1. 2. 1982.

Električni orgazam - Warszawa '81

Jugoton - LSY 61660
1982



1. Električni orgazam
2. Bomba *
3. Devojke *
4. Odelo *
5. Afrika *
6. Razgovori
7. Podstanar *
8. Leptir
9. Konobar
10. Voda u moru *

11. I've got the feeling
12. Dokolica *
13. Vi
14. Krokodili dolaze *
15. Nebo *
16. Zlatni papagaj *


* samo na cd reizdanju

Album je snimljen 8. novembra u Varšavi na običnom kasetofonu i nije bilo nikakvih dosnimavanja (ovo je snimak celog koncerta).
Za vreme "Konobara" neko je u publiku bacio suzavac, zato je prekinut i ponovo odsviran.



Električni orgazam

Električne ženske iz fabrike gluposti
od danas vam svima ispunjavaju želje
vaši tajni snovi postaju java

električni orgazam
za stare i mlade
električni orgazam
za male pare, pare!

Prednosti koje ste želeli uvek
električne ljubavnice za ljude budućnosti
pritiskom na dugme omogućujete sebi

električni orgazam
za stare i mlade
električni orgazam
za male pare, pare!


Bomba

is the a bomb
is the a bomb
is the a bomb
is the a bomb

je l' to bomba...


Devojke

ti znaš da ja ne volim devojke
S dugim kosama, s dugim nogama
što imaju boju na usnama
što imaju dvadeset godina

Više volim neke druge devojke
Fine male nežne devojčice
što imaju trinaest godina
što im grudi tek sad rastu

Volim i one malo starije
što imaju prve bore na licu
što imaju trideset godina
One mi se mnogo sviđaju


Odelo

Ja ne mogu da nađem odelo
mog broja nema u konfekciji
ja sam čovek sasvim bez sreće
kako da živim kad nemam odelo

Hoću odelo...

davno sam zaboravljen od proizvođača
moju veličinu niko ne planira
kažu mi: "vi ste čovek za sebe"
teško je živeti kad nemaš odelo

Hoću odelo...

Zato odlazim iz tog sveta
za mene ovakvog mesta nema
ledena reka progutaće moj prolaz
odlazim zauvek prokleta konfekcijo

A hteo sam odelo...


Afrika

Crni kontinet jako me privlači
Kairo, Alžir, Adis Abeba
još uvek hoću da idem u Maroko
u Sahari stvarno ima puno peska

Afrika...


Razgovori

Telefonski razgovori
U rane popodnevne
časove
časove

Mlade devojčice
Mlade devojčice
Hoće da, da ...
Hoće da, da ...
Pričaju sa mnom
Pričaju sa mnom

Hoće da, da ...
Hoće da, da ...
Pričaju sa mnom
Pričaju sa mnom


Podstanar

Sa svojim podstanarom imam problema
On živi tu u mojoj glavi
U beloj sobi sa zelenim vratima
Skriven od pogleda svojih roditelja

Svake večeri dugo pričamo
On mi predlaže čudne stvari
To se ne bi dopalo mojoj majci
Ona brine za moju budućnost


Leptir

želim da se prekine
to stanje
hoću da izađem
da gurnem glavu napolje
u stomaku moje majke
tako je dosadno

da što pre prebrinem
svoju ljutu brigu
želim da odrastem što je brže moguće

da se lepo zaposlim
i dobro oženim
da i ja sebi rodim neku žrtvu
da i ja sebi rodim neku žrtvu

da odem u penziju
da me lepo sahrane
samo neka brzo prođe
samo neka brzo prođe

i kad mi slika izađe
pri kraju nekih novina
ja ću početi bezbrižnu brigu
sa crvima crvima crvima


Konobar

Uđem u kafanu ja
Hej konobar
tri piva i zalogaj
ne gledaj me tako

nemoj biti glup i tup
donesi mi jedan but
konobar nas mrzi
(waiter doesn't like us)...

Piši račun, kažem ja
konobar progovara
Aut svi...

konobar nas mrzi...


Voda u moru

voda u moru, voda u moru
i morski krastavci, i morski krastavci
voda u moru, voda u moru
i male sipice, i male sipice
voda u moru, voda u moru
i morski ježevi, i morski ježevi

čovek u moru, čovek u moru
spasite žene, spasite decu
čovek u moru, čovek u moru
ja više vredim, ja ću da platim
covek u moru, čovek u moru
moram da živim, moram da živim

ja sam u moru, ja sam u moru
nemojte žene, nemojte decu
ja sam u moru, ja sam u moru
ja više vredim, ja ću da platim
ja sam u moru, ja sam u moru
žene su kurve, deca su drska


I've got the feeling

I've got a feeling, a feeling deep inside
Oh yeah, Oh yeah
I've got a feeling, a feeling I can't hide
Oh no, Oh no

Oh please believe me, I'd hate to miss the train
Oh yeah, oh yeah
And if you leave me I won't be late again
Oh no, oh no

Ev'rybody had a nice daz
Ev'rybody had a good girl
Ev'rybody saw the sunshine
Ev'rybody pulled their socks up
Oh yeah, oh yeah

Ev'rybody had bad times
Ev'rybody says i read
Ev'rybody loves bob marley
Ev'rybody know me
Oh no, oh no


Dokolica

Cvetaju izučavanja dokolice
čovek razmatra nove norme i vrednosti
a u jedinke se mirno prepuštaju
koriste svoje slobodno vreme

Dokolica...

Proizvodne aktivnosti stagniraju
činjenice govore o tom
jedinke se mirno prepuštaju
postaju ovisni o njoj

Dokolica...


Vi

Vi što virite iz džepova solitera
skriveni mrežom usamljenosti, brzi
pođite ovim sivilom, gledajte ljudska lica
možda ćete se setiti prošlosti, prošlosti

vi, zarobljenici novca
vi što vas vuku mrtve reke života, stanite
zar još uvek niste dovoljno sami?


Krokodili dolaze

Noć je, sam sam
vrati se, strah me je
Jer ja neću da sam sam
Jer ja neću da sam sam
kad krokodili dolaze

Ko su oni i šta hoće
i što me vode iz slobode?
kad ja neću da sam sam
kad ja neću da sam sam
kad krokodili dolaze

Nema više ništa
nema više nikoga
krokodili su pojeli sve
i tebe i mene i njega i nju
A ja neću da sam sam
A ja neću da sam sam
kad krokodili dolaze


Nebo

Moje su nebo vezali žicom
po mome mozgu crtaju šeme
žele još jednu kopiju svoju
da njome vrate nestalo vreme

Al ne dam svoje ja ideale
i ješću snove umesto hleba
ja svoju sreću nosim sa sobom
ona je parče slobodnog neba


Zlatni papagaj

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Mi volimo ženske fine, našminkane, doterane
Uredno smo počešljani, obučeni, obuveni
Mi nosimo skupo perje, ispeglano, mirišljavo
Gnušamo se GSP-a, kolima se brže stiže

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Naše glave prazne jesu, ali ko još za to mari
Jer lova je najvažnija i drugo nas ne zanima
U Rimu se oblačimo i imamo Dajners karte
Krem društvo je naša klasa, svi ostali manje vrede

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Pankere ne podnosimo, ni smrdljive hipije
Mi sterilni možda jesmo, ali krivi za to nismo
Jer naše tate, naše mame parama nas zasipaju
I neka za nas drugi misle, mi sposobni za to nismo

Zlatni papagaj, tata plaća sve račune
Zlatni papagaj, jer mi smo snobovi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma