14. 9. 1988.

Riblja čorba - Priča o ljubavi obično ugnjavi

PGP RTB - 210455
Datum rezanja vinila: 14.09.1988


1. Oko mene (3:50)

(Muzika: N. Čuturilo)
2. Prošlosti (nisi bila bog zna šta) (4:40)
(B. Đorđević)
3. Znam te (drugoga voli) (4:13)
(V. Božinović-Džindžer)
4. Kaži, ko te ljubi dok sam ja na straži (4:34)
Slovenačka narodna (M. Aleksić-B. Đorđević)
5. Još jedna cigareta pre spavanja (3:29)
(B. Đorđević)
6. Avionu slomiću ti krila (3:42)
(B. Đorđević)
7. Napolju (4:52)
(B. Đorđević)
8. Ljudi (3:56)
(M. Milatović-Vicko)
9. Lupa bubanj, zveči zvečka (traži se zamena) (3:19)
(B. Đorđević)
10. Celu noć te sanjam (4:59)
(M. Aleksić)

Sve tekstove napisao književnik B. Đorđević
Kolektivni aranžmani R. čorbe

Producent: Kornelije (Aloha) Kovač
Snimatelj: Vlada Negovanović
Snimljeno, čak i miksano, u Studiju V PGP RTB
Prateći vokali u "Celu noć te sanjam": Hammersmith sisters (Tina i Miki)
Pića iz Excelsior-a: Miljko
Tezge rade Toma, Vitko, Grga i ekipa. Vozač: Mića Kluzo
Omot: Jugoslav Vlahović

Deseti jubilarni odvirali: Bora, Miša, Vicko, Džindžer i Čutura
Klavijature: Aloha

Zahvaljujemo se B. Đorđeviću što je 3x (tri puta) došao trezan u Studio V

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Oko mene

Oko mene kurve i đankoze
Prave frku i ljute nervoze
Oko mene sve sami smradovi
Oko mene sela i gradovi

Oko mene pederi, ubice
I topovi, teške haubice
Gospode, gde li pronalaze
Onoliku đubrad i mamlaze
Onoliku đubrad i mamlaze

Oko mene mračne pijandure
Ne mogu da prebrojim pandure
Neki novi bezobrazni klinci
Misliš džukci, ono šar-planinci
Misliš džukci, ono šar-planinci

Jer oko mene sve su ponavljači đaci
Ili bolesnici ili manijaci
Oko mene neki mnogo jaki momci
To su KP doma zaslužni pitomci


Prošlosti (nisi bila bog zna šta)

Slušaj me, sit sam svih uvreda
Ćuti i samo se smej
Pas koji laje ne ujeda
Ćuti i biće okej
ćuti i biće okej

Ko me je ičim zadužio
A pamćenje imam ko slon
Dobiće šta je zaslužio
I kad-tad nastradaće on
I kad-tad nastradaće on

Nisi bila bog zna šta
Nisam bio to ni ja
Šta je bilo sa životom
Pričaćemo jednom otom-potom

Prošlosti
Molim te oprosti


Znam te (drugoga voli)

Znam ti ruke, znam ti i rukave
Oči, uši i sve tvoje glave
Pored toga znam ti rukavice
Vaške, kosu, svako tvoje lice

Znam te puško dok si pištolj bila
Zla veštica ili dobra vila
Znam te lešo, znam te i na žaru
Sve u svemu znam te k'o zlu paru

Drugoga voli
i drugog obmani
A mene se
lepo moje mani

Drugoga voli

Znam te ružnu, znam te kad si lepa
Znam te bolje od rođenog džepa
Ko anđela i k'o babarogu
Znam ti noge, znam između nogu

Znam te puško dok si pištolj bila
Zla veštica ili dobra vila
Znam te lešo, znam te i na žaru
Sve u svemu znam te k'o zlu paru

Drugoga voli
i drugog obmani
A mene se
lepo moje mani

Drugoga voli
Drugoga voli


Kaži, ko te ljubi dok sam ja na straži

Kapetan se šeta
A ispred njega četa
I kaže "ti some", ja
Ideš na stražu, dabome

I dok mu psujem mamu
Mislim na tebe samu
Već vidim nekog skota
Da se tu mota

Rado ide srbin u vojnike
Dva ga vuku, a trojica tuku
Neko ipak stražu čuva
Da nas vetar ne oduva

Ne vole nas bugari
Ni austrougari
Mrze nas japanci
I liliputanci

Dok ja našu domovinu čuvam
Umesto da sedim i da duvam
Dok se bavim oružanom silom
Ti se krešeš sa nekim civilom

Lepo priznaj pa ću biti blaži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Nije lepo da ti zapneš svojski
Dok ja služim narodu u vojski

Priznaj, ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži

Rado ide srbin u vojnike
Dva ga vuku, a trojica tuku
Neko ipak stražu čuva
Da nas vetar ne oduva

Ne vole nas bugari
Ni austrougari
Mrze nas japanci
I liliputanci

Dok ja našu domovinu čuvam
Umesto da sedim i da duvam
Dok se bavim oružanom silom
Ti se krešeš sa nekim civilom

Lepo priznaj pa ću biti blaži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Nije lepo da ti zapneš svojski
Dok ja služim narodu u vojski

Reci, ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži

Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži
Ko te ljubi dok sam ja na straži

kaži!


Još jedna cigareta pre spavanja

I zao glas za mnom stiže
I brdo olajavanja
Za dobrim konjem prašina se diže
Još jedna cigareta pre spavanja
Još jedna cigareta pre spavanja

Umireš, u nesvest padaš
Suviše kajanja
Ljubim te, nemoj da se nadaš
Još jedna cigareta pre spavanja
Još jedna cigareta pre spavanja

Im'o sam prijatelje juče
A danas izbegavanja
Neka se deca na meni uče
Još jedna cigareta pre spavanja
Još jedna cigareta pre spavanja

Skoro sam mrtav, glava mi puca
Suviše zajebavanja
Molim te, nemoj da gasiš svetlo
Još jedna cigareta pre spavanja
Još jedna cigareta pre spavanja


Avionu slomiću ti krila

Bivao sam sa jednom i drugom
Muvao se sa onom i ovom
Družio se sa srećom i tugom
A ti ode s prvim avionom

Teoretski ljubav lepo zvuči
Malčice je drukčije u praksi
Mnogo toga još uvek se uči
'ajmo dole, stigao je taksi

Avionu, slomiću ti krila
Da ne letiš ona bi tu bila
Joj, ako ti uhvatim pilota
Lišiću ga njegovog života

Ćutim i kroz staklo gledam
Boing 747
Ti si jedina, ti si dragocena
Čista desetka - to ti je ocena

Avionu, slomiću ti krila
Da ne letiš ona bi tu bila
Joj, ako ti uhvatim pilota
Lišiću ga njegovog života

Lišiću ga njegovog života


Napolju

Umoran, bolestan i mnogo ranjiv
Nikakav, očajan, pomalo sanjiv
Napolju ptičice
pale bi ničice
Kad bi me videle

Polomljen, poražen i malo mrtav
Trese me groznica, glas mi je drhtav
Tramvaji prolaze
vode nadolaze
Dok me ne utope
Dok me ne utope

A napolju ništa više
Osim tople letnje kiše
A napolju lišće šušti
Izgleda da mnogo pljušti

Oči u oči sa svojom bedom
Ja pravdam sebe i mrzim sve redom
Priča o ljubavi
obično ugnjavi
Ćutim i grize me čir

Umoran, bolestan i mnogo ranjiv
Nikakav, očajan, pomalo sanjiv
Napolju ptičice
pale bi ničice
Kad bi me videle
Kad bi me videle

A napolju ništa više
Osim tople letnje kiše
A napolju lišće šušti
Izgleda da mnogo pljušti

Izgleda da mnogo pljušti...


Ljudi

Idi Amin Dada, Bokasa i Čombe
Oni mogu da se osobito trude
Neće mene nikad uništiti bogme
Nekada sam baš ja voleo ljude

O mama, mama
Reci šta će biti s nama
Ljubavi, jednog dana
Bojim se - ostaćeš sama

Svuda prođi
Ali kući budi
Tamo će te
Uništiti ljudi

Rekli su mi moja braća komunisti
To je avangarda moje rodne grude
Biće, svi su ljudi u polazu isti
Ali ipak to ne važi za sve ljude

O mama, mama
Reci šta će biti s nama
Ljubavi, jednog dana
Bojim se - ostaćeš sama

Svuda prođi
Ali kući budi
Tamo će te
Uništiti ljudi

ljudi!


Lupa bubanj, zveči zvečka (traži se zamena)

Lupa bubanj, zveči zvečka
Bulji marva radoznala
Šta je, možda igra mečka
Banda svira tra-la-la-la

Da nastupi bio je sprečen
Gutač plamena
Jezik mu je sveže ispečen
Traži se zamena
Traži se zamena
Traži se zamena
Traži se zamena

Vidi ofucanog tigra
S nečijom se rukom igra
U zubima starog lava
Dreserova visi glava

Da nastupi bio je sprečen
Gutač plamena
Jezik mu je sveže ispečen
Traži se zamena, pa da
Traži se zamena, o-je
Traži se zamena
Traži se zamena

Žena pala sa trapeza
Da li je mrtva, il' se zeza
Veselo pucketa vatra
Pa to gori naša šatra

Da nastupi bio je sprečen
Gutač plamena
Jezik mu je sveže ispečen
Traži se zamena
Traži se zamena
Traži se zamena
Traži se zamena


Celu noć te sanjam

Ako neko hoće skroz da me zajebe
Onda me samo upita za tebe
I ja počnem da se prenemažem
I da lažem, besomučno lažem
i kažem!

Nikad te nisam mario
Da sam te više puta prevario
Pa sad zbog jedne takve da ginem
I lažem, lažem kako zinem

Onda se sklanjam u svoju sobu
I lepo mi je kao u grobu
Onda se sklanjam u sobu svoju
I pravim se da su mi sve ovce na broju
Onda se u svoju sobu sklanjam
I celu noć, celu noć te sanjam

Ako neko hoće skroz da me zajebe
Onda me samo upita za tebe
I ja počnem da se prenemažem
I da lažem, besomučno lažem
i kažem!

Nikad te nisam mario
Da sam te više puta prevario
Da mi nije stalo do tebe ni malo
Da mi nije stalo do tebe ni malo

Onda se sklanjam u svoju sobu
I lepo mi je kao u grobu
Onda se sklanjam u sobu svoju
I pravim se da su mi sve ovce na broju
Onda se u svoju sobu sklanjam
I celu noć, celu noć te sanjam

I celu noć
celu noć te sanjam

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma