4. 6. 1982.

Oliver Mandić - Zbog tebe bih tucao kamen [^]

Jugoton - LSY 10014
1982


1. Zbog tebe bih tucao kamen

(M. Mandić - V. Milanović)
2. Sve je propalo
(M. Mandić - M. Tucaković)
3. Smejem se, a plakao bi
(M. Mandić - M. Tucaković)
4. Treći u krugu
(M. Mandić - M. Tucaković)
5. Biću tvoj
(M. Mandić - M. Tucaković)
6. Slobodan i svoj
(M. Mandić - M. Tucaković)
7. Neverne bebe
(C. Fisher - V. Milanović)
8. Sve su seke jebene
(M. Mandić - V. S. Karadžić)

Producenti: O. Mandić, P. J. Mac Taggart
Izvršni producent: V. Mihaljek-Miha
Snimatelj: P. J. Mac Taggart
Sinhronizacija: P. J. Mac Taggart, S. Boban Petrović
Snimano: Sinus Studio Bern
Rezano: Rico Sonderegger-St Gallen
Design: M. Ilić
Foto: V. Tomović
Video: S. Crnobrnja
Muzički urednik: S. Škarica

bas - N. Stefanović-Japanac
bubnjevi - Đ. Anđelkić
gitare - A. Milovanović, D. Prim (7), S. Miodragović (8)
OBX-A i Hammond - L. Ristovski
alt i tenor sax - M. Marković
truba - S. Gut
udaraljke - B. Pavičević-Longa
ak. klavir, Fender - O. Mandić
pr. vokal i vokoder - B. Dol

Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Zbog tebe bih tucao kamen

Joj, lepotice
kažem - hej, okreni se
zbog tebe bih tucao kamen
Bože moj, zgodna si još
jeo bih voće mango
i igrao s tobom ležeći tango
ležeći tango

Možda si i s drugim šetala po parku
al' ja sam bio s tobom najčešće u mraku
rekla si da sam neman
da prezireš muški rod
levom se branila rukom
desnom skidala sve
i bacala na pod

Rekla si - pričaj mi o sreći
rekoh ti - ne mogu stojeći

Joj, lepotice
kažem - hej, okreni se
rekla si da sam neman
da prezireš muški rod
levom se branila rukom
desnom skidala sve
i bacala na pod

(Molim te, ljubavi, pričaj mi o sreći)...
o, ne bu di dosadna, ne mogu stojeći
ne mogu stojeći
ne budi dosadna, teško je stojeći
ne, ne, ne, ne, teško je stojeći
ne budi dosadna, teško je stojeći
ne mogu stojeći
ne mogu stojeći


Sve je propalo

Sve
sve je propalo
sve se srušilo
svemu je kraj

Sve
sve je propalo
sve se srušilo
izgubilo sjaj

Krevet je hladan
otkad ona nije tu
i mnogo pijem
da ne mislim na nju

Loše se osećam
bezvoljan i sam
bez igde ikoga
po celu noć i dan
nasilno sam verovao njoj

Nemirno spavam
zovem je u snu
u svakoj drugoj
vidim samo nju


Smejem se, a plakao bih

U čudno lepu noć ti nestaješ
okrećeš mi leđa i odlaziš
i vidim da sam bivši, da si opet s njim
još jedna noćna mora i pomirenje s tim

Da li sam ikad bio grub prema tebi ja
da li si čula ružnu reč, možda nekada
a samo kad se setim šta pričala si ti
suze mi pođu, al' za tren sve zaboravim

I smejem se, smejem se
smejem se, a plakao bih

Sada me bacaš kao stvar, istrošenu stvar
zaboravljaš me kao loš ružan dan
a samo kad se setim šta pričala si ti
suze mi pođu, al' za tren sve zaboravim


Treći u krugu

Postoji jedan čas
kad čovek kaže sve
i što nebi da se zna
nas bi proganjali
zbog nas bi patili
sretan ne bih bio ja

Jer ja sam sporedan
u tvome domu čak ni gost
i znam da između nas
ni ljubav ne sme biti most

Kradem te od nekoga
mučim te bez razloga
kradem te od drugoga
a znam da nemam prava na to

Tajno te posmatram
i teško priznajem
da je moja želja greh
ti imaš kućni mir
i kućne navike
onaj mili dečiji smeh

A ja sam sporedan
u tvome domu čak ni gost
i znam da između nas
ni ljubav ne sme biti most

Ja sam nevažan
sporedan


Biću tvoj

Dolazi iz ugla
neke dobre ploče zvuk
preko stola gledam
tvoje noge, tvoj struk

Oprala si kosu
imaš tako ženstven hod
pogledom mi kažeš
- noćas si moj

Vodim te do kola
u neuredni tuđi stan
masiraš mi leđa
i ne daš da me svlada san

Tuširaš se sa mnom
tvoj je miris oko nas
ljubiš me po vratu
a ne znaš ko sam ja

Baš smo ludaci
noć, ja i ti
smeh, uzdah, džmarci
za akciju smo spremni
za akciju smo mi

Da, biću tvoj
makar samo jednu noć
da, biću tvoj
ako želiš, želiš to
da, biću tvoj
mada ne znam ko si ti
da, biću tvoj
ako želiš, želiš to
da, biću tvoj
mada ne znaš ko sam ja
da, biću tvoj
ako želiš, želiš to
da, biću tvoj
makar samo jednu noć
da, biću tvoj
mada ne znam ko si ti
da, biću tvoj
mada ne znaš ko sam ja
da, biću tvoj
ako želiš, želiš to
da, biću tvoj...


Slobodan i svoj

Slobodan i svoj
od tebe odustao
iz početka krećem sad
rođen ponovo
kidam lance te
jer prokletstvo si ti

Al' me nešto ipak steže
zar da bežim, a gde

Ja volim
volim te
briga me
za sebe

Svestan svega tog
i na sebe ljut
opet grešim, znam
stradaću k'o pre
biću uništen
jer prokletstvo si ti

Al' ja sanjam da te milujem
zar da lažem se sad


Neverne bebe

Ne sećam se s kim sam prošlu noć
vodio ljubav dugo, dugo ja
ne sećam se ko je prošlu noć
zaspao nežno u zagrljaju mom

Neverne bebe hodaju
šetaju po ulici
neverni smo ja i ti
tuđom greškom rođeni

To je sretno doba za sve nas
za neverne bebe kucnuo je čas
ne zebe se, ne zebe zbog ljubavi
neverni smo greškom stvoreni

Neverne bebe hodaju
ljube se po ulici
neverni smo ja i ti
tuđom greškom rođeni


Sve su seke jebene

Hi you night person
Red Banner on the air
You are listening to the radio W SEX
Are you ready to enjoy your folk sex music
Written by Vuk Karadžić
And now - hit of the week
All fucking girls
In prevod
Sve su seke jebene

Sve su seke jebene...

You're listening to the radio W SEX
Ovde je vaš disk džokej koji vas voli
Crven Ban koji jebe svaki dan
And now
Big Yeah for genius Vuk Karadžić
I'm gonna read you few lyrics

Kad ti vidim sise tvoje
dreše mi se gaće moje
Again...
Kad ti vidim sise tvoje
dreše mi se gaće moje

And now, hit of the week
Sve su seke jebene

Sve su seke jebene...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma