7. 2. 1997.

Generacija 5 - Svet je tvoj [^] [~]

PGP RTS CD 411696
1997



1. Svira rokenrol (4:23)
2. Amerika (3:53)
3. Nosi je košava (4:38)
4. Svet je tvoj (6:03)
5. Samo moj bol (4:25)
6. Šta ćemo nas dvoje (3:58)
7. Brza pruga (1:28)
8. Ritam dodira (4:39)
9. Moj anđeo (1:58)
10. Stari moj (o životu i piću) (4:33)
11. Kasno je sad (4:30)

12. Rođen na asfaltu (4:42)
13. Pseto (3:26)
14. Dolazim za pet minuta (5:05)


Dragoljub Ilić-Ilke - klavijature, prateći vokal
Dragan Jovanović-Krle - gitare, prateći vokal
Miloš Stojisavljević-Cajger - bas gitara, prateći vokal
Zoran Radovanović-Baki - bubnjevi
Đorđe David - vokal
Boban Bo Đorđević (LA) bubnjevi

Baby Q Ball (LA) - rap solo (2)
Maja Odđaklijevska i Lana Todorović (11)
Ljuba Dimitrijević - krumhorn solo (3)
Joško Hartl - udaraljke (12-14)

Svi aranžmani: Generacija 5
Muzička produkcija: Oliver Jovanović i Generacija 5
Snimano leta i zima 96/97 u studiju O
Snimatelji: Vuk, Guta i Ivan
Programeri: darko, Velja i Boris
Dodatno snimanje urađeno u: Studio Clear Lake Audio - North Hollywood, California
snimatelj: Brian Levi
Delta Studio - Los Angeles, California
snimatelj Dragan Deletić-Delta
miksovano u Paramount Recording Studios, Hollywood, California
snimatelj: Lou Michaels

pesma "Stari moj" urađena u Studiju 5 PGP RTS
snimatelj i producent: Đorđe Petrović

pesme 12-14 snimljene uživo na akustičnom koncertu (unplugged) u Studiju 9 TV Beograda u MONO tehnici
snimatelj: Velibor Hajduković

digital mastering: Oliver Jovanović
foto: Sale Dimitrijević



Svira rokenrol
(D. Ilić-M. Radović)

ulicu pustu noćas gledam
sve oko mene prazno je
prozor na kući, kući s brojem 7
u magli nestaje

kao da čujem malo bolje
gitaru kako štimuje
akord za kojim dugo lutam
tu je, dobro je

svira rokenrol punom snagom, najjače
rokenrol, pod se drma, odskače
svira rokenrol, glas se lomi, nestaje
grad se trese, luduje, muzika ne prestaje

u dimu kluba sve je baš isto
na basu žice pucaju
klavijatura svira prokleto čisto
dirke se kidaju

a iznad svega ove noći
solo gitara caruje
taj zvuk je deo samo moje
generacije


Amerika
(D. Jovanović-D. Jovanović/D. Ilić/M. Radović)

Sve više je igara, sve je manje hleba
Tamo neko više - tako nam i treba
To nisam očekiv'o pravo da ti kažem
Sve je crveno i sivo, ne mogu da te lažem

Hej, odoše drugari preko puste bare
Bez zemlje mornari daju dušu za proklete pare
Lete avioni kao tužne ptice
Ljudi skloni padu maskiraju lice

Amerika u snovima
amerika zemlja velika
Amerika daleka je
amerika tamo ostaje
amerika

Porasli mi rogovi od svakakvih priča
Tamo žive ajkule što jedu ljudska bića
Ako odem tamo preko ne secite vene
Ostaće vam pesma ova da seća na mene

Amerika u snovima
amerika zemlja velika
Amerika daleka je
amerika tamo ostaje
Amerika daleka je
u oblaku ona nestaje
amerika

"america, america - the land of dreams
with you the stripe come up, collect your green
elace the place where you wanna be at
where else can you see let hot, flat and bet
i got generation 5 singing bubbles on this record
they wanna need a bapper but a rapper from my own recpective
a bang bang my head on a flat lap
fair bear to the casket drop
yeah bitch baby cueball worldwide motherfucker"


Nosi je košava
(D. Ilić-N. Radulović)

nosi je košava
ne mogu više da je vratim
bolje da nestanem
očima neću da je pratim

u moju malu ulicu
stavljaju svetiljke nove
kakve je imala oči
kako se samo zove

zaboravljam sve
i neću da je pamtim
ostavljam sve
i nemam šta da shvatim
zaboravljam sve
jer košava nosi je

okrećem stranicu
i život ima novu boju
tražiću danima
sledeću stanicu svoju


Svet je tvoj
(D. Ilić-M. Radović)

studentskim trgom noćas ptice hodaju
crtež na ulici samo podseća na nju
sećaš se onih kojih nema više tu
ono što vidiš, već si video u snu

I zato znaj
da doći će dan kad nećeš biti sam
i tad
još hiljade ruku krenuće za tobom

Još si mlad
ne daj da te slome
Svet je tvoj
idi i osvoji ga sam

JER SVET JE TVOJ...

Na trgu tvom već se čuje snažna buka
na pogled tvoj već se diže jedna ruka
Beograd zna da će poći svi za tobom
I zato nek se čuje glas

I znaj
da doći će dan kad nećeš biti sam
i tad
još hiljade ruku krenuće za tobom


Samo moj bol
(D. Ilić)

Ona je bila vrela
kao vatra, kao plamen
znala je da bude led
da bude hladna kao kamen

A ja sam stajao nem
voleo sam nju
heroj nisam bio
ali uvek bio tu

Ona je bila ljubav
umela da voli, da se mazi
znala je da bude mržnja
da me voli, da me, da me zgazi

Moj si bol, samo moj bol
svaka tvoja suza, dodir tvoj
moj si bol, kao pakao i raj
tvoj početak moj je kraj

Ona je bila ukus nara
slatkog kao med
znala je da bude otrov
da bude gorka kao jed


Šta ćemo nas dvoje
(D. Ilić-J. Nikolić-Jof)

i Šta ćemo sad nas dvoje
u sobi sasvim sami
kad tela nam se boje
strasti što nas mami

I šta ćemo pored čaše
što um će da nam satre
kad prsti nam se plaše
od dodira ko od vatre

I svako pita sebe
ko prvi treba da krene
ja gledam i čekam tebe
ti ćutiš i čekaš mene

Šta bi mi, šta bi drugo
u osećanju i u stidu
daj da se ljubimo dugo, dugo
ne skreći pogled ka zidu


Brza pruga
(D. Jovanović)

(instrumental)


Ritam dodira
(D. Ilić-D. Ilić/M. Bogićević)

Tvoje telo miriše na dodir
u tvojim bedrima je vlast
komad kože u oštrim zubima
na vlažnim usnama strast

Noćas si žedna kao pustinja
prikradaš se kao zver
i bljesak noža u očima
kradljivac krenuo po plen

igra anđela i đavola

Ritam tvoga dodira gori mojim venama
ritam tvojih pokreta rađa me i ubija
ritam tvoga dodira struji mojim žilama
ritam tvojih pokreta ubija, ne oprašta


Moj anđeo
(D. Ilić)

(instrumental)


Stari moj (o životu i piću)
(D. Ilić)

Pijem kafu, čitam vesti, za sve ovo nisam kriv
žao mi je moram sesti, provereno, još sam živ
Nemirno je ovo stanje, niko ne zna dokle tako
Mnogo krvi nas, sve manje i već tonemo polako

Tako ti je moj stari
život nam se ovaj kvari
Sipaj bar još jedno piće
šta će biti, biće

Tako ti je moj stari
život nam se ovaj kvari
Dodaj sad još jedno piće
sta će s nama biti
šta će biti, biće

Kvarno vreme, kvarni ljudi, pokvareno je i piće
šta još više da me čudi, kako bude, biće
Nemirno je ovo stanje, niko ne zna dokle tako
Mnogo krvi nas sve manje, krenulo je naopako


Kasno je sad
(D. Ilić-G. Milošević)

Još pamtim sve, sve puteve
kojima sam leteo
još zavidim svim daljinama
kojima sam jedrio

još tebe znam po snovima
htela si ka zvezdama
al ja od tog suviše umoran
tražim drugi san

Ostavljam sve, idem dalje
do druge obale i idem što pre

kasno je sad da te ispijem do dna
da se vratim
Kasno je sad i bolje da sam sam
zar dušu da ti dam

Kasno je, idem jer znam
da ne mogu da ti pripadam
Kasno je...
...kasno je znam
ja sa tobom samo propadam
kasno je


Rođen na asfaltu
(D. Ilić)

Na asfaltu rođen, u soliteru
Moje su želje išle u jednom smeru
Na mestima mnogim potrošio dane
I ljude upoznao sa obe strane

i Već od petnaeste
jasno mi je sve
Jasno sve

Idi dalje, idi dalje
Ja sam samo gradski umoran tip
Ima pravo ko ti kaže
da sam gladan, svega pomalo sit

Ja uspešno vodim po gradskoj buri
Sve bliži smo novoj avanturi
U suludoj zbrci punoj dilema
Za osećanja tu mesta nema


Pseto
(K. Kovač-B. Đorđević)

Na pustom drumu u praskozorje
neko je žureci u novi dan
zgazio skitnicu bez pedigrea
ulubivši malčice blatobran

Zatim je mirno krenuo dalje
šta će mu sudbina zgaženog pseta
On ima mnogo svojih problema
a ta životinja samo mu smeta

Da li će zakočiti neko
na drumu leži zgažen pas
svi će proći, on će ostati
daleko negde iza nas...


Dolazim za pet minuta
(D. Ilić-B. Đorđević)

Dolazim za pet minuta
nemoj da bežiš, ne budi dete
samo ću skočiti preko puta
da kupim piće i cigarete

Dolazim za pet minuta
evo ti novine, nešto pronađi
ploče su tamo levo u sobi
ja trčim dole, sama se snađi

Ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika i stisak ruke

Dolazim za pet minuta
molim te, ostani gde si
isključi telefon, zaključaj vrata
treba mi ljubav, a ti to jesi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma