26. 9. 1988.

Haustor - Tajni grad [~]

Jugoton LSY 63308
Datum rezanja vinila: 26.09.1988


1. Ula ulala (3:46)
2. Skidaj se (3:37)
3. Uzalud pitaš (4:46)
4. Nada (2:13)
5. Tajni grad (5:54)
6. Bi mogao da mogu (5:06)
7. Čudne misli (4:30)
8. Samo na čas (4:11)
9. Uhode (5:28)



Darko Rundek - muzika riječi gitara i glas
Zoran Zajec Zexa - gitara

Srđan Gulić Gul - bubnjevi udaraljke
Damir Prica Capri - tenor saksofon
Julije Reljić Reglia - sintesajzer
Nikola Santro Satrno - trombon
Igor Pavlica Najgori - truba
Marino Pelaić Udoba - bas
        svi smo pjevali prateće vokale

SUDJELOVALI SU
Srđan Sacher - bas (1,3,4,8,9)
Jurij Novoselić - alt saksofon u svim brass linijama
grupa HIPNO izmislila je i svirala SKIDAJ SE
Robert Lovrić - sampona 6 i kena na 3
Brnko Bogunović Pif - gitara 4

snimano i miksano u studiju TROOLY u zagrebu u ožujku 1988.
tonmajstor - Hrvoje Hegedušić
produkcija - Darko Rundek, Hrvoje Hegedušić, Zoran Zajec

muzički urednik - Vojno Kundić
glavni i odgovorni urednik - Siniša Škarica

design - Darko Rundek
fotografija - Slavica Subotić



Ula ulala

Reci kak se zoveš ti
I otkud ti snaga
Da me možeš povesti
Gore s moga dna

Oči su ti crvene
Ruka ti je blaga
Kao da su stvorene
Da ih ljubim ja

Al pred vratima škvadra ponovo rola

Ččm č čččm
Ččm č čččm
Ula ulala le
Ulalala ulala ulala le
Ulalala u le

Dok vani glazba svira
Pitat ćeš me tiho
Znaš li gdje si
Ne mogu do glasa
Ti mi reci
Pokaži mi usne budi tko si
Ono što nas plaši
To su đavli
Od papira
Tvoja me ruka dira
Ali da otkrijemo sjaj sto dodir nosi
Morat ćemo sresti dan kad bude više mira

Jer na vratima stoji skvadra i urla
Ula ulala le
Ulalala ulala ulala le
Ulalala u le

Pođimo na selo
Nna selo
Pođimo na selo
Tamo još ima mira
Na selu

U peći je žar
Na prozoru rosa
Pustimo da svjetlo
Postane vosak
U peći je žar
Na čelima znoj

A po poljima juri vjetar i urla
Ula ulala le
Ulalala ulala ulala le
Ulalala u le


Skidaj se

Svake subote dođe stari vodi me van
A onda kada stignemo pred dućan
On kaže
Ajde reci što bi volio sine
Već dugo nismo skupa
A pare imam tu
U ovom dućanu sve su stvari fine
Pa u novim hlačama pozdravi mamicu
A ja kažem
Pa da ti stavim karte na stol
Ja bi najrađe hodao gol
Pa da ti stavim karte na stol
Ja bi najrađe hodao gol

O o o ooo ooo o
O o o o tako bi rado hodao gol
O o o ooo ooo o
O o o o tako bi rado hodao gol
Pa skidaj se
Skidaj se
Ulice su sigurne
Ulice su sigurne
Ulice su široke
Ulice su slobodne

Ajde skidaj se


Uzalud pitaš

Uvijek su bile tako nevine
Te tvoje crne oči
Ko da nikad neće proći
Ljubavne igre one ne vide
I nikad neće moći
Sve dok samo strah ne ostane

Zar si stvarno mislila
Da je sve to igra
Što sam ja zbog tebe sam
A što ćeš sada
Kad si stigla do zida
A doma nema goluba da te miluje

Teške se kiše spremaju
Kroz tvoj se prozor
Samo jablani vide
Nad gradom munje sijevaju
Uzalud pitaš tko ide
Uzalud pitaš tko ide
Budaline u planine
Pustahije kroz kapije

Zar si stvarno mislila
Da je sve to igra
Što sam ja zbog tebe sam
A što ćeš sada
Kad si stigla do zida
(Pogledaj kakvo vrijeme se sprema)
A doma nema goluba da te miluje

Stari stražari zijevaju
Kroz tvoj se prozor
Samo jablani vide
Daleki momci pjevaju
Uzalud pitaš tko ide
Budaline u planine
Pustahije kroz kapije

Pogasi sve
I budi vesela
Jer ljubav je
Za nas tek počela


Nada

Kad je prošla
Preko mene
Kao da je pala sjena

U oblaku misli njene
Stajao sam dva tri trena

Je li ovo zapovijed
Ili je to NADA

Oči nam se nisu srele
Ne znam tko je ona žena

Ni ne mogu znati sada
Možda tek za dva tri tjedna
Shvatim

Je l' to bila sudbina
Ili samo NADA


Tajni grad

Postoji tajni grad
U njemu nikoga ne mori glad
Tajni grad
U njem si čitav život zdrav i mlad
Postoji tajni grad
Po njemu mirno teku ulice
Tajni grad
Hajde poljubi me i zbuni se
Hey babe

Postoji tajni grad
O njem i tu ponekad čuje se
Tajni grad
Hoda po drvoredu ujesen
Daj Mirko proveri
Da li su ispravni Landroveri
Il shvati napokon
Da čak ni gazda ne zna gdje je on

Jer ide
Jer hoda

Postoji tajni grad
Pogledaj očima i čudi se
Tajni grad
Poslušaj ušima i osjeti
Tajni grad
Potupaj nogama i uživaj
Velik je kao slon
Al čak ni gazda ne zna gdje je on

Jer ide
Jer hoda


Bi mogo da mogu

Uvijek sam a nikad do kraja
Večer u gradu ti donese neki lijek
U nekom kutu gdje samoća se zbraja

Uvijek s malo premalo para
Kad upale se svjetla
Ode dim
A miris noći opet postane stvaran

Ko mnogo puta do sada
On sanja
Kako beskrajno pada

Bilo je rano jutro tada
Kad je ostavio sve
Čulo se samo kako ptice pjevaju
Onda je stajao još dugo
S druge strane ulice
Pustio suze da se same slijevaju

Ja bi mogo da mogu
Ja bi znao da znam
Ja bi mogo da mogu
Ja bi znao da znam


Čudne misli

Posjetile su me
Čudne misli
Baš je ovo neki
Čudan kraj
Dati ću ti znak
A ne vidiš li
Reći ću ti samo
Bye baby bye

Ja sam razbludni sin
Sama magla i dim
Mokrih cipela gradom prolazim

Kao dosadni film
Ja ti govorim korakom
Tko zna kako daleko odlazim


Samo na čas

Ja želim te
Samo na čas

Minuta već
Razdvoji nas

Već me bodu tvoje oči
Već me tvoja čežnja koči
Želim te
Samo na čas

Taj s kim ležiš
Više nisam ja

Sto godina
Nas razdvaja

Ja već trošim drugo vrijeme
Dok se svijaš oko mene
Želim te
Samo na čas

Samo na čas

Ja želim te
Samo na čas

Minuta već
Je minula

Ja već trosim drugo vrijeme
Dok se svijaš oko mene


Uhode

Znaju sve znaju sve znaju sve
Uhode te
Znaju i gdje si znaju i gdje bi
Uhode uhode uhode
Čak i tvoj san
Brinu se brinu se brinu se da ne bi
hm c c

Imaju imaju imaju
Nos
Odmah te opaze odmah te paze
Podižu ograde podižu
Visoko glas
Želiš li visoko želiš li gaze
Čekaju predaju

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma