30. 3. 1994.

Neverne bebe - Neverne bebe I

Take It Or Leave It Records - 33 T 55005
1994


1. Hiljadu godina (3:33)
2. Sanjaj (4:17)
3. Kad me napuste svi (4:31)
4. Daire (4:22)

(R.M. Točak - arr. M. Đurđević)
5. Oktobar-fest (3:52)
6. Veliki je Bog (3:33)
7. Život je kazna (4:07)
8. Saga (5:22)
9. Dva minuta za nas (1:47)
10. Sve naše godine (3:36)



Milan Đurđević - vokal, klavijature
Čeda Macura - bubnjevi
Vladan Đurđević - bas
Bane Jelić - gitare
Billy King - vokal, perkusije

spec. gost Radomir Mihailović Točak (4)

Muzika, tekst (osim 3 - Miloš Smiljanić i 1 - M.Đ., M.S.), aranžmani, produkcija i izvršna produkcija - Milan Đurđević
Ko-producent - Ivan Vlatković

Snimano u studiju "Pink" u periodu decembar '92. - april '93.
Snimatelj - Zoran Šćekić-Šćeka
Asistent snimatelja - Vlada Barjaktarević-Igen
Dizajn - Goran Edi Tadić
Fotografije - Foto Kaktus

Muzički urednik - Slobodan Mihajlović
Glavni i odgovorni urednik - Saša Gočanin



Hiljadu godina

Ponovo sam, tišinom neba putuje noć
zaspao grad umornih zvezda, tuguje moć
Ponosni sat, nečije senke u magli odlaze
i čudan sjaj pijanom pesmom zauvek odnose

Hiljadu godina krvavih lutanja
hiljadu godina suza i uzdaha
hiljadu godina što umiru kao ja

Ponovo sam, nečije senke u magli odlaze
i čudan sjaj pijanom pesmom zauvek
odnose

Hiljadu godina krvavih lutanja
hiljadu godina suza i uzdaha
hiljadu godina što umiru kao ja


Sanjaj

Ulica...od slatkog vina
nisam to ja
neko tajno svira

Kažu da je ljubav
da se zove - ljubav
ime mu je Ljubav
lomi me...

Prevari se, pa me pozovi (sanjaj, sanjaj)
Pustiću glas...
Nek me vodi (sanjaj, sanjaj)

Kažu da je ljubav
da se zove - ljubav
ime mu je ljubav
nije - bol
nije - greh!

Tvoje su usne kao krv crvene,
usne ti ljubim...
ja kidam meso da bi dotak’o te
neki drugi svet - si ti...

Vrištaću nek puknu vene (sanjaj, sanjaj)
možda dan mi bolje krene (sanjaj, sanjaj)

Kažu da je ljubav
da se zove - ljubav
ime mu je ljubav
nije - bol
nije - greh!

Tvoje su usne kao krv crvene,
usne ti ljubim...
ja kidam meso da bi dotak’o te
neki drugi svet - si ti...
ti si bol koji rađa godine
i greh...

Tvoju su usne kao krv crvene...


Kad me napuste svi


Više me ne čekaj kad kiše dolaze
i jesen, umorna, u tebi zaplače
više me ne zovi u prvo svitanje
kad tuge zarobe tvoje korake

I kad me napuste svi
i odu stari drugovi
zapevam setno, sanjivo, o našoj ljubavi…

Više me ne čekaj u dugim noćima…
moja je istina u drugim očima…
više me ne zovi i ne zaboravi
tvoji su ponori - za mene duboki …

I kad me napuste svi
i odu stari drugovi
zapevam setno, sanjivo, o našoj ljubavi


Daire

Negde iz daleka čuju se daire,
mesečevom rekom prolaze cigani,
negde iz daleka...

Fenjeri se pale vatra je u ljudima
orošene lale leže na grudima
fenjeri se pale...

Izvire u oku sjaj,
da li je java il' san,
daire dajte mi vi
navire pesma u meni...

Ako umrem sada kupite daire
svirajte mi tiho, ali me ne žalite
ako umrem sada...

Izvire u oku sjaj...


Oktobar-fest

Volim tvoje ruke samo kada plaču
a bol i nežne muke, volim tu ljubav našu
i sivo je ovo naše nebo
hrabar sam, samo da znaš

Da li pamtiš još Oktobar-fest
kako samo stežu godine
što lome i nas
ponovo o sebi pričaj mi
reci sve što nismo umeli
idi i sačuvaj me

Još one naše pesme po neku suzu puste
i proklete su reči, godine i srce
znam da ćeš ponekad da me zoveš
vrišti do neba za nas


Veliki je Bog

Ime su tvoje dali za vreme buduće
gde su sad oni dani kad ljubav počinje
kažu da negde pevaš, reči se ne čuju
nekad da tiho jecaš, suze te opiju

Gladan sam ponekad i hoću da te ne dam
lažem da dobro je ruši se sve

Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas
veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas

Jesen u mome kraju, sve kao ranije
laste ponekad znaju tiho da odlete

I ne znam da li reči i tebe noćas plaše
ljubim ti oči da ne gledaš me

Veliki je Bog što gleda na nas
hoću da plačem da mi čuje glas


Život je kazna

Ime tvoje volim kad ga pominju
to je neki novi svet
sklanjam te od onih koji umiru
i znam da bude molitve
znaš da besane noći su najgore
danima čujem ti glas

Život je kazna
nevine laži svetom hodaju

Kad ti kosu zaleprša prolećni
vetar što brige odnosi
na trenutak nek ti prošlost upali
sve one baklje ljubavi
znam da kradem ti bol
idi od mene, molim te vrati se

Život je kazna
nevine laži - svetom hodaju

Svaki put čujem te
tiho na prstima
odnosiš moj svet

Kad ti kosu zaleprša prolećni
vetar što brige odnosi
na trenutak nek ti prošlost upali
sve one baklje ljubavi
znam da kradem ti bol
idi od mene, molim te vrati se

Život je kazna
nevine laži - svetom hodaju


Saga

U sred noći me bude i plaču
novi grobovi tajnu što kriju
tuđi psi opet laju i skaču
nose strahove, košmar i brigu

Usne mi opija vino, ljubav me boli...
negde daleko su pesme
daleko od nas...
kao nikad pre...

Gledam u nebo i sanjam o sreći
koju su odneli
ne znamo gde...
hoću da pevam, a umiru reči
ptice su pobegle...

Svaka priča po godinu uzme
bezbroj godina pisanih srcem
i opet mi kuca na vrata
novi greh što se rađa i trune...

Usne mi opija vino, ljubav me boli...
negde daleko su pesme
daleko od nas...
kao nikad pre...

Gledam u nebo i sanjam o sreći
koju su odneli
ne znamo gde...
hoću da pevam, a umiru reči
ptice su pobegle...


Dva minuta za nas

instrumental


Sve naše godine

Sve naše godine
zar da zaboravim...
sve što smo sanjali
sve su odneli...

I prazne ulice
što te rađaju...
tek da me prevare
pa te sakriju...

Počinju snegovi
zimu donose...
svi su nas mrzeli...
nek se ponose...

I volim da te ljubim
nek mi oproste...
sve što sam lagao
nek me ubije...

Još miriše na tebe život
onaj naš... sećaš se...
i nešto me tera da te volim
da ti pevam kao nikom pre...

Da l' nekad ostaneš
sama kao ja...
Da l' neko zakuca
u tvojim mislima...

Otvori nekad oči
nekad kao pre...
i slaži Boga da voliš me...

Hoću da izgubim
tvoje poklone...
ne, tako ne ide...
strah me istine...

I neko ko te ne zna
spava kraj tebe...
sve naše tajne noćas bole me...

Još miriše na tebe život
onaj naš... sećaš se...
i nešto me tera da te volim...
da ti pevam kao nikom pre...

Još miriše na tebe život
onaj naš... sećaš se...
i nešto me tera da te volim...
da ti pevam kao nikad...
nikom pre...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma