7. 2. 1980.

Generacija 5 - Generacija 5 [^]

PGP RTB 2120151
1980



1. Dolazim za pet minuta (3:37)
2. A ti (5:45)
3. Pseto (3:16)
4. Rođen na asfaltu (4:26)
5. Ti i ja (3:46)
6. Nedelja (3:26)
7. Veza (3:44)
8. Probudi se iz sna (5:29)



Dragan Ilić - klavijature i prateći vokal
Dragan Jovanović - gitare i prateći vokal
Dušan Petrović - bas gitara
Boban Đodjević - bubnjevi
Goran Milošević - vokal

Album je sniman u studiju PGP-RTB februar-maj 1980. godine
Muzička režija: Josip Boček
Tonska režija: Tahir Durkalić
Miksovano i rezano u "Sinus Studio Bern" - Švajcarska
Ton Ing. Peter J. Mac Taggart
Photo & Art design: Milivoje Sotirović
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgocvorni urednik: Stanko Terzić



Dolazim za pet minuta
(D. Ilić-B. Đorđević)

Dolazim za pet minuta
nemoj da bežiš, ne budi dete
samo ću skočiti preko puta
da kupim piće i cigarete

Dolazim za pet minuta
evo ti novine, nešto pronađi
ploče su tamo levo u sobi
ja trčim dole, sama se snađi

Ne boj se, neću ti ništa
treba mi rame za plakanje
treba mi sklonište od buke
treba mi muzika i stisak ruke

Dolazim za pet minuta
molim te, ostani gde si
isključi telefon, zaključaj vrata
treba mi ljubav, a ti to jesi


A ti
(D. Ilić-Generacija 5-M. Tucaković)

Sedim pored telefona
samom sebi glup i stran
a od tebe još ni znaka
osećam da ostajem sam

Nadaju se drugi ljudi
strašan provod nude svi
ni do čeg mi više nije
osećam večeras ja ostajem sam

A ti nemaš vremena za mene
a ti nestvarna si poput sene
upomoć, ja sebe ne poznajem
upomoć, da mogu da viknem


Pseto
(K. Kovač-D. Ilić-B. Đorđević)

Na pustom drumu u praskozorje
neko je žureci u novi dan
zgazio skitnicu bez pedigrea
ulubivši malčice blatobran

Zatim je mirno krenuo dalje
šta će mu sudbina zgaženog pseta
On ima mnogo svojih problema
a ta životinja samo mu smeta

Da li će zakočiti neko
na drumu leži zgažen pas
svi će proći, on će ostati
daleko negde iza nas...


Rođen na asfaltu
(D. Ilić-Generacija 5-D. Ilić)

Na asfaltu rođen, u soliteru
Moje su želje išle u jednom smeru
Na mestima mnogim potrošio dane
I ljude upoznao sa obe strane

i Već od petnaeste
jasno mi je sve
Jasno sve

Idi dalje, idi dalje
Ja sam samo gradski umoran tip
Ima pravo ko ti kaže
da sam gladan, svega pomalo sit

Ja uspešno vodim po gradskoj buri
Sve bliži smo novoj avanturi
U suludoj zbrci punoj dilema
Za osećanja tu mesta nema


Ti i ja
(D. Ilić)

Ne pričaj ništa, više ne greši
niko tvoj problem neće da reši
za samo jedan, jedan dan

bežiš od kuće, a ne bi smela
bila bi sa mnom i sve bi htela
za samo jedan, jedan dan

Promisli dobro, odluči se
i pođi sa mnom bilo gde

Ti i ja od danas do sutra
zajedno bez mira i sna
ti i ja od noći do jutra
a posle ko zna


Nedelja
(D. Ilić)

nedelja, jedan dan
po pravilu je običan

ponedeljak koji nije
ti dosadan, sa mnom ti je

utorak, ista stvar
i cipela isti par

sreda je, novi drug
al vodi me u isti krug

dani ko bez glave
tebi uvek krivi
jure da ti kažu
kako se ne živi

e, da sam neko
drugi ja
uh, što bi reko
ne znam, ne znam šta

što nisam neko da sam neko
drugi ja
uh, baš bih reko
ne znam, ne znam šta


Veza
(D. Jovanović-Generacija 5-M. Tucaković)

u mom se životu
ne dešava ništa bitno
ti planiraš s nama sve
da proveri mora to
zauvek i pod hitno
na sve moje namere

ti kažeš
voli me, mazi me
voli me, mazi me

sve godine s tobom
već postaju neumorne
jednolična to je stvar
te naše svađe
dosadne i još gore
na isto se svode sad

ti kažeš
voli me, mazi me
voli me, mazi me

sad su jasne mnoge stvari
sad se vide tvoje prave namere
naša veza baš se kvari
a na sve ti kažeš
voli me, mazi me
voli me, mazi me


Probudi se iz sna
(D. Ilić-M. Tucaković)

Nisam ti ja skrivio ništa
da li je to zbog onih pre
zašto me unapred mrziš
kad možeš da mi veruješ sve

Pusti svoj bes, ogorčenje
svima su jednom naneli zlo
ne smej se dok te ljubim
molim te meni ne čini to
molim te meni ne čini to
molim te

Ostani
probudi se iz sna
ostani
za lepše ljubav zna

Boli me to nepoverenje
svima su jednom naneli zlo
ostavi laž, ogorčenje
molim te meni ne čini to
molim te meni ne čini to
molim te

1 коментар:

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma