20. 10. 1986.

Galija - Digni ruku [^]

PGP RTB - 2122502
Datum rezanja vinila: 15/20.10.1986


1. Digni ruku (3:30)
2. Na tvojoj strani kreveta (4:37)
3. Hodnici sećanja (3:51)
4. Bubanj i bas (4:20)
5. Ja i moj auto (3:41)
6. Winter's Coming (4:17)
7. Trudim se /da zaboravim/ (3:43)
8. Šok (3:55)
9. Svaki dan sa njom (3:52)
10. Možda spava (4:37)



tekstovi: P. Milosavljević
aranžmani: "Galija"

Za vas sviraju:

Galijaši
Boban Pavlović: bubnjevi
Zoran Radosavljević: bas
Jan Jack Roskam: gitara
Branislav Radulović: gitara
Nenad Milosavljević: vokal
Predrag Milosavljević: vokal

i njihovi gosti:
Goran Grbić: truba
Nenad Petrović: saksofon
Nenad Stefanović: bas
Aleksandar Lokner: klavijature
Bobana Stojković: prateći vokal

Snimatelj: Igor Borojević
Producent: nenad Stefanović
Izvršni producent: Srđan Stojanović
Ploča je snimana tokom maja i juna 1986. u studiju "Oliver" Avalska 2, Beograd

Dizajn album fotografija: Danilo Dačić
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić)



Digni ruku
(N. Milosavljević)

Da si na drugom kraju sveta
da voziš neka kola lepa
da si prvi, o, da si prvi

Da ručaš negde dole u Kini
a zube čačkas u Karolini
na Bahamima da imaš vilu
od mnogo žena da dobiješ kilu
da si prvi, o, da si prvi...

Ma digni ruku
digni obadve
digni ruke od svega
nemaš kartu ni do Prištine

Da si na drugom kraju sveta
da voziš neka kola lepa
na Bahamima da imaš vilu
od mnogo žena da dobiješ kilu
da si prvi, o, da si prvi...


Na tvojoj strani kreveta
(N. Milosavljević)

ostaću uz pesmu
nežni crni blues
treba za to košulja besna
i uske blue suede shoes

i ne, neću ništa da govorim
i ne, da nešto ne pokvarim

učiniću sve
iako to ne moram
sve što hoćeš
kako umem i znam

postaću neko drugi
neko iz tvog sna
uhvaćen svetlom kao klovn
sa tužnim očima

i ne, neću ništa da govorim
i ne, da nešto ne pokvarim

učiniću sve
iako to ne moram
sve što hoćeš
kako umem i znam

noć je tako topla
na tvojoj strani kreveta
znam da ću da potonem
u dubine tvojih talasa


Hodnici sećanja
(N. Milosavljević)

Budim se
nema te
bojim se
tamo stojiš među tuđima
vidim te
kalo gledaš iz izloga
vidim te
naša je ljubav obična
grliš me
hladne ruke, hladan san
bojim se
ljubiš me hladnim usnama

ti i ja u hodnicima sećanja
ti i ja u hodnicima sećanja

kiša je
odavno prestala
stojim tu
prikovan ispred izloga
gledaš me
staklenim očima
osećam
naša je ljubav obična

ti i ja u hodnicima sećanja
ti i ja u hodnicima sećanja


Bubanj i bas
(N. Milosavljević)

klatimo se svi
na mene skaču zidovi

u stanu iznad nas biju bubanj i bas
daj pusti jače, ne čuje se glas

samo bubanj i bas...

od te vibracije
pucaju saksije

u stanu iznad nas biju bubanj i bas
daj pusti jače, ne čuje se glas

samo bubanj i bas...
...samo bas

bije ko veliki sat
ruši se gornji sprat

u stanu iznad nas biju bubanj i bas
daj pusti jače, ne čuje se glas

samo bubanj i bas...
...samo bas


Ja i moj auto
(J.J. Roskam)

vozim stari automobil
ima sedišta bela, kao soba velika
vozimo se, vozimo
o, vozimo
i zašto bilo šta da menjamo

u istom ritmu dišemo
u srcu te pišemo...

ja i moj auto te tražimo
noge nas vode, same znaju put
vozimo se tebi, tebi se budimo
i zašto bilo šta da menjamo

u istom ritmu dišemo
u srcu te pišemo...

hajde s nama, šta ćeš s njim
ti si lepa i mi te volimo
volimo, volimo, vozimo
i zašto bilo šta da menjamo

u istom ritmu dišemo
u srcu te pišemo...


Winter's Coming
(J.J. Roskam)

winter's coming
summer's gone
use your mind until we move along
winter's coming
i heard you sad
can't remember when you slept to it

winter's coming
summer long gone
lose your mind until we move along
winter's coming
i heard you sad
can't remember why you slept to it

i put you up when you were
gone along
i told you everything coz i
come to know
no, you should mean your song

so run along but free
tell me baby, what you're trying
are you trying, trying, trying
are you trying to cry in my ears


Trudim se /da zaboravim/
(J.J. Roskam - N. Milosavljević)

trudim se da zaboravim sve
rekla si - ne voliš me
trudim se da zaboravim
trudim se da zaboravim

ja se sklonim negde, ne znam gde
rekla si - ne želiš me
trudim se da zaboravim
trudim se da zaboravim

svemu je kraj i ne znam šta bih
al ove glupe noge nose me tebi

trudim se
tražim te
volim te još...

došao sam da ti kažem sve
i da sve to nije moguće
trudim se da zaboravim
trudim se da zaboravim

kao mnogo puta ranije
ako hoćeš poljubi me
trudim se da zaboravim
trudim se da zaboravim


Šok
(J.J. Roskam)

Šok! šta su nas učili
šok! sve smo progutali
šok! i živi ostali, sve preživeli
šok! al nema svetlosti
šok! u trenu zrelosti
šok! ništa bolji, ništa pametniji

tajni roj, mi letimo
tajni hor, mi pevamo

šok! delimo osmehe
šok! dižemo ograde
šok! pričamo punim ustima

tajni roj, mi letimo
tajni hor, mi pevamo

šok! plavi frizbi
šok! muzika prestaje
šok! igramo vezani nogama

tajni roj, mi letimo
tajni hor, mi pevamo


Svaki dan sa njom
(J.J. Roskam)

stvarna noć, kakav dan
pijem pivo, sedim kući sam
iz druge sobe peva stari charles
o kako tužno zvuči njegov glas

ja ne znam gde si, ne javljaš se čitav dan
lomiš mi srce, lomiš me, dobro te znam
dobro te znam

svaki pokret njen
svaki korak njen
svaki dan sa njom
s njom svaka noć je ko dan
ja sam gogol
ja sam gogol, friend of mine

stanari ispred televizora
piju pivo kao i ja
u donjem vešu se muvaju
mnogi već odavno spavaju


Možda spava
(N. Milosavljević)

(instrumental)

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma