi
sa mnom u sobi...

Muzika: Bruce Werber
Tekst: Momčilo Bajagić
Aranžman: Slađana Milošević



Nad tobom anđeli imaju moć


Gole misli, opasni pogledi
kao večno napušten raj
dišem da vidim da li si tu
nad tobom anđeli imaju moć

Noćne more, zgužvane misli
kapi kiše na tlu
dišem da vidim da li si tu
nad tobom anđeli imaju moć

Dođi na najlepšim konjima
vodi me nekud do beskraja
uzmi me sa mojim brigama
hajdemo nekud do nemira

Muzika, tekst i aranžman: Slađana Milošević


Ja sam neka čudna vrsta

Želim ja da ne odeš
uhvati me za haljinu
nek jastuci sve njiše se
povedi me na vrhove
opusti me, odledi me što pre
nikad ne dajem se
u crno bojim sve
imam ukletu svest

Beži od mene k’o đavo od krsta
ja, ja sam neka čudna vrsta
daj, led otopi sa moga prsta
ja, ja sam neka čudna vrsta
ja, ja sam neka čudna vrsta

Ja sam kobra, malo umorna
bez predaha pokaži mi
bez mudrosti povedi me
do svitanja na vrhove
sada odlazi, ostavi me što pre
ti tako uporan
ti tako oprezan
želis sve da ti dam

Beži od mene k’o đavo od krsta
ja, ja sam neka čudna vrsta
daj, led otopi sa moga prsta
ja, ja sam neka čudna vrsta

Da li si bio na kraju sveta?
Ti ne znaš ništa i to mi smeta

Muzika i aranžman: Slađana Milošević
Tekst: Slađana Milošević, Mirjana Tadić

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma