7. 2. 1996.

Električni orgazam - Živo i akustično

B92 – D009
1996



1. Najava Zdenko Kolar
2. Fras u šupi
3. Sve što radim radim za nju
4. Vreme je za akciju
5. Ona uvek želi sve
6. Poljubi me i priznaj mi
7. Magična ruka
8. Kažu mi da te vratim mami
9. Sve ste vi naše devojke
10. Skamenjen

11. The man who sold the world
12. Metadonska terapija
13. Sunce zna da mesec zna
14. Pobuna
15. Ti
16. Svaka nova noć
17. Više nisam tvoj
18. Kapetan Esid
19. Hajde bejbe (Daj da vidim sad)
20. Seks, droga, nasilje i strah


album je snimljen 17. aprila 1996. god. u studiju M - N. Sad
ton majstor: Jan šaš
producent: Gile
koproducent i postprodukcija: Ivica Vlatković
fotografije: Vlada Glogovac
art & design: Gile
graphic design: Sonja Radenković

svirali i pevali:
Branislav Petrović Banana - gitara i glas
Zoran Radomirović Švaba - bas i glas
Miloš Velimir Buca - bubnjevi
Sržan Gojković Gile - glas i gitara
Margita Stefanović - klavir i fartisa orgulje
Boris Banjac - udaraljke
Melina i Minela - prateći glasovi
saksofon u pesmi no 11: Deže Moldar



Najava Zdenko Kolar

"Nadam se da ćete provesti prekrasno veče
uz moj omiljeni bend
Električni orgazam"



Fras u šupi

Večeras vas vodimo
Na posebnu zabavu
Svi ste pozvani
Dođite šareni

Imamo spremne
Posebne goste
Večeras vas zabavlja
Kapetan Amerika

I naravno
Umesto trougla
Ringišpilom upravlja čovek vepar

Predivni Brajan
U borbi večeri
Na letećem zmaju
Protiv krvavog Jovana

A mali Legi
U šupi vam predstavlja
Veselu gošću
Kneginju Ljubicu

I naravno
Umesto trougla
Ringišpilom upravlja čovek vepar

Za kraj zabave
I prijatne snove
Gospodin Florijan
I magične biljke

I naravno
Umesto trougla
Ringišpilom upravlja čovek vepar


Sve što radim radim za nju

Reci sad svojoj mami
reci sad svom tati
da si bila sa mnom celu noć
da si bila sa mnom ceo dan

Reci sad svojoj mami
reci sad svom tati
da si bila sa dečacima
i da nisi više kao pre

ooo, sve što radim, radim za nju
ooo, sve što radim, radim za nju

Reci sad svojoj mami
reci sad svom tati
nisi više dobra devojka
fina mamina devojčica

Reci sad svojoj mami
reci sad svom tati
nije kao što su pričali
zašto su te stalno lagali

ooo, sve što radim, radim za nju
ooo, sve što radim, radim za nju


Vreme je za akciju

Klinci traže zabavu na ulici
dole na ulici
devojčice reci mi
šta se dešava u školskim klupama

Vreme je za akciju...

Klinci izađite večeras na ulice
mi vas vodimo u akciju
povedite i sve devojčice

Vreme je za akciju...


Ona uvek želi sve

Koliko treba godina da se shvati istina
uvek ima pitanja ali nema vremena
noćas nisi spavala, opet si ga tražila
ali on se sakrio, ti ga nisi pronašla

kada nema hrabrosti
ona uvek želi sve
kada nema hrabrosti
ona voli te, voli te

Za tvojih šesnaest godina treba puno ljubavi
ali niko ne vidi, niko ne primećuje
a kad se svetlo ugasi, kad te mama poljubi
sama si sa rukama među svojim nogama

kada nema hrabrosti
ona uvek želi sve
kada nema hrabrosti
ona voli te, voli te


Poljubi me i priznaj mi

Svaka žena na svetu
Zna sve što i ja
Svaki dečak u gradu
Radi istu stvar

Sve zvezde na nebu
Sjaje celu noć
Nijedna da padne
Na moj dlan

Hajde sada reci mi
Poljubi me i priznaj mi
Da si uvek želela
Da budeš moja devojka

Sve ono što želim
Sve ono što znam
Mogu uvek da imam
Kada dođe san

Da li možeš da vidiš
Ovaj novi glas
On sija u mraku
On je tvoj spas

Hajde sada reci mi
Poljubi me i priznaj mi
Da si uvek želela
Da budeš moja devojka

Ja moram da znam...


Magična ruka
(obrada Korni Grupe)

Ponekad zaželim dalekih ostrva mir
Zaželim plimu
I vetar da me nosi
Opijen mirisom ležim na sprudu
Dok svet mirisnih boja
U očima je mojim

Vodi me sad
Magična ruka
Tamo je put
Tamo je pruga

Ponekad zaželim dalekih ostrva mir
Zaželim plimu
I vetar da me nosi
Ostaju ruke u vlažnome pesku
Dok san spušta se nemo
Ja nestajem u plavom

Vodi me sad
Magična ruka
Tamo je put
Tamo je pruga

Sve odjednom nestaje
Čujem zvuk
To negde kuca sat
Ponoć je

Vodi me sad
Magična ruka
Tamo je put
Tamo je pruga


Kažu mi da te vratim mami

Ja sebe tražim
Al' ne mogu da se nađem
Ti jako želiš
Al mi ne daš da te grebem

Opet sam ostao s tobom
Čuvam te samo za sebe
Hoću sad samo tebe da imam
Ne dam bejbi da te niko grebe

Svi koji mogu
Meni daju samo nogu
Ja nemam sebe
Ali imam celu tebe

Opet sam ostao s tobom
Čuvam te samo za sebe
Hoću sad samo tebe da imam
Ne dam bejbi da te niko grebe

Kažu mi da te vratim mami
Kažu bejbi, nisam dobar za tebe
Kažu mi da te stavim pod ćebe
Kažu mi da te sklonim od sebe


Sve ste vi naše devojke

Sve ste vi naše devojke
Sve ste vi naše devojčice
Sve ste vi i sve vas volimo
Sve ste vi i sve vas volimo

U svakom gradu neko nekog čeka
Da li čuješ, da li vidiš glas?
Sada kada više nisam svoj
Daj da budem dečak tvoj

Sve ste vi naše devojke
Sve ste vi naše devojčice
Sve ste vi i sve vas volimo
Sve ste vi i sve vas volimo

Neka bude sada novi dan
Da li čuješ, da li vidiš glas?
I ako nemam svoj broj
Daj da budem dečak tvoj

Sve ste vi naše devojke
Sve ste vi naše devojčice
Sve ste vi i sve vas volimo
Sve ste vi i sve vas volimo

Sada kada više nisam svoj
Daj da budem dečak tvoj

Sve ste vi naše devojke
Sve ste vi naše devojčice
Sve ste vi i sve vas volimo


Skamenjen

Skamenjen - ležim
Skamenjen - u dolini
Skamenjen - gledam u nebo
Skamenjen - vidim oblake
Skamenjen - stojim
Skamenjen - na travi

Zauvek...

kad kažem zauvek
ja mislim zauvek
skamenjen, skamenjen

Prilaze mi ljudi
Dodiruju mi lice
skamenjen - osećam
skamenjen - vidim
Ležimo u kamenoj dolini
Skamenjen - na travi

Zauvek...

kad kažem zauvek
ja mislim zauvek
skamenjen, skamenjen


The man who sold the world
(David Bowie)

We passed upon the stairs, we spoke of was and when
Although I wasn't there, he said I was his friend
Which came as some surprise, I spoke into his eyes
I thought you died alone, a long long time ago

Who knows? not me
I never lost control
You're face to face
With The Man Who Sold The World

I laughed and shook his hand, and made my way back home
I searched for foreign land, for years and years I roamed
I gazed a gazeless stare, I walked a million hills
We must have died alone long long time ago

oh no, not me
I never lost control
You're face to face
With the Man who Sold the World


Metadonska terapija

Tebi ne treba metadonska terapija
Tebi ne treba jača anestezija
Ionako si sve već prespavao
Ionako si sebe već potrošio

Tebi se stalno čini
Da vreme stoji oko tebe
Ceo život isto radiš
Stalno bežiš sam od sebe

Koliko godina ničega se ne sećaš
Koliko godina ništa ne osećaš
Tebi ne treba više niko kao ja
Tebi ne treba čak ni moja zaštita

Tebi se stalno čini
Da vreme stoji oko tebe
Ceo život isto radiš
Stalno bežiš sam od sebe


Sunce zna da mesec zna

Sunce zna
da mesec zna
i nebo zna
ko sam ja

Dolazi do mene
sada kad je kraj
izlazi iz tebe
dolazi do svih

Sada znam
nestaje sjaj
pogledaj me jednom
daj da sijam ceo dan


Pobuna

Srebrni dan je tu
crveni zrak je tvoj
oči su spremne na sve
kažeš mi, ne znam gde

pobuna
agresija
pobuna
anarhija

dobijam srebrni glas
i bela krila su tu
pitam se gde mi je mač
pitam se gde si li ti

pobuna
agresija
pobuna
anarhija


Ti

Kad sunce pocepa nebo
Mesec padne u more
Neko kuca na vrata
Neko kuca na vrata

Devojka u belom
Devojka u belom
Ona postavlja pitanja
Ona želi da zna

Šta je to što tražiš
Koliko se trudiš
I gde ga traziš
Da li si spreman

Gledam je i kažem
Gledam je i kažem

Ti, ti ,ti...
Ti si sada sve što tražim
Ti, ti, ti...
Zato sada budi moja
Hajde budi samo moja

Kad kiša prekrije nebo
Sva zemlja je vlažna
Ti si tu pored mene
Ti si pored mene

Devojka u belom
Devojka u belom
Ona postavlja pitanja
Ona želi da zna

Šta je to što tražiš
Koliko se trudiš
I gde ga tražiš
Da li si spreman

Gledam je i kažem
Gledam je i kažem

Ti, ti ,ti...
Ti si sada sve što tražim
Ti, ti, ti...
Zato sada budi moja
Hajde budi samo moja


Svaka nova noć

Svaka nova noć
i svaki novi dan
nosi u sebi
jedan moj san
svaka devojka
što stoji pored tebe
i traži ono što nema
kaže samo tebi

Daj, daj, daj...
daj, daj, daj...

Možda i boje
što dolaze svakog jutra
u moje snove
donose nešto novo

Svaka moja reč
nosi istu poruku
u svim moji mislima
postoji jedno ime
kada nisi tu
želim da si sa mnom
jo, jo, Jovana
jo, jo, Jovana

Daj, daj, daj...
daj, daj, daj...

Možda i boje
što dolaze svakog jutra
u moje snove
donose nešto novo


Više nisam tvoj

Svi su tvoji dodiri
Svi tvoji osmesi
Svi tvoji pogledi
I svi tvoji razlozi
Lažni
Smišljeni

Sve mi nešto govori
Sve mi nešto dolazi
Ti se nećeš vratiti
Ti se nećeš javiti

Sada je kraj
Više nisam tvoj
Sada je kraj
Ja više nisam tvoj

Svi moji drugovi
Kažu opet tražiš me
A svi su tvoji pozivi
I svi tvoji razlozi
Lažni
Smišljeni

Ostajem na ulici
Tebi stiže poruka
Tebe više ne gledam
O tebi ni ne razmišljam

Sada je kraj...
Više nisam tvoj...


Kapetan Esid

Danju plovim kroz oblake
Kapetan Esid kaže maloj Lini
Noću plovim kroz nečije snove
S kolima je sve u redu
Osećam da nisam odavde
Povuci svoj sledeći potez
Vreme je da shvatiš o čemu ja pričam
Kapetan Esid kaže maloj Lini

Kapetan Esid kaže maloj Lini
Kapetan Esid kaže maloj Lini

Gospodin mekani je već daleko
Budi sada moja žena Lina
Ja ću biti gospodin tvrdi
Maloj Lini teku suze niz lice

Kapetan Esid kaže maloj Lini...
Kapetan Esid kaže maloj Lini...

Sve moje više nije moje
Sve moje sad je tvoje
Moje lice i moje suze
Sada neko drugi uze


Hajde bejbe (Daj da vidim sad)

Hajde, bejbi, daj da vidim sad
ko je star, ko je mlad
ko je brz, ko je spor
hajde, bejbi, daj da vidim sad

Uvek si me isto pitala
šta o tebi mislim ja
da li si pogodila
hajde, bejbi, daj da vidim sad

Ti kažeš da si sada shvatila
ali više nema vremena
gde si ti, gde sam ja
hajde, bejbi, daj da vidim sad


Seks, droga, nasilje i strah

Ko još može da kaže
da je probao sve
Ko još može da kaže
Da nije potpuno sam

Ko još može da kaže:
"Mene ne zanima to"
Ko još može da kaže
da je isti k'o pre

Jer sada su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su
Seks, droga, nasilje i strah
Samo su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su......

Ti samo možeš da spavaš
Kada ćutimo svi
Samo možeš da sanjaš
Da smo isti k'o ti

Samo hoću da kažem
Samo želim da znaš
Neko misli na tebe
Neko oseća sve

Jer sada su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su
Seks, droga, nasilje i strah
Samo su tu
Seks, droga, nasilje i strah
Ostali su...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma