30. 3. 1997.

Neverne bebe - Neverne bebe II

Red Line Records CD 001
1997


1. Stranac (4:52)
2. Dvoje (3:31)
3. Boja sreće (5:29)
4. Divlje svinje (3:30)
5. Godine srama (5:09)
6. Evropa (3:52)
7. Gradac (5:25)
8. Kao na dlanu (5:30)
9. Senke (4:20)
10. To Bluebird (4:22)
11. 7 minuta (6:52)



Milan Đurđević - klavijature, vokal
Vladan Đurđević - bas
Saša Ranđelović - gitare
Aleksandar Tasić - akustične gitare, vokal
Gorica Ponjavić - vokal
Dušan Šubarević - bubnjevi

Neverne bebe se zahvaljuju:
Badži, Šćeki, Aleksandri, Šuletu, Jošku, Jogi, Joletu, Soletu, Ivici, Zlaji, Peđi C., Marašu, Žiletu, Paji, Banetu Jeliću, Saletu (sax), Jovi, Gogi bubnjaru, Neši (za bubanj), Oliški, Željku Mitroviću, Željku Joksimoviću, Kići Gojković, Tini, Nataši, Bokici, Draganu Dragiću, Nataši Pavlović, Ireni Protić i svima koji su nas negde pronašli...
Posebno se zahvaljujemo Dragoljubu Đorđeviću na velikom razumevanju umetnosti.
Zahvaljujemo se fantastičnoj ekipi iz Pančeva za styling:
Toletu (photo), Branku frizeru (prostoru B), Svetlani Bogdanov (šminka), Kizi, Bojanu, Kafeu "Coupe" i posebno Zlaji Živkoviću na velikom požrtvovanju. Hvala Čupku (spotovi), produkciji "Red Line" na poverenju, mnogobrojnim prijateljima na podršci, roditeljima nakraju i na početku...

Poruka Šćeki - ovo je naše koliko i tvoje, idemo dalje...

Nastalo kao otpor irealnog prema realnom trenutku užasnog saznanja prolaznosti svih neostvarenih iluzija...

Posvećeno nekom ko zna više od mene
Milan


Urednik izdanja - Dragoljub Đorđević
Red Line Records
CD 001 Munich
Germany



Stranac

O, duboka vodo
svaki trag što nosiš od nas
kao san, još se setim svih tih godina
sad sam stranac, u ovom gradu sasvim sam

Brate moj, ponekad sam srećna
k'o na dan kad čujem tvoj glas
neki svet stran i dalek svud' je oko nas
grad bez tebe tužan je kao ja

Na kraj što svud oko vreba
hladan kraj, suza mutna k'o reka
još uvek tu, na tvom putu i sekund vremena
samo stranac u ovom gradu sad sam ja

Uzmi noć, bar noći su tvoje
hladan smeh nekog bezbrižnog sveta
da l' ti sad možda treba neki takav glas
grad bez tebe tužan je kao ja

Dal' ti sad možda treba...

Grad bez tebe...


Dvoje

Pozovi me da me nema
u svakom času samo mirno ćutim
govori nešto kako znaš
i volim svet u kom je život kad ga gubim

Nek ti je sreća
ma gde postojiš
ljubavi moja
što te ne volim

I možda nekad, ko ga zna
te naučim da sve u meni,sve je prazno
i tako mi je svaki dan
odlutam u snove gde to nije važno

Nek ti je sreća
ma gde postojiš
ljubavi moja
što te ne volim


Boja sreće

Vazduh mi donosi plač majke zemlje
živim za još jedan dan svake pesme
uzmi i pošalji mi boju sreće
sve što je između, nas gde se kreće

Kako da sahranim bol
kako da prodam svoj svet
ljubav me tera na to
hoću al` bas ne ide
još te volim

Poslednju želju za spas jedne žene
tu negde između nas gde sve vene
oči su mokre i sve manje bole
gde su otišli svi što nas vole

Kako da sahranim bol ,kako da prodam svoj svet
ljubav me tera na to, hoću al` baš ne ide
još te volim, još uvek te volim


Divlje svinje

Kuda idu divlje svinje
reci mi da znam
ko su sve te žene fine
koje nose ovaj grad
pomisli na boga kako
stoji između nas
ceo svet u boji kiše
vlažne ulice i strast

U svakom slovu ime
u svakom imenu je dete

Sve što imam je u meni
hoću to da znaš
kada jednom sve to prođe
i kad ne bude nas
na putu prema svemu
uvek za oko ispred

Volim te kao ljubav, kao pesmu koja nestaje
volim te kao onda, kao zemlju što te odnese

Probaj, zatvori oči nek se pale
govori o strahu, o ljudima što fale
kroz prozor sve do sreće
uvek za oko ispred

Svaki dan po kome hodam zemlju okreće
uzmi pa nas baci negde gde sve počinje

Volim te kao ljubav, kao pesmu koja nestaje
volim te kao onda, kao zemlju što te odnese


Godine srama

Jednom kad odem, kad isteknu sati
jednom kad moram, ti nećeš ni znati
jer sudbina stoji između nas

Osvanuće jutro, ustaćeš sama
za sve godine teške, godine srama
i bilo gde i bilo kad
ti si ljubav
svaka reč tvoja – ljubav
pozvoni smrt na moja vrata…

Nisi tu da me čuvaš
da me nosiš negde u sebi
i nikad više sve ono
što smo nekad zajedno hteli

Još ovaj put, milo moje, letim do neba
oprosti za sve što te vole kako treba
i bilo gde i bilo kad
ti si ljubav


Evropa

Pozovi me, pomozi mi…
da vidim neki drugi svet,
neko drugo vreme…

Od istoka u nama, do nemira
sve što je negde ostalo
sačuvaj za mene…

Evropa naše prošlosti – zauvek…
Evropa sna o istini – samo za jedan dan…
Evropa naše ljubavi – još tu je …
a onda gde smo ja i ti – bez nas


Gradac

instrumental


Kao na dlanu

Oprosti mi Bože, ako sam grešio
svi putevi vode korak u ludilo
brišu se one godine posle nas
i velike reči što sam govorio...

Ko nekad u osam opet te dovodim
po sve one stvari koje ne podnosim
i umem da pričam ponekad sa ženama...
i svet koji volim još tebi pripada

I kao na dlanu, ti plačeš u meni
i zvuk svake pesme mi donosi reči...
u svakoj je ljubav!


Senke

Senke padaju po nama svaki dan
ceo grad u mraku – dvadeseti vek
ljubav – kao nova reč za nas
kažeš - ljubav, tvojim imenom zovem je

Ja još se bojim
i nemam gde
i sve što volim
sve umire…

U polju sve zeleno, boje proleća
i vazduh koji me na tebe podseća
tuga - svako sanja neki san
miris juga, što te nosi daleko od nas

Ja još se bojim
i nemam gde
i sve što volim
sve umire…


To Bluebird

My darlin' one
Oh my pretty one
Why don't try to
Fly in golden
House I made for you

My sweetest one
My pretty one
Please don't die
In lovely cage
I made for you

Why emptiness in sense
Of our lives
Why loneliness is only
What I feel?
Oh little bluebird
Love me like i do
And don't ever try to
Fly away from me

Sunny dawn is here
Let yourself to feel
I still hope to
Hear your voice
Flying over sea

My sweetest one
My pretty one
Please don't die
In lovely cage
I made for you


7 minuta

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma