16. 1. 1984.

Atomsko sklonište - Zabranjeno snivanje

RTV Ljubljana LD 1235 ULP-1541
Datum rezanja vinila: 16.01.1984


1. NJEŽAN I MLAD
2. TRAŽILA JE LICE LJUBAVI
3. JUTRO
4. TVOJ PRINC
5. MOJA LJUBAVI
6. LJUBOMORA
7. SLATKI SNOVI
8. JUČERAŠNJE SUTRA
9. KINESKA STOLICA

(Bruno Langer)
 
SERGIO BLAŽIĆ - vokalni solista
DRAGAN GUŽVAN - gitara
ZDRAVKO ŠIROLA - bubnjevi
BRUNO LANGER - bas

Produkcija - ATOMSKO SKLONIŠTE
Snimatelj - JANKO MLINARIĆ TRULY

Omot - KOSTJA

Snimljeno i miksano u "JM SOUND" studiju, Zagreb



NJEŽAN I MLAD

Bio sam nježan i mlad,
A ona iskusan vuk.
Pružao sam svu ljubav,
I mogao umrijet’ za nju.

Htio sam da bude moja,
Što bilo je vrlo teško.
Imala je sina i muža,
I sve je bilo kao ružan san.

A govorili su mi:
Čuvaj se, ne daj se,
Ona je žena,
Nemoj biti lud.

Govorilo se samo o nama,
Jednog dana ona je nestala.
Ostao sam posve sam,
Tužan i ne više mlad.


TRAŽILA JE LICE LJUBAVI

Imala je male grudi,
Oči krupne, plave,
Tužna usta, nježna i meka.
Otišla je posve sama
U suton bijelog otrova,
Opijena mirisom ljetnog neba.

Tražila je lice ljubavi,
Što u snovima uvijek se javi.
Tražila je čistu obalu,
Da na njoj živi bar jedan dan.

Imala je divlju kosu,
Daleku od svakog cvijeća,
Nježnu kosu toplu poput neba.
Otišla je posve sama
U suton bijelog otrova,
Opijena mirisom ljetnog neba.


JUTRO

Ustala je be osjećaja žurbe,
Očiju blijedih od protekle noći,
Dok plamen vatre, u jutarnjem polju,
Crveno cvijeće ponovo pali.

Ona ne da da se mazi,
Ona ne da, i ne da, da se mazi.

U starom zrcalu gleda svoje lice,
Okrunjena cvijećem od papira,
Pali cigaretu i stavlja šminku,
U prozoru nebo treperi u zraku.


TVOJ PRINC

Htio sam da budem tvoj princ,
Da te probudim iz lažnog sna,
Uzmem u ruke i milujem,
Htio sam da budem tvoj princ.

Putuješ, putuješ, al’ ne znaš gdje,
Tugujem, tugujem, al’ ne znam za kim.

Htio sam da budem tvoj konj,
Šaren poput duge, brz kao munja.
Kroz dugu grivu gledam te,
Dok ti voliš samo bijelog konja.


MOJA LJUBAVI

Čelik u veni punoj kiše,
Čelik u glavi kada snivam,
Čelik u oku punom leda,
Čelik u srcu kad te trebam.

Pjesma u duši punoj ljubavi,
Pjesma u glavi kada snivam,
Pjesma u oku punom neba,
Pjesma u srcu kad te trebam.
     

LJUBOMORA

Moram da ti kažem nešto, ljubomoro,
Da ne praviš od mene kretena, ljubomoro.

Da l’ se noću njoj neko prikrada,
Srce moje puno je jada.
Nikad neću znati da l’ je moja,
I sve je to zbog tebe, ljubomoro.

Moram da ti kažem nešto, ljubomoro,
Da ne praviš od mene kretena, ljubomoro.

Da li ona samo mene ljubi,
Srce moje hoće da poludi.
Nikad neću znati što je ljubav,
I sve je to zbog tebe, ljubomoro.


SLATKI SNOVI

Kad snivaš slatke snove
Ja biću tvoj tajni gost.
Ljubiću te nježno, draga,
Al’ vjeruj neću biti prost.

Kad ljubav stvori
Oganj u svijetu tvoga sna,
Probudiću te s pjesmom,
Vilo sa morskoga dna.

Snage tijelu mome daj,
Dok traje noć i divan san.


JUČERAŠNJE SUTRA

Stidljivi dječaci,
Sa čeličnim maskama,
Lutaju pod svijetlim svodom,
Prljavih lica.

Pohotne djevojke,
U majčinim papučama,
Čekaju muškarca
Pristojnog lica.

Svako danas njima je samo
Jučerašnje sutra,
A ona uz špricu,
Šećer u žlicu,
Daje se do jutra.
Dok ja sam lud od vina,
Ona je s drugima zbog morfina.


KINESKA STOLICA

Doktorica je bila
Našminkana kao kurva.
Sjedila je u pletenoj
Kineskoj stolici.
Uzela me u krilo
I mazila poput djeteta,
Pričala mi priču
O magičnom kraljevstvu.

U toploj spavaoni
Željezni kreveti.
U drhtavim rukama
Nabijeni revolveri.
Svakom ista doza,
Vrijeme je za spavanje.
Noćas ne trebam priču
O magičnom kraljevstvu.

Zabranjeno snivanje,
Dozvoljeno spavanje.



sadržaj preuzet sa:
atomskoskloniste.homeip.net

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma