28. 4. 1982.

Aerodrom - Obične ljubavne pjesme [^]

Jugoton - LSY 63128
Datum rezanja vinila: 28.04.1982


Obična ljubavna pjesma
Sutra bit će bolje
Za sve krive žene
Snovi
Kad je sa mnom kvari sve
Muški stroj
Ne mogu tako
Stranac
Odlazim



Remo Cartagine - bas gitara, prateći vokal
Jura - električna i akustična gitara, vokali
Kneža - bubnjevi, cabasa, vibraslap, bonge, prateći vokal
Zok - klavijature, prateći vokal
Tini - električna i akustična gitara, programiranje, efekti, vokoder, sint gitara, prateći vokal
Uffe - alt i tenor sax (3,5,7,9)

Aranžmani: Aerodrom i Tini Varga
Muzika: J. Pađen, osim 2 - R. Kristanović
Tekstovi: J. Pađen
Producent i snimatelj: Tini Varga
Snimljeno u Torsby Studiju, Švedska, Februar-Mart 1982.
Design: Dražen Kalenić



OBIČNA LJUBAVNA PJESMA

Ako želiš, zamisli da pjevam ti o nečem drugom
o nečem što si već odavno možda htjela čuti
O ljubavi što traje cijeli život
o vjernosti, o braku i o sreći
odnosu gdje nikad ništa ne pokvari netko treći

Ja nikad nisam znao pisat’ ljubavne romane
jer draže mi je ono što u dvije-tri riječi stane
I zato me ne gledaj tako i ne zijevaj
znam da ti je dosadna, al' ipak sa mnom pjevaj

Običnu ljubavnu pjesmu
običnu ljubavnu stvar
što kraja nema
a ni početka

Ja znam da ova pjesma neće nikada promijenit’ svijet
i isto tako znam da od nje ljudi neće živjet’ bolje
Al' možda ipak nekom bit’ će draga
i sigurno zabraniti je nitko neće
jer u njoj nema ništa što na neku drugu stranu skreće

Odavno već nestali su naši ulični heroji
Svako gleda svoje, svako tjera svoje, svak’ se boji


SUTRA BIT’ ĆE BOLJE

Oči su nam bile, crvene od tuge
mor’o sam se zakleti, da neću gledat' druge
Vlak je paru pustio, jedva sam izustio
uhu, volim te

Uzele te od mene, ledene daljine
gdje je noć kad sunce, ovdje kod nas sine
Lutao sam gradom, vjerujuć’ u nadu
da uhu, sutra bit’ će bolje

Dobio sam pismo, i kao da sam znao
ti si našla drugoga, jako ti je žao
al' ja neću plakati, ovo sad je slučajno
uhu, sutra bit’ će bolje


ZA SVE SU KRIVE ŽENE

Jednom, ne tako davno, šetao sam sam
došla je niotkuda, mislio sam da je znam
Uzela je moju pamet, i svu moju uštedu
ljudi, pa toga nema, ni u ružnom snu

Ako ti stvarno loše krene
vjeruj mi, za sve su krive žene

Nosila je moje majice, i sve moje košulje
bilo što da je htjela, nisam za reći ne
Otišla je iznenada, nitko nije znao kud
Još je uvijek čekam
Govore mi: ‘’Ti si lud!’’


SNOVI

Mnoge su došle da se dive
mojim slikama u pjesmi
i kulama u zraku

Mnoge su htjele da dožive
sa mnom nešto drugo od onog
što njih stalno prati

A ja
ja još uvjek čekam

Pa se pitam, zar moji snovi
nikad neće doć’
za koju da ih čuvam


KAD JE SA MNOM, KVARI SVE

Budi me, prije jutra
Javlja mi: ‘’Stižem sutra’’
Dolazi, baca stvari
Tjera me: ‘’Hajde, stari’’

Bojim se da joj kažem
kako me boli glava
a zapravo, nije mi ništa
meni se samo spava

Kad je sa mnom, kvari sve
kad je nema, ne mogu bez nje

Dovodi, svoje društvo
šarene i čudne ljude
što gledaju, prema nebu
stalno me, nečim nude

Ne znam gdje mi je početak
pitam je: ‘’A kad će kraj?’’
Ona se, samo smije
i šapuće: ‘’Sad si high’’


MUŠKI STROJ

Sastanci nam dugo traju
mjesec pamti, zvijezde znaju
Pored pruge, ispod mosta
sve je bolje, nikad dosta

Uvijek isto, noći svake
malo sreće, puno šljake
s' njom još jedan, put bez kraja
daleko su vrata raja

Često puta ne znam ni sam
dal' u meni vidi samo mušku stvar

Trava rosna, nema brige
tu su njene, školske knjige
Pored pruge, ispod mosta
sve je bolje, nikad dosta


NE MOGU TAKO

Usred gužve stojim sam u disko klubu
znam da ne mogu više, da sam na rubu
jer ona je sada, sa drugim u mraku
a ja k’o zli duh pratim, kretnju im svaku

Kad pored mene prođu, na silu se smijem
svjestan da nemoć svoju, nevješto krijem
jer jače od mene je to što me boli
jutro ukidam, jer ona sada

Drugoga voli, drugoga želi
briga je za cijeli svijet
jer ona sada, drugoga želi
briga je za cijeli

Ja nisam kao ona, ja ne mogu tako
za nju je sve na svijetu, prokleto lako
Još jučer mi govori, kako me ljubi
a danas već glavu, za drugim gubi


STRANAC

Osjećam se kao stranac
gdje sam nekad bio na svom
Očito, nešto se promijenilo

Postala si nekako daleka
teško te prepoznajem
Tako me je strah da gubim te

Da li sam te ikada povrijedio
Koliko sam puta zbog tebe
vlastiti ponos pobijedio

Žao ti je što si tako
umorna i zbunjena
Moliš me za samo malo vremena

Pomalo postaje mi jasno
da u tvojim planovima
nema više mjesta za mene


ODLAZIM

Kao da ničeg nije ni bilo
pogledaj me dobro, opet sam tu
Već odavno, dugove sam svoje sve
platio zlu

Moje šanse sad su kao i prije
biješe teško, ali opet sam tu
Odvec’ dugo, srce nije htjelo da
preboli nju

Ali već je odavno iza prokleti dan
kad naučio sam biti sam
I ja bih sada znao reći njoj
da odlazim

Trčao sam kao nikad do tad
i bez daha hvatao noć
Tamne rijeke, nisam bio siguran
da li ću proć’

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma