16. 9. 1988.

Bora Đorđević priča gluposti [*]

Helidon – K 352
1988


Zona A: GLUPOSTI
Zona B: još malo GLUPOSTI



Snimljeno uživo u KST (Beograd) maja 1988.
Snimatelj: Aleksandar Radušević
Asistent: Petar Knežević
Remix rađen u studiu "KAZABLANKA": Dragan Stojanović
Foto & dizajn: Jugoslav Vlahović
Urednik i producent: Boris Bele

Za izložbo mag. Marjan Žnidarić



Zona A: Gluposti

______________________________
Hoću Majko, Hoću:

Hoću majko, hoću u gradsku čistoću
Spavam danju, radim noću za gradsku čistoću

Ko ulicu prlja ima da nadrlja
Ja sam svoju sreću našao u smeću
Nosim žutu uniformu, ispunjavam radnu normu
Mnogo mrzim zabušante što neće da nose kante

Prolaznik je pospan, zeva, kiša pada, grmi, seva
Po ulici vučem creva, hor čistača sa mnom peva
Drugovi su živi ljudi, pa i oni seru
Tu su braća komunalci da za njima peru

______________________________
Tri Livade, Nigde Nema Lada, Voleo Sam Devojku Iz Grada:

U kafani muzika tandrče
Puca staklo i pucaju glave
Ni u klozet ne možeš od srče
Čaše lomim, ruke mi krvave

Loču svinjski očevi i majke
Što rađaju kretenastu decu
Mani sada tupavo potomstvo
Mujo kuje konja po mjesecu

A pevaljku silovali nisu
Majmuni što padaju od pića
Sve dok nije pokazala sisu
Od izvora vode dva putića

______________________________
Kad završim političku školu
To je dobro za mene i tebe
Ima odmah da te skinem golu
Idejno će moći da se jebe

______________________________
Kiša pada, priroda je čista
Nešto živo mrda se kroz travu
Iz skrovišta izmilela glista
Pa iz trave pomolila glavu

Od ljubavi živahna je ona
Jer je glista romantično biće
Hrabro traži slobodnog glistona
Da sa njime napravi glistiće

Da hodnike svid po zemlji buše
Da uspešno vaspitaju mlade
Da zajedno strahuju od suše
Da se vole do kraja balade

Dugo glista tražila glistona
Kiša stala, priroda se prlja
Dejstvom jednog neoprežnog đona
Nesta gliste, osta samo mrlja

______________________________
Manijaci Krstare Po Gradu:

Ode mi štop svetlo, a znaš li mu cenu
Ko ti dade dozvolu kretenu
Voziš kao poslednji amater
Ako ti izađem, jebaću ti mater

Konju jedan, ogreba mi kola
Kasno si legao na kočnicu
Ima da te prebijem ko vola
Dobićeš metak u slepoočnicu

U glavi se kvačilo izgleda otkačilo
I sve mi se smračilo
Pešaci su dosadni, pešaci su spori
Zato ih obori

Kumplung, ajnšlang, šoferšajbna
Kurbla, gurtna, rotor, stator
Felna, rikverc, kartner, sajtna
Alnaser i karburator

Retrovizor, cincilator
Pakna, ventil i radkapna
Bobina, akumuluator
Auspuh, lamela, klapna

______________________________
Ja nisam pesnik slomljenog srca
Mirisnih polja i cvetnoga maja
Ja sam pesnik što voli da prca
Meni inspiracija dolazi iz jaja

______________________________
Moje glupavo
Ima nešto čupavo

______________________________
Kad su se sreli Adam i Eva
Pala je prva zvanična ševa

______________________________
Ja bih da ti malčice
Mazim stidne dlačice

Drugarice, malo sam neupućen
Zašto mi je veliki i ukrućen

______________________________
Od tvoga dodira
Kita mi eksplodira

______________________________
Nek svi vojnici sveta
Mesto da pucaju
Nađu sebi ženske
I nek ih tucaju

Nek svi momci sveta
Nađu sebi cure
I nek im ga ture

Nek se i anđeli na nebu
Pojebu

______________________________
Siledžijska:

Ja je prvo onesvestim
Pa je onda mirno smestim

______________________________
Ko uz veću mušku grupu
Gurne stvar u istu rupu
Kasno shvati da se zezno
Triper sledi obavezno

______________________________
Ja ga gurnem malo jače,
Ona plače
Šta da radim,
Da ga vadim il ne vadim?

______________________________
Bili smo srećni, goli i znojavi
Kad se njen tata na vratima pojavi

______________________________
Ja je bacam u postelju meku
Ona urla, a ja dižem dreku
Ona pita zabrinuto: "Šta je?"
A ne vidi da mi je priklještila jaje

______________________________
Ako te neko pita
Najgore od svih izdajstava je kada te izda rođena kita
Kad nestane potencije
Nema egzistencije

______________________________
Utešna Pesma:

Dok na ruci imaš prst
Ne mora da bude čvrst

______________________________
Tužna Pesma:

Neću dugo biti momak
Mojoj maloj raste stomak
Bog te jebo, nisam trebo
Da sam znao, ja bih stao

______________________________
Hepi End Tužne Pesme:

Dugo beše ovo zakašnjenje
Dobila je, svetu javljam
Izveštavam javno mnjenje
Ovaj dan ću da proslavljam

______________________________
Najgluplji Stih Na Svetu:

Nema struje zbog oluje
Upali šibicu da ti vidim ribicu

______________________________
Ja te volim 20 santima
Otprilike toliko toga ima

______________________________
Kad je bilo oralno, možda malo moralno
Kad je bilo analno, možda malo banalno
Kad je bilo klasično, bilo je fantastično
Kad je bilo perverzno, nije bilo bezvezno
Moralno posrnula, opet se prevrnula

______________________________
Dragi dragoj hita
Digla mu se ...

______________________________
Čuči Mara na jednom kamičku
Na potoku oprala je ...

______________________________
Prolaznost Života II Tom:

Život mi je pičkin dim
Neznam šta da radim s njim

______________________________
Prolaznost Života I Tom:

Nekad je tvoj sis štrčao u vis
Zato sam tvoj sis tražio na bis
Danas se tvoj grud mnogo pravi lud
Umesto u svod, on gleda u pod
Evo i moj ud, isti ko moj mud
Popadali skroz, znači prošo voz

______________________________
Dok sam bio mlad, bio je rad, da skoči kad-tad
A sada je pad

______________________________
Voleo bih s oproštenjem
Svud po tebi da se penjem
Kad se setim tvoga venerinog brega
Opet bih se rado popeo na njega

______________________________
Kad lepoticu za dupe uštinu
Tamo pronađu njenu suštinu

______________________________
Njen čuveni filmski debi
Beše: idi pa se jebi

______________________________
Šetam parkom živ i zdrav
Šetam parkom i av av
Il je lud, il šta ja znam
Hoće mene da njam njam
Ala mu je dobar vic
Hoće mene da gric gric
Šetam parkom živ i zdrav
Šetam parkom i av av

______________________________
Da li da ustanem
Ili da odustanem

______________________________
Pesma O Dušku Radoviću:

Sve što raste, htelo bi da raste
Al će brzo da ga upropaste
Sve što cveta, htelo bi da cveta
Ali ne sme da počne da smeta

______________________________
Pesma O Branku Ćopiću:

Kad mu je bilo svega dosta
Branko je skočio sa Savskog mosta

______________________________
Hrist je bio ona retka vrsta
Koja im se otkačila s krsta
Hrišćanska je započela vera
Sa njegovim bekstvom od eksera
Sada miran ozgo sa nebesa
Gleda marvu od krvi i mesa
Kažnjava nas onaj odozgore
Zato nam je sve gore i gore

______________________________
Ima zvezda par komada
Kad odjednom jedna pada
Bog te jebo, koje sranje
Sada je još jedna manje

______________________________
Rat je, nema šta da brineš
Sigurno će da pogineš

______________________________
Preko Novog Beograda odjekuju hici
To praznike proslavljaju policajci i vojnici
Srećna nova godina, čim ih čuješ odma lezi
Živeo Dan armije, štekću stari mitraljezi
To su naše otadžbine ponajbolji sinovi
Kad pobiju neoprezne čuvaju ih činovi

______________________________
Po leđima pendrek praši
Napred naši, napred naši

______________________________
Plašim se vukova i besnih pasa
Plaše me agrsivne ženke
Plašim se podrške širokih masa
Često se plašim i rođene senke

Plašim se doboša, plašim se truba
Plašim se zemlje zato što se vrti
Plašim se vatrenih rodoljuba
Plašim se starosti, plašim se smrti

Plašim se ustaša, plašim se četnika
Od nesvrstanih i od blokova
Plašim se pravednih osvetnika
Ludila i od elektro-šokova

Plašim se desetara i generala
I Homeinija i Prištine
Mnogo se plašim moćnih budala
Manje od laži, više od istine

A ja sam hteo da budem hrabar
Najhrabrije da nadmašim
Ali sam brzo prdnuo u čabar
I počeo da se plašim

______________________________
Nema crveta
Kod Jugodrveta

______________________________
Odevajte se kod Kluza
Da vam ne nazebe guza

______________________________
Jedite Carnex paštete
Čik ako smete

______________________________
Putem za slobodu
Uz kiselu vodu
Smrt fašizmu
Sloboda narodu

______________________________
U slučaju građanskog rata
Bežite avionima JAT-a

______________________________
Za vegetaciju između butina
Umjetno gnojivo Ina Kutina

______________________________
Zapalite vaše voljeno stvorenje
I našoj peći Gorenje Velenje

______________________________
Zbog čega je onima sa Alpa
Stalo do mog pravoslavnog skalpa?

______________________________
Slovenija, moja dežela
Jednog dana jebaćeš ježela

______________________________
Kalabić dokazuje da je partizan
Mate švercuje strane cigare
Đurović rođaku sredio za stan
Trajkovski s kamatom pozajmljuje pare

Janez obožava ljutu rakiju
Popovići Horvatima prete
Ibrahim Begić oštri ćakiju
Krasnići čeka 17-to dete

______________________________
Pesma O MZ Srbiji:

Natalitet opada
Pa Srbija propada
To mi se ne dopada

______________________________
Pesma O MZ Srbiji II Tom:

Igrale se delije
Na sred zemlje Srbije
A onda su delije
Strpali u ćelije

______________________________
Dođi druže do Srbije uže, dođi druže
Bar na kratko, kad ne može duže, dođi druže
Oni brate neće da me shvate, oni brate
Oni mene oće da premlate, oni brate

Kad se smire, potpišu papire, kad se smire
Onda dođi u Srbiju šire, kad se smire
Dođi sine ovde gde se gine, dođi sine
Gde se gine samo zbog istine, dođi sine

______________________________
Nastala si na klozetskoj šolji
Pesmo moja stomačnog nemira
Iskreno reci, iskreno reci
Jesam li bolji od onog engleza Šekspira

______________________________
Govnava Sloboda:

Iz klozeta govna idu na slobodu
Jer je neki kenjaroš povukao vodu
Reka ne sme da se pije
Jer sadrži fekalije
U svakom brzaku
Naći ćete kaku

______________________________
Pesma O Zatvoru:

Naivna je patnja svaka
Prema patnji od stomaka
Isterajmo zlotvore
Kroz analne otvore

______________________________
Međunarodno Skandalozna Pesma:

Boli me dupe za Irak i Iran
Oni se kokaju, a ja sam miran
Gledam novine i umirem od straha
Neću da budem pion u tuđoj partiji šaha

______________________________
Antirasistička Pesma:

Da li su kod crnca
Crna krvna zrnca?

______________________________
Pesma Neprijateljima:

Prodane duše
Mogu da mi puše

______________________________
Ko to tvdi da se mnogo prdi
To se samo peva iz debelog creva

______________________________
Ponekad je sranje pravo uživanje
Jer dok govno za govnetom nižeš
Čitanjem se kulturno uzdižeš
A kada se hartijom obrišeš po turu
Svestan si šta znači sranje za kulturu

______________________________
Sve što sam napisao
Ima neki smisao
Ko me ikad proglasi za klovna
Neka jede govna


______________________________
Zona B: još malo Gluposti

______________________________
Od Vardara pa do Triglava
Veliko se sranje odigrava
Doviđenja draga Jugo
Radije bi nešto drugo

______________________________
Doviđenja, doviđenja
Do oslobođenja

______________________________
Oko hotel Granda
Okuplja se banda
Organima unutrašnjih poslova
Sve je ravno do Kosova
A kada stignu do Kosova
Stvar se menja iz osnova

______________________________
Kada Nuši spsko groblje ruši
Pomaže mu Gaši, jer se Nuši plaši
I Ljatifi i majanci i ostali indijanci
I Keljmendi i Krasnići, veseli mladići
Onako, za svaki slučaj, došli Sejdi i oručaj
I Kurteši pa se smeši
Blago meni i Hiseni
Ajde hrabri junak Nuši
Ruši

______________________________
Cara Lazu na Kosovu izdao je Branković
Kasnije se osvetio Aleksandar Anković

______________________________
Ej Gospode sa nebesa
Zvizni 2-3 zemljotresa

______________________________
Kukuriku, kukuriku
Jebo svoju sliku
Diž se čoče, petli poju
Jebo sliku svoju

______________________________
Odiljam se u barove lučke
Il ti šanse u kurve i kučke
To je naša lipa pisma stara
Ća je pusta kara u mornara
Ća je pusta, strpam ti u usta

______________________________
Pesma O Lastovu:

Tu imaju vojnu bazu, da na talijanci pazu
Upadaju talijanci, ko na Drvar padobranci
Vuku mrežu, posle bežu
Ali naši obruč stežu
Napred uz druga je drug
SB zatvara krug
Sa lisice ih zavežu i zaplene punu mrežu
Pa je posle vrate praznu i naplate jednu kaznu
Ne puštajmo talijane da nam pređu preko grane
Naša je riba plemenita, to je riba druga Tita

______________________________
Svi iz vojne baze
Jedu ribu taze

______________________________
Već veselo grakću čavke, gradićemo nuklearke
Živele fizika i hemija, živeli rak i leukemija
Šta će cveće da oblači pa da se ne pzrači?
Radoznali mogu da pogađaju šta će majke da rađaju
Gospodo izvedite pred sudije onog ko kupuje starudije
Ili gospoda ovdašnja kriju ko je maznuo proviziju
Što budale jebavaju ale, koj će nam atomske centrale

______________________________
Kada neko mnogo kenja
Dolazi do zagađenja
Neki ljudi samo zinu
Pa zagade okolinu

______________________________
Amerika voli kod devojke
Kada ima dve velike dojke
I da bi se probila
Mora biti kobila
Nije važno ni znanje ni ime
Važno je da ima dobro vime
Njihove su zato cure
Uglavnom karikature

______________________________
Svi arapi živi bili i dobili sina
Arapine brate mili, samo daj benzina
Crveno ću celo more čistiti od mina
Ali bilo bi još gore da nema benzina

Država je siromašna, nema čim da plaća
Gadafi i Homeini - to su naša braća
Mi ćemo vam poklanjati devojke sa štrafte
Lepe, zdrave i debele za izvore nafte

Arapi su svi čistunci, arapi su muškarčine
Arapi su puni love, dobro došao arapine
Burazeru nesvrstani, ovde te svi vole
Pošalji nam svoju decu da izuče škole

______________________________
Rusi I:

Kad počne rat, ako dođu rusi
Neću da izlazim iz skrovišta
Nisam lud da me zli dusi
Odnesu u večna lovišta

Ne mogu da pucam u braću slovene
Pa makar i oni pucali u mene

______________________________
Rusi II:

Neće rusi na amere
Da im ovi ne zamere

______________________________
Rusi III:

Lokve iznad Ivangrada
Kraj aprila, a sneg pada
Željko gleda u kamion
Brinemo se i ja i on
Zajebali rusi klimu
Mesto leta šalju zimu

______________________________
Rusi IV:

Danas se svečano proglašava
Sovjetski grad Varšava

Šta sve pored neće visle
Ludi rusi da izmisle

______________________________
Rusi V:

Rus je svetski šampion
Napisao je "Tihi don"
Leteo je u svemir
Režirao je "Rat i mir"
Pametan je Gorbačov
Biće dobar dok je nov
A kad jednom bude star
Biće opet ista stvar
Jednog dana lično on
Ukinuće Tihi don
Biće opet rat i mir
I progonstva u Sibir
Moj standard se zove JUS
Ne mogu da budem rus

______________________________
Strah Od Letenja:

Vežite se, slećemo
A možda i nećemo

______________________________
Radost Prvog Snega:

Vidi snega
Jebo njega

______________________________
Pesma O Mojoj Jahti:

Kroz cevovod ispod šahta
Plovi moja braon jahta

______________________________
Otvorio sam kupleraj
I prvog dana sve je fraj
Požurite na otvaranje
Besplatno piće i karanje
Sve ide pod malu privredu
Ne mogu da me privedu

______________________________
Ovde čak ni Aga Kan
Ne može da kupi stan

______________________________
Slovenska Antiteza:

Jer to umirućeg krik
Il slonovski besni rik
Il Ilija Gromovik

Leš tvrdi da nije on
Gromu nije takav ton
A sto posto nije slon

To ti prđe Petroviću Mišo
Prđe Mišo, i još se utišo
Tako prđe, ne mož biti grđe
Odjekuju planine i brda
Od njegovog urnebesnog prda

______________________________
Svaki moj stih
Je protiv njih

______________________________
Bez obzira što je bila praksa
Da čitaju Enelsa i Marksa
Čitao sam Hegela i Kanta
To je bila teža varijanta

Filozofi pametni bez premca
Kad pogledaš, go nema zvonemca
Ali ja bih bio mnogo sretan
Da je kod nas bar neko pametan

______________________________
Surčinska pista, dugačka i čista
Tu rulaju avioni, a u njima sede oni
Beže dok je sveže
Neće dugo trajati ako budu bajati
Evo sada going jedan puni boing
Od tri male cesne, koja će da tresne
Privatni ler-džet pobego u svet
Vidi ona slavna lica, puna ih je Batajnica
Svakom kome zatreba, orla ili jastreba
Od prtljaga koja vreća blaga
Ta bi pesma mogla da se zove: "Istorija se ponavlja"

______________________________
Na Onom Otoku Ili Ostrvu, Neki Su Otekli, A Neki Su Se Ostrvili:

Prošao sam sito i rešeto
Moj prethodni život nije bitan
Ponovo sam među vama, eto
Uspešno sam tamo prevaspitan

To ostrvo pored i sa školom
U životu veoma mi znači
Plavi Jadran i moj kamenolom
Oko mene moji vaspitači

Telo puno modrica
Čeka Plava Grobnica...

______________________________
Voleo bi da u rukovodstvu
S nekim budem u bliskome srodstvu

______________________________
Došli četnici pa tražu
Gosn. generala Dražu
Pa mu lepo kažu
Obrij bradu Dražo, radi kamuflažo
Obrij bradu, jer te po njoj znadu
A pošto si mnogo tražen, od sutra se zovi Dražen

______________________________
Slobodan sam ko ptica na grani
Slobodu mi dali partizani
Ne pitaj me na čijoj sam strani
Ja sam tamo gde su partizani
Od dušmana ko će da nas brani
Braniće nas hrabri partizani
Da mi glupo ne prolaze dani
Posao će mi dati partizani
Moji decu ima ko da hrani
Ne brinem se, tu su partizani

Nemoj golim dupetom u koprive
Prići će ti neprijateljske pobude
Ima debelo da te okrive
A još deblje da te osude

______________________________
Danas može svaka stoka
Da nabavi dva svedoka

______________________________
Nikad nemoj u vozu
Da pričaš poeziju i prozu
Nemoj čak ni u četiri oka
Za čas dobiješ svedoka

______________________________
Šezdeset Osma

Došla četa đaka
Ispod podvožnjaka
I svi umrli u istom danu

______________________________
Gospode Bože, kolko organa
To mora da je fatamorgana

______________________________
Pesma Moga Tate:

Zašto sam na švabe
Jurišao džabe

______________________________
Jagnjeće Brigade:

Drugovi su se još jednom dokazali
Sve što je izneto, pred njih su smazali

______________________________
Poruka rudarima u štrajku:

Jebite im majku!

______________________________
Gazda:

S konja gazda maše, svi bacaju cveće
Video sam kraj putaše umiru od sreće

Ja na konju, oni dole
Bog te jebo, što me vole

Iza njega su ubice, to konj konja jaše
Sve gazdine ulizice plaše kraj putaše

Ajde gazda, baci malo parica od srebra
Da lomimo ruke, noge, vilice i rebra

______________________________
Šta će mi dela sabrana
Kada im sledi zabrana

______________________________
Crni Mercedes:

O Bože, daj mi crni mercedes sa registracijom malom
Da sebe konačno bogu da smatram zvaničnom budalom

O Bože, daj mi crni mercedes s najmanje šestoro vrata
Da mirno tresem svoju havanu u pepeljaru od zlata

Napolju đaci i zastavice i narod pritisnut mukom
Sa zadnjeg sedišta ne vidim ništa, samo odmahujem rukom

O Bože, daj mi crni mercedes, jer to je čudo nad čudima
Lepo je nekažnjeno voziti po cveću i ljudima

______________________________
Dok Padaju Glave:

Dok padaju glave, masa se talasa
Evo, omča stoji i nad mojim vratom
Obećavam, neću pustiti ni glasa
Pričam sa dželatom - sa rođenim bratom

Glava manje više, ne smatra se štetom
Moram da se lepo ponašam pred svetom
Novinari došli čak iz inostranstva
Nek padaju glave s više dostojanstva

Još jedna glava u dugome nizu
Publika se gura da bi bila blizu
Limunada, boza, tolumbe, baklave
Da pregrize narod dok padaju glave

Dok padaju glave, jer je takvo vreme
Istorija opet počinje od nule
Zatire se naše i seme i pleme
I grade se neke nove ćele-kule

______________________________
Generale, hvala ti ko bratu
Izvini, al nisam u tvom ratu

______________________________
pitanje:

Što se vojska okuplja
U blizini Prokuplja

odgovor:

Kad zagusti
Da se niže spusti

______________________________
pitanje:

Ko ne zna da napravi
A ume da uništi

odgovor:

Komuništi

______________________________
Ne puštajmo ništa tuđe
Da u zemlju spolja uđe
Dovoljno je ovo naše
Da se ljudi mnogo plaše

______________________________
Zaista Bezobazna Pesma:

Jurcanje, tucanje, pušenje, gušenje,
Klizanje, lizanje, akanje, skakanje,
Vođenje ljubavi, vođenje ljubavi, vođenje ljubavi

Rokanje, kokanje, prcanje, koprcanje,
Turanje, guranje, skrivanje, opaljivanje,
Vođenje ljubavi, vođenje ljubavi, vođenje ljubavi

Muženje, guženje, davanje, izvršavanje,
Gaženje, maženje, vatanje, lomatanje,
Vođenje ljubavi, vođenje ljubavi, vođenje ljubavi

Mrkanje, drkanje, cuganje, pljuganje,
Skidanje, okidanje, spavanje, zajebavanje,
Tepanje, cepanje, grebanje, jebanje,
Vođenje ljubavi, vođenje ljubavi, vođenje ljubavi

Svakog jutra kama-sutra
Nove verzije za stare perverzije
Jebačina na više načina
Kaži dragička, vidi ti se pička

7 коментара:

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma