15. 1. 1982.

Pomaranča - Peklenska pomaranča [~]

PGP RTB - 2320142
Datum rezanja vinila: 15.01.1982


1. Pustite upanje, ki vstopate (2:50)

(Tomaž Žontar)
2. Mora (3:05)
(Mijo Popovič)
3. Šminka (3:25)
(Mijo Popovič)
4. Smrkljica (3:40)
(Mijo Popovič)
5. Mimo hiše grem (6:00)
(Mijo Popovič)
6. Moli s kom si legla nocoj (3:50)
(Mijo Popovič)

7. Uniformiranci (5:52)
(Mijo Popovič)
8. Orgia (7:43)
(Mijo Popovič)
9. Krvava rosa (1:27)
(Tomaž Žontar)

Zlatko Magdalenič - vokal
Tomaž Žontar - akustični klavir, električni klavir, synthesizer ARP 2600
Marko Herak - bas kitara
Franc Teropšič - bobni
Mijo Popovič - ritem, solo kitara

Zahvaljujemo se vsem, ki so nam pomagali pri izdaji te plošče, posebno se zahvaljujemo Ivanu Draškiću, Francu Žontarju in Alojzu Kožarju.

Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Recenzent: Boris Kovačić
Design: Tadej Tozon
Tonski mojster: Miro Bevc
Producent: Braco Doblekar



Pustite upanje, ki vstopate

instrumental


Mora

Na ustih njenih krvava sled
na roki beli prstan zlat
razpetih golih prsi
ledeno modrih oči
in vabi me
na britof vabi me

Črna slutnja me razjeda
ko z masmehom gleda vame
bojim se
hladna je
za roko grabi me

Ona pravi
da zame je najboljša
pohotno krade mi moči
prihaja pozno, ko sem sam
zapušča me, ko vstane dan

Spet prihaja
kot iz pekla
temno postaja
njen čas se bliža
vem, da me išče - le kje je

Na ustih njenih krvava sled
na roki beli prstan zlat
razpetih golih prsi
leži ob meni hladno truplo

Nikoli več
ne zbudi se iz tega sna
čeprav z nasmehom gleda vame
nikoli več me ne objame hlad
nikoli več ne bo prišla do vrat


Šminka

Včasih vidim te, ko s faksa greš
gledam te, a ti tega ne veš
in čevlji s previsoko peto
delajo ti kup težav

Imela si takrat le petnajst let
kmalu si zašla z menoj v greh
in strah te je bilo denarja
zdaj drugačna si kot prej

Šminkaš se
pudraš se
z barvo rišeš si oči

Skrivaš se
pretvarjaš se
redno barvaš si lase

A ko se slečeš, umiješ obraz
poglej se v ogledalo - ha, ha, ha,

Nisi več dekle kot sem te prej poznal
dala si mi vse, kar dati zna dekle
vem, življenje ti prinaša nove dni
a noči so kot so prej bile

Šminkaš se
pudraš se
z barvo rišeš si oči

Skrivaš se
pretvarjaš se
redno barvaš si lase

A ko se slečeš, umiješ obraz
poglej se v ogledalo - ha, ha, ha,


Smrkljica

Čakam dan za dnem, kdaj prosta bo
norim za njo, ker on je z njo
zdi se mi brezupen položaj
želim da vrne se nazaj

Spet v majhni slaščičarni ždim
da vidim jo čeprav je z njim
šola se čez pet minut konča
ta hip bosta mimo šla

Kje tičita zdaj
morda sta šla na čaj
norim za njo, a ona se z menoj igra

Vidim jo, kako hiti domov
sama je brez frajerja
le zakaj se ji tako mudi
kaj je z njo

Moja smkljica
sprla se je z njim
že kliče me in govori da sem le njen
moja smrkljica
vse le igrala je

Moja smrkljica
z mano se igra
že kliče me in govori da njen se le

Moja smrkljica
z mamo se igra
a vem da rada me ima


Mimo hiše grem

Mimo hiše grem,
se naskrivaj ozrem,
še čutim toplino skozi okno sijoče luči.
Daleč je tisti december,
in s časom se vse spremeni.
A ti ne veš, da tukaj stojim,
in čakam, da nazaj te dobim.
A ti ne veš, da noči prebedim,
in včasih kot otrok zaihtim.

Na ulici pred hišo,
še vedno svetilka brli,
in veter jesenski za hip v noč zašumi.
Vse je enako kot tiste dni,
in vendar nekaj v srcu skeli.
Ker sam sem ostal v tej igri laži,
bojim se, da nazaj ni poti.
Ker tebi sem dal, kar sam sem iskal,
zdaj sam siromak sem ostal.

Ugasnila si luč,
lunin sij predira zavese,
v mrak tople sobe srebrne trakove srebri.
V mehki odeji se skriva dehteče telo,
in vrata v svet sanj široko se odpro.
A jaz pijem spet, ker v srce sem zadet,
preklet naj bo dan, ko prišel sem na svet.
To je grenko življenje, ki ga nisem hotel,
ker vzljubil sem žensko, ki ne bi je smel.


Moli s kom si legla nocoj
(posvečeno)

Hej, prodala si telo
in vse kar je ostalo je s hudičem šlo
daješ vsem, ki želijo si
in praviš brez ljubezni ti živeti ni
brez dna, je sla
ko divje vsrkavaš seme Satana
prva si, na lestvici
ker vse usluge vračaš jim v postelji

Moli s kom si legla nocoj
moli komu daješ nocoj
moli s kom si legla nocoj
kdo nocoj ljubimec je tvoj

Srečala si me v baru, pozno je bilo
nisi spraševala, kje te ne bo in kdo
pila si, smejala si se
in vse besede tvoje so pohotno izzivale
hej, ujela si se
gorje ti, ko v meni črna sila se prebudi
brez dna, je sla
ko vate divje brizga seme Satana


Uniformiranci

Slišim jih na radiu
včasih gledam na ekranu
srečujem jih na cesti
v tvoji so zavesti
hej, klošarjem smrdijo
še kurbam ne dišijo
zdresirani kot lovski psi
z izpranimi možgani

Uniformiranci

Igle so v možganih
protesti na zidovih
hej, center zablokiran
in zakon sugeriran
a rokenrol še mrtev ni
ne ustavijo ga več nikdar
avtoriteto si želijo
da rešpekt vam prebudijo

Uniformiranci


Orgia

Strah te je,
ko ti pogledam v oči
strah te je,
ker veš, da si brez moči
veš, da pridem,
ko ugasneš luči
zmeraj me želiš si še in še

Ob pol noči
se divji veter prepodi
ob pol noči
se strele strgajo z neba
dvanajst bije zvon,
ko ne boji se več hudič Boga
ta noč je moja in ti tudi ti

Tudi ti greš z mano
to tvoj zadnji je ples
vse bliže sem
in slišiš moj dih
strah te je,
ko čutiš me za seboj
kadaver boš,
ko se ta scena konča
tudi ti

Strah te je, ko čutiš me za seboj
to je orgia zla. Ne boji se hudič več Boga
strah te je, ko čutiš me za seboj
kadaver boš, ko se ta scena konča


Krvava rosa

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma