30. 8. 1982.

Divlje jagode - Motori

Diskoton Sarajevo LP 8051
Datum rezanja vinila: 30.08.1982


1. Motori (4:34)
2. Šampioni (3:05)
3. Nasmješi se (5:06)
4. Zagrizi Rock'n'Roll (4:08)
5. Sve iz inata (2:56)
6. Šejla (3:57)
7. Dodirni me (3:28)
8. Ne želiš kraj (3:19)
9. Divlji zapad (4:12)



Snimljeno i miksano na 32-o kanalnoj kompjuter tehnici "Music Park Studios " Bad Homburg, Frankfurt od 3.-23. juna 1982.
Snimatelj: Theo Werdin
Pom snimatelj: Ulli Werdin
Izvršni producent: Mišo Rodić
Photo/Design: Erol Čolaković
Lettering i tehnička izvedba: Ćurić Kokan Borislav

Zahvaljujemo se Senadu, Imidžu, Teu, Mišelu, Čiči, Udruženju muzičkih radnika Rrijedor i ostalima koji su pomogli pri realizaciji ove ploče

v.d. glavni i odgovorni urednik: Slobodan Vujović
Recenzent: Milan Stupar

Svirali i pjevali:
Sead Zele Lipovača - akustučna i el. gitare, vokal
Alen Islamović - vokal, bas
Nasko Budimlić - bubnjevi

Muzika i aranžmani: Sead Zele Lipovača, osim 3: Islamović-Lipovača
Tekstovi: Alen Islamović



MOTORI

U daljini čuju se, kao gromovi
auto putem prolaze, kao vjetrovi

Odlaze na dalek put
ko to može znati
samo neki stoper ljut
što ih prstom prati

Motori...

Izlizane traperice, jakne, čizmice
usijane kacige, kožne torbice


ŠAMPIONI


Znoj sa lica otežava dah
Vjetar šiba, osjeća se strah
Miris guma štipa oči, nos
Lude glave postale su skroz

Šampioni, formule...

Na betonu jure svaki dan
Ranom zorom da otresu san
Čelični vozači formule
Usijane glave, blesave


NASMJEŠI SE

Neka kraljica zore, utonu u more
za sobom stvori, zvjezdani trag

Dok ruke moje, traže tvoje
u očima otkrih, da sam ti drag
sjene neke seču, odlaze u noć
i pospan ponoćni val

Smiri se sad, kasni su sati
ti moraš poći
odavno spava, luka i grad

Hej, hej nasmiješi se
i ako sam griješio, nasmiješi se
Hej, hej nasmiješi se
i šapnuću ono
što nitko ti nije još, šapnuo


ZAGRIZI ROCK'N'ROLL

Hej ti, okreni se
baš je dobro uz rock 'n' roll
šta te muči, kaži mi
ja sam doktor, za svaku bol

Je li tata, danas ljut
il' mu smeta, šminkanje
bit' će bolje, nasmiješi se
čemu suze, plakanje

Zagrizi sada Rock 'n' Roll
zaboravi na slatku bol...


SVE IZ INATA

Eh, da si ti, princeza ljubavi
a ja Romeo, uh što bih volio  

Eh, da si ti, kraljica bitangi
a ja kazanova, čuvar snova

Sve iz inata       
tebi iz inata     

Eh, da si ti, iz bajke ljepotica
ja bi na konju, glumio princa

Eh, da si ti i dama i gospođa
ja bih u čistače, gradskih prozora


ŠEJLA

Oči tvoje gube sjaj
i našoj priči već je kraj
Odlaziš mi zadnji put
nisam kriv, a nisam ljut

Šejla...

Pored rijeke pusto sve
samo sjenke vole se
Gledam tužno kao pas
nikad ništa od nas


DODIRNI ME

Hajde lutkice, skini cipelice  
Hajde, ne stidi se, igrajmo slatko je

Već bend, praši rock
a ti bi još da piješ sok
Hajde, uzmi me, igrajmo slatko je

Dodirni me...

Hajde lutkice, ustaj sa stolice
pusti šminkanje, probajmo udvoje

Možeš i bosa to
ma baš bi nam i prijalo
gledaj, svi znoje se
igrajmo, slatko je


NE ŽELIŠ KRAJ

Ne želiš kraj, mada je tu
među nama, stvara se jaz
i blijedi sjaj
   
Ne želiš kraj, teško je znam
ali idi, ne daj se, ne daj
ostaću sam

Bili smo, luckast par
mada već, prošla stvar
sada još, molim te
odbacimo, gluposti sve


DIVLJI ZAPAD

Strah na cesti, zabranjena zona
njujork to je, džungla od betona
Noćne zvijerke, s' lancem oko tijela
zakon stavlja, iza vrata

Samo žive, sjenke od papira
i Rock 'n' Roll, još se svira

To je Divlji Zapad
tamo neću nikad
ne, ne, ne

Sve zbog šminke, polomljenog stakla
naočale nosi, panker iz inata
Noću bruje, čellični motori
a laka žena, za dolar se moli



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma