20. 9. 2000.

Generacija 5 - Pomoli se još jednom ...i druge balade

PGP RTS - CD 413001
2000


1. Pomoli se još jednom (4:28)

(D. Ilić - A. Vijuca)
2. Ti samo budi dovoljno daleko (6:27)
(K. Kovač/D. Ilić - M. Tucaković)
3. Povedi me u noć (4:31)
(D. Ilić - G. Milošević)
4. Pseto (3:17)
(K. Kovač - B. Đorđević)
5. Noćni mir (4:45)
(D. Ilić)
6. Šta ćemo nas dvoje (3:57)
(D. Ilić - J. Nikolić-Jof)
7. Moj anđeo (1:57)
(D. Ilić)
8. Samo laži (4:31)
(D. Ilić)
9. Kasno je (4:28)
(D. Ilić - G. Milošević)
10. Probudi se iz sna (5:32)
(D. Ilić - M. Tucaković)
11. Nosi je košava (4:36)
(D. Ilić - N. Radulović)
12. Izgubljeni san (4:11)
(D. Ilić)
13. Dolazim za pet minuta (5:03)
(D. Ilić - B. Đorđević)
14. Stari moj (4:31)
(D. Ilić)
15. Kraj detinjstva (6:02)
(D. Jovanović)


Urednik redakcije za zabavnu muziku Mikica Antonić
Muzički urednik Vladimir Graić
Direktor, glavni i odgovorni urednik Miroljub Aranđelović-Kemiš
Radio Televizija Srbije, Produkcija gramofonskih ploča, 11000 Beograd, Kneza Višeslava 86, Jugoslavija
www.pgp-rts.co.yu

Aranžmani: Generacija 5

Foto: Igor Milićević
Design: Srđan Ćešić



Pomoli se još jednom

Pomoli se još jednom onom našem Bogu
kojega smo zvali telima u noći
Ne govori ništa, umrećemo noćas
kao dve sene na izgubljenom putu

Drži me za ruku, već umiru i reči
koje nismo nikad jedno drugom rekli
Ista glupa priča o ljubavi i muci
čekaće nas opet posle ove smrti

Pomoli se još jednom, kada moliš nisi slaba
ne plaši se mene, ja sam bol a ti si tama
Pomoli se još jednom i lezi tu kraj mene
umrećemo lakše tako - ti za mene, ja za tebe

Vokal Dragan Panjak, klavijature Dragan Ilić, gitare Dragan Jovanović, bas Miloš Stojisavljević, bubnjevi Zoran Radovanović
Pesma je snimljena i miksana u studijima V PGP RTS, studiju G. Bregovića, Sanja Music Studiju i Studiju O.
Snimatelji: Miki Todorović, Zoran Vukčević, Dragan Vukičević
Producent Saša Habić
Digital mastering Oliver Jovanović
Kompjuterska obrada zvuka Aleksandar Sanja Ilić
Veliko hvala za prateće vokale Vladani Marković i Ivani Pavlović



Ti samo budi dovoljno daleko

Vokal G. Milošević, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas D. Petrović, bubnjevi Z. Radovanović


Povedi me u noć

Vokal Đ. Nikolić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi Z. Radovanović


Pseto

Vokal G. Milošević, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović



Noćni mir

Vokal J. Rašić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi B. Đorđević


Šta ćemo nas dvoje

Vokal Đ. Nikolić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi Z. Radovanović


Moj anđeo (instrumental)

Klavijature i vokal D. Ilić, gitare D. Jovanović


Samo laži

Vokal G. Milošević, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas D. Petrović, bubnjevi B. Đorđević


Kasno je sad

Vokal Đ. Nikolić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi Z. Radovanović


Probudi se iz sna

Vokal G. Milošević, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas D. Petrović, bubnjevi B. Đorđević


Nosi je košava

Vokal Đ. Nikolić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi Z. Radovanović


Izgubljeni san

Vokal J. Rašić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas D. Petrović, bubnjevi B. Đorđević


Dolazim za pet minuta (live)

Vokal Đ. Nikolić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi Z. Radovanović


Stari moj

Vokal Đ. Nikolić, klavijature D. Ilić, gitare D. Jovanović, bas M. Stojisavljević, bubnjevi Z. Radovanović


Kraj detinjstva (instrumental)

Gitare D. Jovanović, klavijature D. Ilić, bas D. Petrović, bubnjevi B. Đorđević

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma