4. 6. 1985.

Oliver Mandić - Dođe mi da vrisnem tvoje ime [^]

Jugoton - LSY 63241
1985


1. Pomagajte drugovi (3:50)

(O. Mandić - M. Tucaković - B. Gilming)
2. Ne daj mu (3:50)
(O. Mandić - M. Tucaković - B. Gilming)
3. Muko moja (3:54)
(S. Fisher - M. Popović - B. Gilming)
4. Kaje, bre (3:14)
(O. Mandić - M. Tucaković - B. Gilming)
5. Bobane (3:28)
(R. Boban - R. Agačević - B. Gilming)
6. Ja sam lud (4:23)
(O. Mandić - B. Đorđević - B. Gilming)
7. Fato (3:46)
(O. Mandić - M. Tucaković - B. Gilming)
8. Kreni (5:03)
(O. Mandić - M. Tucaković - B. Gilming)
9. Dođe mi da vrisnem tvoje ime (5:50)
(O. Mandić - A. Vujica - B. Gilming)

Na ploči su sudjelovali:
Milivoje Marković, Stjepko Gut, Nenad Stefanović-Japanac, Laza Ristovski, Srđan Miodragović, David Prim, Sexy, ansambl "Lole", Marina Tucaković, Bora Đorđević, Mladen Popović, Alka Vujica, Rusmir Agačević, Ratko Ostojić, Tahir Durkalić, Vladimir Smolec, Peter J. Mac Taggart.

Snimano u studijima: Aquarius, Studio 6, Studio 13 (Beograd), Smolec Studio (Zagreb)
Mix: Sinus studio (Bern)
Urezivanje: Rico Soundrecer (St.Gallen)
Specijalni marketing: Vladimir Smolec, tlx 21785 YU KDVLZG
Producent: Peter J. Mac Taggart
Izvršni producent: Vladimir Mihaljek-Miha
Muzički urednik: Siniša Škarica

Design: Mirko Ilić
Foto: Ivan Mojašević

Svojoj braći:
Đorđu, Arkanu, Ratku i Čupku.
Hvala.



Pomagajte drugovi

Pričam vam noćas o njoj, drugovi moji
lepša od nje, na svetu - to ne postoji
o srećo, zar si me napustila sad?

Pričam vam dok srce mi slama tuga
teško je u život moj da uđe druga
o srećo, zar si me napustila sad?

Pomagajte drugovi
hoću da se ubijem zbog nje
zbog nje, zbog nje, zbog nje
šta ću s ove ruke dve
kad sam njoj već dao sve, baš sve
baš sve, baš sve, baš sve
živote, ne mogu da živim bez nje

Pričam vam, ne želim bol od vas da krijem
zbog nje sam lud, zbog nje svu noć suze lijem
o srećo, zar si me napustila sad?

Sta ću s ove ruke dve
kad njoj sam dao sve...


Ne daj mu

Osmeh tvoj, to je osmeh moj
drž' se draga, ne, ne daj se
tvoja suza i moja je
i nikad drugom ne predaj se

O, ne
ne, ne...

Sve smo zajedno želeli
tvoj bol, to je moj bol
i jedno s drugim se srodili
ne daj drugom da sruši to

O, ne
ne, ne...

Ne, ne daj mu
ne daj mu da te vidi radosnu
ne, ne daj mu
ne daj mu da te vidi žalosnu
ne, ne daj mu
ne daj mu da te vidi zanosnu
ne, ne daj mu
ne daj mu da te vidi umornu

Pobogu, zašto
ja sam ti, a ti si ja
pobogu, zašto
što činiš što ne treba

O, ne...


Muko moja

Zlatni ždralovi
suze Božije
s neba padaju
od tvog odlaska

Neka nova buđenja
u kojima nisi ti
muko moja
što sam živ

Tvojim imenom
zlatio sam dan
tvojim osmehom
srebrio se san

Neka nova svitanja
u kojima nisi ti
muko moja
što sam živ

Oči umorne
ostavljam ti sve
zrno nežnosti
nesanjane sne

Neki novi sutoni
u kojima nisi ti
muko moja
što sam živ
muko moja
što sam živ


Kaje, bre

Kaj mala, kaje bre
zakaj gledaš u mene
slatka si kak štuklica
al si jošte curica

Kaj mala, kaje bre
nisi ti još za mene
ti me ne buš ljubila
nit se s menom budila

Žurim u gaj
jer u gaju same daju
žurim u gaj
jer rado daju

Kaj mala, kaje bre
doć’ će red i na tebe
doć’ ćeš i ti u naš gaj
pa buš rekla - daj mi, daj


Bobane

Kasno je, znaj, da te opet zavolim
da takav bol još jednom sebi dozvolim
ti nisi onakva kakvu sam te za sebe stvorio
ni zaslužna mnogo za ljubav za koju sam se borio

Bobane
napi' se

Dugo sam mislio ljubavi mala
kako da ti kažem - zbogom i hvala
ti ljubav za ljubav da vratiš nisi znala

I svakoga časa i svakoga trena
ti htela si samo da ti budem sena
shvatih na kraju, ti nisi prava žena

Bobane
napi' se


Ja sam lud

Može da me čeka
Bog i strašni sud
neni je svejedno
jer ja sam lud

Vuk dlaku menja
al' ne menja ćud
i ja teram svoje
jer ja sam lud

Obucite mi
košulju
odvedite me
u bolnicu
zavežite me
za stolicu
zatvorite me
u samicu

Teraju me - beži
idi bilo kud
meni se ne ide
neću, nisam lud

Nemoj da me lečiš
uzaludan trud
ne možeš mi ništa
jer ja sam lud

Nek' se priča svašta
al' ja imam kud'
i imam opravdanje
jer ja sam lud

Teraju me
neću, nisam lud


Fato

Hej, lepa Fato sa Baščaršije
svrati ponekad do Skadarlije
prava si sila, lek za moju glad
ma gde si bila ti šejtane do sad

Tužan sam, tužan, lepa Fatima
što često ideš s drugim momcima
sve bih ti dao kad bi pristala
da budeš moja Fato, mašala

Haso, Mujo
stanite
moju Fatu
pustite, ne držite

Zlato
Fato sa Baščaršije
Fato
svrati do Skadarlije

Hej, lepa Fato u sred Šehere
slađa si more i od šećera
ne slušaj baba ni svoje matere
bez tebe duša više ne mere


Kreni

Miluj me najlepša
poteci mojim žilama
da osetim da sam živ
da sam tvoj k'o nekada

Pa da zapevam
od sreće napijem
k'o nekad ludujem
k'o dete radujem

Miluj me, najlepša
u ovim tužnim noćima
zagrej me, teši me
umoran sam od lutanja

Bez tebe ja sam samo senka
tek pola od čoveka
i svaka tuđa ruka me grebe

Kreni, kreni kroz vene
uđi, uđi u mene...

Miluj me najdraža
s tobom hoću da ozdravim
da umirem od ljubavi
da sve rane zaboravim

Ti si mi potrebna
ti mi značiš sve
i živim za tebe...


Dođe mi da vrisnem tvoje ime

Bolujem
od tragova
od gaženja
i maštanja

Bolujem
od mirisa
od tebe
i zidova

Bolujem
od slabosti
samoće
i nadanja

Dođe mi da vrisnem tvoje ime
uzmi mi dušu, uzmi sve
dođe mi da vrisnem tvoje ime
večeras dopustiću ti sve

Bolujem
od prevara
davanja
i čekanja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma