26. 4. 1985.

Divlje jagode - Vatra

Diskoton DT LP 8161
Datum rezanja vinila: 26.04.1985


1. Ciganka (3:02)
2. Let na drugi svijet (3:11)
3. Divljakuša (4:35)
4. Dinamit (3:43)
5. Cmokni me, srce (3:51)
6. Hopa cupa (3:49)
7. Vatra (3:51)
8. Touch me Little Girl (5:39)
9. Moja si (3:15)



Sead Zele Lipovača - gitare, prateći vokal
Alen Islamović - vokal
Zlatan Ćehić - bas, prateći vokal
Nasko Budimlić - bubnjevi, prateći vokal

Producent - Theo Werdin
Ton majstor - Antun Marković
Organizator - Mladen Rodić
Snimljeno u studiju I RTV Sarajevo - novembar/decembar 1984. god.
Miksano u Music Park Studios - Bad Hamburg - februar 1985. god.

Muzika i aranžmani - Sead Zele Lipovača izuzev "Touch me little girl" - T. Werdin-M. Zai kod: Verlag Krokodil/Accord Deutchland
Tekstovi Alen Islamović izuzev 1,2 S. Đurasović i 8 T. Werdin-Dave Meaney.
Foto: Erol Čolaković
Design: Branko Modraković

Zahvaljujemo se Gordani, Zdenku, Saninu i Ipetu.

V.D. glavnog i odgovornog urednika Vujović Slobodan
Recenzent Stupar Milan



CIGANKA

Duša traži ljubav ili noć
dok daljine njen su tajni zov
Ludo srce njena zla je kob
drum joj kuća, a nebesa krov

Ciganko

K'o vilenjak zavodi je put
a za buru srce samo zna
Krv na usni, a u kosi cvijet
crne ruže i noći bez sna


LET NA DRUGI SVIJET

Opet neki glas u noći
crni jastuk, plavi snovi
Divlji konji mjesec vuku
što po nebu, baca sjaj

Dijele se, karte za raj
u dva i pet, let na drugi svijet

Iznad grada lete strašni snovi
djeca u snu, broje zvijezde
Zvonik pao, sa vrha tornja
sat je stao, al' nije kraj


DIVLJAKUŠA

Miluje nas noć, sat po sat
uz pernat jastuk i mlak kamilice čaj
Kao anđeo, iz raja si
mirišeš na snijeg s' planina

Stegnimo se sad, divljakušo
ne treba za nas uspavanka
Ooo, divljakušo

Osjećam tvoj dah, na usnama
dok lažni zvijezda sjaj, nestaje
Tonemo do dna, ti mamiš me
kao dalek jug, bez vjetrova


DINAMIT

Kao grom si ti, opasna po život
ni div ni kralj, s' tobom ne bi na kraj
Tvoja riječ, topovska je paljba
da li znaš, da siječeš kao sablja

Dinamit, baš si dinamit
ti si mi sve

Ne igraš fer, kao pas i mačka
ti radiš sve, samo iz inata
Čuvaj se, organi su još strogi
mogla bi, opeći se k'o mnogi


CMOKNI ME, SRCE

Lutkice, požuri, kasniš već
krevet, znaj, u devet mora biti tvoj
kraj tihog šopena, uz neku knjigu laganu
tijeraj svoje, do mile volje
kasno je

Cmokni me, srce
pašće grijeh ledeni
Cmokni me, srce
nismo više medeni

Lutkice, imaš samo minut-dva (pa da)
popravi kosu, skini noć sa džempera
provjeri ključ svoj, do vrata ne vuci me
ko Petar Pan, odletiću kasno je

Ajde malo, srce
pašće brijeg ledeni
Daj malo, srce
nismo više medeni


HOPA CUPA

Ja hoću te kao zvijer
što pjeni dok napaja vid
ma gledaj, već šaljem ti znak
da za ples, baš smo mrak

Reci mi, ma hej, ti daviš me
ohladi na minut bar
ma šta ću da budem fin
al' opet ću preći na stvar

Odgurni stol, odluči se
daj, daj
Odgurni stol, nije na zlo

O, hopa-cupa
o, samo probaj


VATRA

Kao gospodarica, uzimaš mi dah
diriguješ prstima, htjela bi me u prah
I ne vrijedi fer plej, ti si moja kob
očima me gutaš već, postajem tvoj rob

Upomoć, plamen mi prijeti tvoj

Vatra, non stop vatra
non stop, strašna vatra

Vražijem ti ujedu, našao već lijek
ali tvojim usnama, pokošen sam i mek
Prilaziš mi opet, kao komete sjaj
u ruci imaš adute sve, ja samo deblji kraj


TOUCH ME LITTLE GIRL

The sun is hiding from the shadow
of an old oak tree
The dark of night is knocking
on my door and bringing mystery

A little girl is walking
with a candle in her hand
she looks for secrets
in her castle of white sand
ooh little girl

I recall when I was small
I was a kid who stood alone
I didn't want reality
so I dreamed all on my own

I would leave my house at night
with a solitary friend
a broken doll, I had from way back when

The children fear, the clicking of night
the grow ups fear, the pain of the light
you are the past that I ride

Touch me little girl
Love me little girl ooh
Touch me little girl
Bring me back my girl ooh
Touch me little girl
Kiss me little girl ooh
Oh girl, my girl

Now I'm standing here alone
and the past is far away
the crazy world, is not for me
so I have to find my own!!!!!!


MOJA SI

Priča obična, kao svaka ljubavna
krao sam ti sjaj, uz more danima
o zmaju bajke te, ispričao ti sve

Ljubim, ljubim te
dugo ljubim te
nježno ljubim te
moja si

Kao vode kap na dlanu, čuvao te
sati lopovski su tekli, pored nas
a mjesec tajne sve, o nama znao je




hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma