31. 10. 1995.

Indijanci - Indijanci [*] [~]

ITV Melomarket - CD 3025


1. Velika kita cveća 2.49
2. Mačkica 4.15
3. Čiča Gliša 3.59
4. Čista energija 3.27
5. Celu noć sam te vozao 3.52
6. Izvor života 2.33
7. Indijanci 3.41
8. Sex + ljubav 5.02
9. Skroz si me iscedila 4.29
10. Tra la la 3.18
11. Čuvaj svoju pticu od mene 4.17



Ukupno vreme: 43.02

Indijanci su:
Vicko Milatović (Poglavica) - vokal
Goran Repinc (Pustinjski Skočimiš) - gitara
Slavko Radosavljević (Orlov Kljun) - bas
Miljko Radonjić (Jež Koji Sedi) - bubnjevi

Gosti:
Rajko Kojić - solo u pesmi "Čuvaj svoju pticu od mene"
Igor Milatović (Hijavata) "E nećeš pobeći" u pesmi "Tra la la"

Muzika i tekst: Vicko Milatović
Aranžmani: Indijanci
Producent i snimatelj: Vlada Barjaktarević (Bradati Vrač)
Snimljeno u studiju "Vesa" 1995

Fotografije i dizajn omota: Jugoslav Vlahović

Zahvaljujemo se: Stevi (na bas pojačalu), Paji Špijunu (na akustičnoj gitari), Mići - Toronto (za kožnjak), Vladi Cvetkoviću (na bubnjarskim rekvizitima), Gucu i Adamu (za demo snimke), Džindžeru (za gitarsku opremu), Miodragu veličkoviću (na besplatnoj vožnji), Peci Erosu (na besplatnoj vožnji), Alketu (na tekstualnim idejama), Vladi Klipi (na muzičkim savetima), Ivanišević (na fotokopiranju tekstova), Bibi (na čekanju po kiši), Tomi - iz grupe "Ruž" (na činelama), Čedici (na čineli), Lokcu (na pozajmljenom datu), Saniju (za stalke), Tasi (na Hi-Fi tehnici), Vlajku Đurđeviću (na bas pojačalu koje nismo koristili), klubu "Magnum" i Davoru (na besplatnim probama).
Ako se nekog nismo setili, neka nam ne zameri.

ITV Melomarket
Urednik izdanja: Vlada Janković-Jet
Glavni i odgovorni urednik: Petar Đurić

Made in Switzerland
CD 3025



Velika kita cveća

Udri!

Kuranfile, gladidole
zumbulje i ljubišpice
nevine i jorgovnare
karifice, rajske ptice
kupiću samo
kupiću samo
kupiću samo za tebe

Narcise i sele rade
kurkureke, guzmanije
asparaguze, mimuze
tulizane, kurtenzije
kupiću samo
kupiću samo
kupiću samo za tebe

Jer za tebe dušo znam
najveća je sreća
kada ti na poklon dam
veliku kitu
veliku kitu
veliku kitu cveća


Mačkica

Toga leta sam, sasvim slučajno
sreo jednu devojčicu
i do besvesti se zaljubio
u njenu crnu mačkicu

Al' ona je nju čuvala
kao svoja oka dva
a ja sam je uzalud danima
molio da mi je da

A onda jednog dana
tačno na moj rođendan
došla je i rekla mi:
"Rešila sam da ti je dam"

Čista je kao suza
sad sam je okupala
uzmi je i budi nežan
za tebe sam je čuvala

Noćima nisam spavao
zbog te crne mačkice
već dugo u noć zamišljao
da joj mazim dlačice

Dok se ona s njom igrala
i ljubomorno mazila
ja sam patio k'o stara patika
koja se skroz raspala

A onda jednog dana
tačno na moj rođendan
došla je i rekla mi:
"Rešila sam da ti je dam"

Čista je kao suza
sad sam je okupala
uzmi je i budi nežan
za tebe sam je čuvala


Čiča Gliša

Taj je stari deda
sada glava seda
al' se stari deda
bogami još ne da

Za curama viče
dođite kod čiče
da vas stari deda
malko izujeda

Voli čiča
i još uvek priča
ženskom polu
životnu parolu

Da se manu svega
i dođu kod njega
jer bez starca
nema ni udarca

Za curama viče
dođite kod čiče
da vas Čiča Gliša
junački presliša

Da vas ova ruka
od staroga vuka
onako malo jače
stegne oko struka

Voli čiča
i još uvek priča
ženskom polu
životnu parolu

Da se manu svega
i dođu kod njega
jer bez starca
nema ni udarca

Kad čovek osedi
mnogo više vredi

...Riča
i gotova priča


Čista energija

Slušaj kako bubanj tuče
slušaj kako ritam vuče
stiže rock'n'roll, probudi se

Slušaj kako melje bas
baci sve i pusti glas
stiže rock'n'roll, pokreni se

Da to, da, to je to
to je to što razbija
da to, da, to je to
to je čista energija

Zemlja drhti, sve se puši
svi već vrište, zuje uši
stiže rock'n'roll, podigni se

Nek' te ovaj rif ponese
nek' te ovaj zvuk protrese
stiže rock'n'roll, pridruži se

Da to, da, to je to
to je to što razbija
da to, da, to je to
to je čista energija


Celu noć sam te vozao

Te noći sam se sam
vraćao sa krsta
video sam te kraj puta
podignutog prsta

Pritisn'o sam kočnicu
i otvorio vrata
bila si skroz mokra
i prljava od blata

Čim si se nasmešila u isti čas
odvrnuo sam radio i dodao gas

Celu noć
celu noć sam te vozao
sav rezervoar sam ispraznio
sve gume sam izlizao
a ti si htela još
a ti si htela još


Izvor života

Njegovo Veličanstvo, Bog i batina
mlatilo, surla, moćna štapina
mesnati top, vreli nabijač
izvor života, ljuti probijač

O, o, o, o šta je to?

Ponosna budža, aždaja muška
demonska žila, zapeta puška
priznati dobrotvor od belosvetskih dama
obožavan i voljen među ženama

O, o, o, o šta je to?

To je sprava što s' nogu obara
to je sprava, sprava vredna para
to je sprava koja čuda stvara
ponos i dika svoga gospodara

Na celom svetu jedino on može
da iskoči iz sopstvene kože


Indijanci

Haugh, haugh, haugh...
Uh!

Nebo puno crnih oblaka
kroz vazduh lebdi duh predaka
pucaju gromovi, munje paraju mrak
to nam Manitu sa neba šalje svoj znak

Indijanci

Bubnjevi tutnje, jak ritam u nogama
tela gore, krv ključa u žilama
ratnički krik zaustavlja dah
skalpovi vise, okolo kruži strah

Indijanci


Sex plus ljubav

Prepliću se jezici
uzdasi i urlici
mešaju se strasti
i vatrene slasti

Sex, samo sex

Od silne miline
šire se butine
kodaju se majice
cepaju se gaćice

Sex, samo sex

Po starim garažama
na peščanim plažama
po intimnim žurkama
na privatnim barkama
po raznim hotelima
u iznajmljenim kolima
po kućnim bazenima
na TV ekranima

Sex, sex, čisto kreiranje
sex, sex, slatko zamaranje
sex, sex, ovozemaljski raj
dalje nema, tu je svemu kraj

Sex, sex, beskrajno maštanje
sex, sex, ludo opuštanje
sex, sex, to je božji dar
sex plus ljubav to je prava stvar
da, da

Stežu se kukovi
luče se sokovi
a obline čvrste
lepe se za prste

Sex, samo sex

Usne se oblizuju
kapi znoja padaju
kreveti pucketaju
čaršavi se gužvaju

Sex, samo sex

Po starim garažama
na peščanim plažama
po intimnim žurkama
na privatnim barkama
po raznim hotelima
u iznajmljenim kolima
po kućnim bazenima
na TV ekranima

Sex, sex, čisto kreiranje
sex, sex, slatko zamaranje
sex, sex, ovozemaljski raj
dalje nema, tu je svemu kraj

Sex, sex, beskrajno maštanje
sex, sex, ludo opuštanje
sex, sex, to je božji dar
sex plus ljubav to je prava stvar
da, da


Skroz si me iscedila

Noć je bila vrela, ritam lud i nenormalan
bila si moja cela, sve je bilo kao san
bila si moja cela, sve je bilo kao san

Danas sam dušo jedva ustao iz kreveta
izgubljen kao pile izleglo iz jajeta
izgubljen kao pile tek izleglo iz jajeta

Ja još uvek nisam svestan šta si mi uradila
kao da sam zubna pasta, skroz si me iscedila
još uvek me od tebe, bejbe boli svaka koščica
totalno sam iscrpljen, a imam i par modrica


Tra la la

Tucam... tucam kamen ceo dan
blizu sam... u glavi već imam plan
svršiću... svoj san
gotov sam... za koji dan

Tra la la...
pobeći ću ja

Curi mi... curi mi iz žulja krv
krut sam... nisam ljigav kao crv
pada mi... sa lica znoj
smanjio se... dana broj

Tra la la...
pobeći ću ja


Čuvaj svoju pticu od mene


Evo me, stižem
pogledaj gore
tačku na nebu
plavom kao more

Stižem k'o vetar
sa hladnih planina
kao pravi i jedini
gospodar visina

Moj su plen ptičice
crnke, plavke, kudravice

Ja sam sivi soko
oštre kandže i precizno oko
ja letim visoko
ja ulazim duboko
čuvaj svoju pticu od mene

Moj su plen ptičice
smeđe, kestenjaste, na loknice

Ja sam sivi soko
oštre kandže i precizno oko
ja letim visoko
ja ulazim duboko
čuvaj svoju pticu od mene

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma