5. 10. 1981.

Bulevar - Loš i mlad [*]

PGP RTB 2320126
Datum rezanja vinila: 05.10.1981


1. Loš i mlad (3:37)

(N. Stamatović - N. Stamatović - M. Tucaković)
2. Vesele devojčice (3:35)
(N. Stamatović - N. Stamatović - M. Bajagić)
3. Kad smo na putu (2:50)
(D. Cukić)
4. Lepo je biti s tobom (3:04)
(N. Stamatović - D. Cukić - D. Mitrić)
5. Rano jutro (3:19)
(D. Mitrić)
6. Evropa (2:56)
(D. Mitrić - B. Isaković - D. Cukić)
7. Meni treba nešto vruće (4:05)
(D. Mitrić - D. Mitrić - D. Cukić/M. Tucaković)
8. Bane Brk (2:58)
(D. Mitrić - D. Mitrić - D. Cukić)
9. Da li je to čudo (4:40)
(N. Stamatović - N. Stamatović - M. Tucaković)
10. Gasim TV i odlazim (4:08)
(N. Stamatović - P. Jakovljević - M. Tucaković)

Nenad Stamatović, gitara
Predrag Jakovljević, bubnjevi
Dejan Cukić, vokal
Branko Isaković, bas
Dragan Mitrić, klavijature

prateći glasovi: Bebi Dol

Snimljeno u Studiju V PGP RTB
Snimatelj: Tahir Durkalić
Fotografije i grafička oprema omota: Jugoslav Vlahović
Fotografije "Bulevara": Juoslav Vlahović i Vita Blažić

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Loš i mlad

U neko loše društvo
upadoh ko sasvim mlad
i pošto-poto reših
da budem pravi mali gad

Razmažen i vrlo bogat
ja jedinac sin
u lošem društvu video sam cilj

Loš i mlad sam u duši
kada čujem, malo čudan
pa i lud...
...kad me čudi, malo lud

Slučajno u lošem društvu
završio sam pakt
u toj sam školi bio dobar đak


Vesele devojčice

Izlaze u život vesele devojčice
surovi momci puni netrpljenja
sređuju frizuru vesele devojčice
dlanovima vlažnim od uzbuđenja

Vesele devojčice
vesele devojčice

Podruguju od piva surovi momci
njihove košulje pucaju po šavu
proždiru ih očima vesele devojčice
mama je rekla - pamet u glavu

Vraćaju se kasno vesele devojčice
raščupane i otečene
uzdišu glasno vesele devojčice
i sve više liče na žene


Kad smo na putu

Ona ima strašan problem, noću nema sna
ona bi da ode od kuće, al nema razloga
stari su dobri i daju joj sve
ona bi da ode od kuće, al ne može

On je već spakovao stvari, vraća se u kraj
dosta mu je tuđih ljudi, novih cimera
studentski život je lep ali dug
on je već spakovao stvari, vraća se

Kad smo na putu, dobro je
kad smo na putu, dobro je

Krenuo sam preko mora, na drugu stranu sveta
nova lica, drugi jezik, ali isti miris leta
zidove među nas stavljaju lude
video sam preko mora iste ljude


Lepo je biti s tobom

Lepo je biti s tobom
biti s tobom jednu noć

Hotel, noć, neki jeftin džin
i ti i ja
da l ti je prvi ili stoti put
to ne smeta

Problem je tvoj šta se desilo pre
gde, kada i s kim
zamaraš me već satima
šta ja imam s tim

(Gde? S kim?...)


Rano jutro

Rano jutro, gledam u izloge
kafane su prazne, samo tramvaji rade
spavao sam ispod pijačne tezge
mnoge mi se stvari od sinoć gade

Ooo... sve to već nekoliko sati traje
ooo... možda je srećna, a možda se kaje

Ulicom prolaze pijani ljudi
pohotno gleda sumnjiva žena
običan čovek tek sad se budi
u fabrici je gotova i treća smena


Evropa

Nešto se čudno dešava
novo u zemlji kafana, birtija
moderna odela za nove kafiće
najbolji motor vozim ja

Evropa
Evropa u nama

Pušimo travu iz otmene lule
na učestalim žurkama
pijemo samo strana pića
u zemlji najboljih rakija

Teško je danas pronaći pravu
kad sve su iste, ko da zna
a seks je i tako prevaziđen
u svim kulturnim sredinama


Meni treba nešto vruće

Zdrav, svež i pun snage
još jedan zorom počinjem dan
stvoren za provod udvoje
al ja sam dosadno sam

U svojoj sobi
prekopavam adrese
vrtim telefone
oni uzaludno zvone

Meni, meni treba nešto vruće
drukčije od onog juče
meni treba nešto vruće
drukčije od juče

Noć, za ludosti zgodna
al štetna kad je hladan pust
čudna vremena su došla
za moju generaciju

Glava puna dima
uvek istih priča
preteran do jutra
u gajbi puno pića


Bane Brk

Bane Brk je bio šonja
dete sa 25 godina
svršeni đak mnogih škola
verni čitač konkursa iz novina

Trebalo je mnogo više
trebalo je da se diše
da ga jednom puste samog
do kasno u noć

Bane Brk sad ima ženu
dobra je, al bije ga ponekad
oni još ne žele decu
stan je mali, a njoj smeta dreka

Trebalo je mnogo više
trebalo je da se diše
da ga jednom pusti samog
do kasno u noć

Bane Brk će biti čovek
s praznom dušom, bez ljubavi i sećanja
prazna duša, prazni snovi
bela soba, odlazak bez pozdrava

Trebalo je mnogo više
trebalo je da se diše
da bar jednom ode sam
do kasno u noć


Da li je to čudo

Vraćam se kući posle svega
još raščupan i mamuran
bez para sam i bez žene
i ovaj dan

Krijem tragove na svome vratu
od prijateljskih pogleda
nisam ni s tobom ostao čist

Da li sam čudan
da li si čudna
da li smo čudni
da li je to čudo

Da li sam ...
da li si ...
da li smo ...
da li je ...

Usput onako umoran želim
što pre da se istuširam
tek ću sutra možda biti
u nešto siguran


Gasim TV i odlazim

Sve je ovde bez smisla
kao da sam čuo nečiji glas
neka teška praznina
moju sobu ispuni za čas

Da mi je samo jedan jedini dan
da negde odem od svega

U televizor gledam
na mene je zaboravio svet
plave prolaze slike
kod svih sam odmah uprskao sve

Skoro će ponoć
nerviram polako sebe sam
šta me to drži ovde
navika, strah ili ...

Dosta, dosta, već je prošlo 12 sati
dosta, dosta, odlazim i TV gasim
dosta, dosta, biće bolje ako zaspim
dosta, dosta, odlazim i TV gasim

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma