7. 2. 1997.

Familija - Seljačka buna [^]

Komuna – CD 154
1997


1. Tehnička proba
2. Svadba
3. Hepi Hipi
4. Niko nije kriv
5. Brate Murate
6. Boli me kita
7. Paranoja
8. Pa,pa,paranoja
9. Mali Zmaj
10. Niš, Pariz, Texas

11. Mamlaze
12. Jin & Jang
13. Tumbrlakatukaćaka
14. Nikad više


Deksi: glas
Luka: gitara sa četiri žice + gitara sa dvanaest žica + glas
Peja: glas + def
Vasa: gitara sa šest žica + pc 486 + glas



Tehnička proba
(Familija)

Čućete seriju tonskih signala i zvučnih primera za podešavanje vaše audio opreme
Referentni signal...
Provera levog kanala...
Provera desnog kanala...
Provera oba kanala...
Provera visokog audio opsega...
Provera srednjeg audio opsega... (jen-dva, jen-dna, test, test, jedan, jedan, f, f)
Provera niskog audio opsega...
Životinjski svet, pretapanje sa levog kanala na desni...
Vrlo neprijatan zvuk u proti-fazi...
Tišin a 5 sekundi...
Opšta provera...
Kraj provere


Svadba
(Vasa)

Počinje svadba... Svadba!
Počinje svadba... Svadba!
Evo kuma, starog svata i mladoženjinog brata
Prava svadba... Nije šala!
Kume... Kume... Kume...
Kume, obezbedi vozilo!


Hepi hipi
(Dexy & Vasa)

Hopa-hej... Hop

Dobio sam razglednicu
Kao neku pozivnicu
Šarena je kao vašar
Malena je kao mrav
Srebrna je kao riba
Da sam srećan živ i zdrav

Dobio sam žuta vrata
Progutao žuti ključ
Soba svetla, topla meka
Ključ je bio malo vruć

Znam da blago čuva zmaj
Alal mu vera, on je taj
Dobro znam za zmajev dah
Za dobro jutro, dan i mrak

Hepi hipi zna za jadac
Hepi hipi nije glup
Hepi hipi ili japi
Hepi hipi srećan put
Hepi hipi jupi, ura
Hipi hepi hipi jej
Hepi hipi ili japi
Hepi hipi more bre...


Niko nije kriv
(Peja)

Povela se priča oko toga ko je kriv
4 strane sveta više nisu 4
Povela se priča oko toga ko je kriv
Povela se priča ko je mrtav ko je živ
Koje ti je boje koža, čija ti je krv
Šta je moje, šta je tvoje... Ušao je crv!

Povela se priča oko toga ko je kriv
4 strane sveta više nisu 4
Povela se priča oko toga šta je sud
Povela se priča ko je zbunjen, ko je lud

I da li neko zna da li sam ja kriv
Zato što sam sam, zato što sam živ
Niko nije kriv, niko nije kriv
Ovde nikad niko nije bio kriv
I da li neko zna da li sam ja kriv
Zato što sam sam, zato što sam živ
Niko nije kriv, niko nije kriv
Niko nije kriv

Avanti, avanti, avanti muzikanti!
Avanti, avanti, avanti foliranti!

I još se vodi priča oko toga ko je kriv
4 strane nikad nisu bile 4
A granica me ne zanima, ćutanje i strah
Ako nismo kao jedan postaćemo prah


Brate murate
(Dexy & Vasa)

"uno, doi, zero"

Nikad nisam bio tako blizu kao tad
Ljubavi, divoti, lepoti i toploti
Nije bilo bitno vreme, nije bitan sat
Neki su me pitali ali ja sam znao
Koliko je sati, koliko je sati
Care care govedare kolko ima sati?

Došlo neko čudno vreme, čini mi se da sam sam
Došli neki čudni ljudi, ništa neću da im dam
Kada ljube ne ljube, kada misle ne misle
Kada čuju ne čuju, kada vide ne vide

Brate murate, brate murate
Ovde neko mora biti sreće kurate

Ide neko ludo vreme.  Kao da sam sam
Idu neki čudni ljudi, ništa neću da im dam
Kada ljube glavu gube ali ne ljube
Kada misle oni misle ali ne misle
I da li zato spašta, da li zato spašta
Da li zato spašta...

Hajmo raja... Hajmo graja...
Hajmo raja...

Nikad nisam bio tako blizu kao tad...


Boli me kita
(Peja & Vasa)

Unos, dos, unos, dos, tres, huuu!

Vidi.  Sve je oko mene pravo ludilo
Neke stvari nisam tako baš zamišljao
Teče kao med i mleko, a okolo je smrad
Zato uvet dobar plati, a ne plati gad

Ja sam jedno, ti si drugo, nismo isti svi
Posle 1 trebalo bi da su 2 i 3
Ma brojeva je kolko hoćeš prijatelju moj
Zato slušaj samo sebe, izaberi svoj

Uuuu... Boli me kita
Da budem ko marioneta i da budem ko štafeta
Da me tamo neko cima, da me vamo neko šeta
Boli me kita... Ma boli me kita

Dajte malo više svetla da se vidimo
Nebi škodila ni metla da se čistimo
Bacam pogled u visinu, gledam naviše
I za tebe i za sve me živo zabole

Bo bo bo bo bo bo bo bo bo bo... Boli me kita
Da budem ko marioneta i da budem ko štafeta
Da me tamo neko cima, da me vamo neko šeta
Boli me kita... Boli me kita
Uuuu... Boli me kita
Da budem ko marioneta i da budem ko štafeta
Da me tamo neko cima, da me vamo neko šeta
Boli me kita... Ma stvarno boli me kita


Paranoja / Pa pa paranoja
(Peja & Vasa)

Paranoja... Paranoja...
Halo... Ko kad keva zove ćiru
Ćiro! Ćiro!

Neke čudne stvari meni prolaze kroz glavu
Ja se često pitam da li umem, da li sam u pravu
Da li vidim, da li čujem, da li osećam i da li...
Da li verujem u ljude, da li ljude dobro znam
Pa, pa... Pa, pa... Pa, pa... Pa, pa...

I ponekad kao da me čudi kakvi mogu biti ljudi
Ponekad je teško biti istina
Istina bonekad voli, istina ponekad boli
Ponekad je teško biti istina
Pa, pa... Pa, pa...

Pa, pa, paranoja
Pa, pa, paranoja
Doviđenja lepa moja
Pa, pa, paranoja

Ko je levo, ko je desno, ko je gore, ko je dole?
Ko me gleda, ko me prati, ko je srećan ako patim
Ko me voli, šta me voli, ko mi veli da me želi
Ko mi kaže da me laže, ko me laže neka kaže
Pa, pa... Pa, pa...

Možemo sve od početka...


Mali zmaj
(Peja & Vasa)

On utoku nikad nosio nije
Znao je koga i kako da bije
Sa ruke dve i noge dve
Mali žuti mogao je sve

Bio je brži i od metka
Uvek je mogao ispočetka
Ali početak je bio i kraj
A njega su zvali mali zmaj

A kan negativac diktira vazda
Ime mu daju veliki gazda
Samo im takvi dođe do kraja
Kad su na putu maloga zmaja

(Bruce Lee!) Čekamo te svi
Ne vole te zli al brate volimo te mi
(Bruce Lee!) I vidi šta im rade, ma večito se krade
Prvo te u vatru bace pa te onda hlade
(Bruce Lee!) Siđi malo dole iz nebeskoga grada
Udaraj po ološima, udaraj ih sada...

(Bruce Lee!) Mali zmaje čekamo te svi
Ne vole te zli al brate volimo te mi


Niš, pariz, teksas
(Peja & Vasa)

Niš.  Pariz.  Teksas...
Pariz.  Teksas.  Niš...


Mamlaze
(Dexy & Vasa)

Kilometar kao metar, santimetar, milimetar
Da li je dobar parametar za sve što bih hteo
Hektolitar kao litar, samo jedan decilitar
Dovoljan je da ti kažem i šta ne bih smeo

Mamlaze! Mamlaze!
Mamlaze! Mamlaze!

Svaki tren je nova priča, prošlost nam je jako bitna
Zašto da se sećam, vajde nemam ja od tog
Kolko ljudi.  Tolko ćudi, svaka pamet zna da blista
Onoliko koliko je kristalna i čista

Da li neko zna da kaže gde je kraj, a gde početak
Mosta koji preko reke vodi
Mostovi se lako ruše, toga mi je preko guše
Takve stvari rade ljudi bez boga i duše

Kolko ljudi.  Tolko ćudi...


Jin i jang
(Familija)

Mi smo Jin i Jang.  Kao Mirko i Slavko
Kao Boro i Andis, kao Zoran i Zlatko
Mi smo Jin i Jang.  Kao Brena i Boba
Kao reket i globa i šta ti ja znam
Mi smo Jin i Jang.  Kao vatra i voda
Kao beba i roda, kao ljubav i moda
Ma mi smo Jin i Jang.  Kao kolo i tango
Kao šljiva i mango, i to ti je to
Kao pola i pola, kao Ivo i Lola
Kao koka i kola, kao vri pije bola
Kao Mujo i Haso, kao Luka i Vaso
Kao Mijat i Dejo, kao Dexy i Pejo
Kao kakao, kao raj i pakao
Kao sivo i grao, kao dao pa krao
Kao levo i desno, ko široko i tesno
Kao mirno i besno i mnogo šta još
Kao pile i soko, kao dupe i oko
Kao Lennon i Yoko, Bogdan i Zvonko
Kao vilo i štan, kao tušta i tma
Kao jedan i dva, kao ti i ja
Adam i Eva, kao ćale i keva
Kao desna i leva...
Ko burazer i šveca, kao Peca i deca
A deca ko deca vole taj seks


Tumbrlakatukaćaka
(Dexy & Vasa)

Nežna, brižna, tako lajava i slatka
Draga, napola si budna ali napola u snu
Treba ti neko ko će stalno da te čuva
Tebi stalno treba neko kada nisam ja baš tu

Tumbrlakatukaćaka, to se nama dobra ćaka...

Dobar sam ko džaja, tako lep kao slika
Takva prilika se nije tako desila
Čist kao bela rada, lud ko zvono moja draga
Nemoj da mi pametuješ više nikada

Suvim zlatom prošivena, dijamantom, brilijantom
Moja ljubav furuna je, nemoj da se igraš sa mnom
Moje misli lete kao šarene konfete
Uhvati ih, nisi dete.  Pa ću biti tvoj

Suvim zlatom prošivena, dijamantom, brilijantom
Moja ljubav furuna je, nemoj da se igraš sa mnom
Moje misli lete kao šarene konfete
Uhvati ih, nisi dete, sve ću da ti dam... Džez!


Više nikada
(Vasa & Luka)

Više nikada neću da ti pričam šta je bilo ranije
Ovo danas ovde vije mnogo mirnije
Šta će biti sutra svako hteo bi da zna
Videćeš i sama

Samo kreni na put
Put je možda dug, al vreme ti je drug... Da znaš

Više nikada neću da ti pričam šta je iznad oblaka
Oko sebe mnogo toga nisi videla
Šta je tamo gore svako hteo bi da zna
Videćeš i sama

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma