7. 2. 1997.

Galija - Voleti voleti

PGP RTS CD 412073
1997

1. Pege (4:18)
2. Kaća (3:59)
3. Pismo (4:54)
4. Bluz za Velikog Majstora (4:23)
5. Milica (5:54)
6. Kotor (3:49)
7. Ko bi drugi (3:50)
8. Beg (5:12)
9. Niš (3:31)
10. Jabukovac (5:41)



muzika: Nenad Milosavljević
tekstovi: Slobodan Kostadinović
aranžmani: nenad Milosavljević i Dragutin Jakovljević
producent i ton majstor: Ivan Vlatković
snimano u studiju "Pink" i studiju"O" tokom leta 1997. godine
snimatelj u studiju "O" Dragutin Jakovljević
programiranje i postprodukcija: studio "Digitalo"
programer: darko Stanojević
izvršni producent: Miki Marković

Nenad Milosavljević: vokali, akustična gitara (10)
Dragutin Jakovljević: gitare
Saša Ranđelović: gitara (4,5,7,8)
Milan Đurđević: klavijature (1,4,5,8)
Senad Jašarevac: klavijature (2,3,6)
Slaviša Pavlović - bas (6)
Boban Pavlović: vokal (7)
Svetlana Slavković: prateći vokali
Gordana Svilarević: prateći vokali
hor: Ceca, Goca, Senad, Dule, Koki i Neša



Pege

Duboka noć ovladala
Ti bi se još igrala
Brojim ti pege na grudima
Šetam se tvojim šumama

Mali prsti, vlažan dlan
Kapi znoja na usnama
Klizim belinom kolena
Pužem po tvojim brdima

Sve bih dao
da ova noć ne prestane

Ruke su nam u pokretu
Hvataju ritam po uzdahu
Otvori oči sada će
Gromovi da nas pogode

Sve bih dao
da ova noć još potraje
Sve bih dao
da ova noć ne prestane

Smešeći se gledamo
Neki novi način smišljamo
Sa crkve zvoni sitan sat
Nije važno, naš vodimo rat

Sve bih dao
da ova noć još potraje
Sve bih dao
da ova noć ne prestane


Kaća

Došla je s dvadesetak, naivna
dečijim osmehom je svet osvajala
sanjala je sreću
sve je snove davala
kad se probudila
više nije zaspala
nikada

beskrajno verna nije ništa slutila
slađe sam voće krao
u tuđim baštama
sada je zovem, sada bih je voleo
a znam da najlepši sam
osmeh ubio

sa srca dva volela je kaća
sa bezbroj ruku grlila je kaća
ostani, molila je kaća...

Došla je s dvadesetak, naivna
na sebe nikad nije mnogo mislila
spavala je brzo
život srećni tražila
kad se probudila
više nije zaspala

sa srca dva volela je kaća
sa bezbroj ruku grlila je kaća
ostani...

sa srca dva volela je kaća
sa bezbroj ruku grlila je kaća
ostani, molila je kaća
kasno je...


Pismo

odmaram oči, na pismu tvom
tragu od tebe, jedinom
neću ga nikad otvoriti
jer šta ako piše, zaboravi

mnogo sam žena poželeo
samo sam tebe sanjao
svakog te dana čekao
voleo

po meri tvojoj, po grudima
moja je šaka stvorena
na telu tvom, da zadrema
moja je ruka navikla

kada bi htela sada
kad bi se setila
da te na istom mestu čekam ja

mnogo sam žena poželeo
samo sam tebe sanjao
svakog te dana čekao
voleo


Bluz za velikog majstora

Jednog davnog dana
bio ti je ćef
niko ne zna zašto
stvorio si svet

svakome si ženu
lepu našao
tražio sam svoju
al nisam dobio

mene si, ne znam zašto prokleo
mene si samo ružnim častio
samo za mene
dovoljno dobru
nisi stvorio

pokloni mi osmeh
dobro je napravi
ženi da se radujem
to mi bar učini

veliki majstore
molim te
pamet u glavu
ako opet stvaraš svet

veliki majstore
o, veliki majstore
jednoga dana i mene
seti se

pokloni mi osmeh
dobro je napravi
ženi da se radujem
to mi bar učini

veliki majstore
molim te
pamet u glavu
ako opet stvaraš svet

veliki majstore
o, veliki majstore
jednoga dana i mene
seti se


Milica

Gledaš me gladno
lepa ko greh
mnogo mi nudiš
a neiskren smeh
počinješ pesmu
ne zavrsiš stih
lako me osvajaš

Budiš me nežno
na prstima
ubi me usred sna

Glatka ko riba
sveža ko maj
u očima nemir
ciganski sjaj
stihove Stounsa
ostavljaš za kraj
ubi me, ubi me usred sna

Hej, hej, hej
moram da znam
da l' pod suknjom nosiš
treći svetski rat
da l' u tajnom skrovištu
kriješ strašnu požudu
da l' voliš da voliš

(tekst nastao po ideji Zvonka Araševića)


Kotor

Drsko je imala godina
koliko Kotor vekova
u sebe sam je sakrio
ko strogu tajnu čuvao

Kako usnama miluje
kako prstima šapuće

U zemlju snova smo otišli
kupine poljupcima delili
bila je kraljica dodira
moja radost noćima

Kako usnama miluje
kako prstima šapuće

čarobnjak je bila
u kosi je krila
opojne mirise
stalno se sećam
Kotoru vraćam
da opet osetim

Kako usnama miluje
kako prstima šapuće


Ko bi drugi

"a sad šizenje"

sa' ću pušim marihuanu

da vidim ko će mi zabrani

motaj...
motaj...

"tragedija"


Beg

Nije lako biti s tobom
Lepa si k'o ikona
I opaka
K'o gladna vučica

Dopuštam ti da još jednom
Pišeš na svom jeziku
Nežno žiletom
Ostavi poruku

Ti si samo lepa sličica
U tebi nema stihova
Na mestu tvoga srce ništa je
Praznina

Rašpom ližeš svežu ranu
Skidaš so sa rubova
Bio sam žedan
Al' ti si poplava

Bežim, od svega
Bežim
Bežim od tebe
želim da se napijem...
Baš sad
Baš sad
Baš sad


Niš

Kada dođe proleće
šetaju ulicama osmehe
šetaju grudi što mirišu na livade

kada leto ugreje
šetaju noge i strukove
otkriju ljupke stomačiće i mladeže

Sve žene u Nišu
sve žene u Nišu
sve žene u Nišu
na radovanje mirišu

zime su meni najlepše
po sobicama udvoje
grejemo se dok ne dođe proleće

Sve žene u Nišu
sve žene u Nišu
sve žene u Nišu
na radovanje mirišu

o, kako su oble...
o, kako su sočne...
o, kako su tople...
lele, lele bato, kad se zima otegne

Sve žene u Nišu
sve žene u Nišu
sve žene u Nišu
na radovanje mirišu

(tekst nastao po ideji Predraga Milosavljevića)


Jabukovac

(instrumental)



Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma