18. 9. 1985.

Haustor - Bolero

Jugoton LSY 63235
Datum rezanja vinila: 18.09.1985


1. Bolero (4:57)
2. Ena (3:54)
3. TV Man (5:48)
4. Sejmeni (4:10)
5. Take the money and run (4:19)
6. Ja želim (3:47)
7. Šejn (4:38)
8. Šal od svile (5:40)



Darko Rundek - tekstovi, muzika, ritam mašina, ritam i bas gitara, glas
Zoran Zajec - muzika, gitara, glas
Damir Prica - tenor saksofon

Sudjelovali su:
Srđan Gulić - bubnjevi
Jurij Novoselić - synthesizer, atl. saksofon
Stanko Juzbašić - OBERHEIM OB-8
Nikola Santro - trombon
Igor Pavlica - truba
Rastko Milošev - gitara
Stjepka Kavurić, Mirjana Đurović, Anja Šovagović, Dijana Kočica, Julija Voloder, Mirjana Vodopija - prateći glasovi
Neven Frangeš - klavijature
Rade Šerbedžija - recitativ

Zahvaljujemo se Vladi Smolecu, Borisu Makaru i svima koji su pomogli u realizaciji ove ploče
Snimano u studiju SIM (prosinac 84.-lipanj 85.)
TON MAJSTOR - Dragan Čačinović
PRODUCENTI - Mitar Subotić, Dragan Čačinović
MUZIČKI UREDNIK - Siniša Škarica
FOTOGRAFIJA - Sanda Hožić
DESIGN VANJSKOG OMOTA - Vjekoslav Fabić-Holi / DESIGN UNUTRAŠNJEG OMOTA - Darko Rundek
GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK - Dubravko Majnarić



Bolero

Večer je
O kako čudno veče
Večer je
Čččččudno veče
Noć je topla i miriše
Jorgovan u vrtu
A-a nije to

Osjećam
Nešto je u meni
Osjećam
Čččččudni rhythm
Ko da silazi k nama sa zvijezda
Još nema ni ime
I bubnja u tami

Pogledaj
Koliko ljudi vani
Pogledaj
Sva ta čudna lica
Oni idu niz ulice
Ajdmo i mi s njima

Oni gledaju
Tako čudno bistro i
Oni slušaju
I ništa nije isto
Svi su došli da pozdrave ljude
Da skinu kapute
Da osjete rhythm i plešu
Bolero

What is rhythm
Is that rhythm?


Ena

Ja svoje loše dane
Volim gristi sam
Piti i lutati po krčmama
Al često stignem samo
Do njenog pogleda

Ena je divna žena
Ena dobro zna
Da takvi dani svrše s gužvama
Zato me zove k sebi
Da bi mi pomogla

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To možeš raditi s njim
Za mene je već kasno

Znam da bi Ena htjela
Da sam stalno njen
Valjda jer tako često nestanem
Ona me uvijek ima u
Svojim mislima

A kad joj zelim reći
Da je bolji kraj
Od naših bjegova i zasjeda
Ena me samo gleda
I kaže da da da

I ne idi bez kaputa
Pogledaj sve je bijelo
Zima je

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To možeš raditi s njim
Za mene je već kasno

Prošlo je dugo vrijeme
I daleki bijeg
I mada nemam čak ni imena
Ja često sretnem Enu
U svojim snovima

Kad svoje loše dane
Ovdje grizem sam
I sretnem putnike po krčmama
Ja pitam da l' je znaju
I je li ponosna

Kažu da još je lijepa
I da ima stav
Al' često čak i kad je vesela
Opaze plavu sjenu
U crnim očima

Ja Ena nisam tvoj sin
Zapamti to
To možeš raditi s njim
Za mene je već kasno

Do mene nema puta
Pogledaj sve je bijelo
Zima je


TV man

Mi hodamo po crti
Tankoj žutoj crti kroz mrak
U kojem nestaju kuće
I ljudi
I lica
Čitava ulica
Polako tone u ne
Samo plavi prozori vise u tami
Sami smo na cesti
Ti si ponjela svoj bambusov štap
I torbu od slame
I okrugli kamen
I stakleni prsten
A ja sam ko uvijek kad si blizu
Ponovo gizdav i jak
Tako smo lijepi
Tako smo sami

Mi hodamo po crti
Tankoj žutoj crti kroz grad
Pocela je sitna kiša
Hladne su ulice
Ljudi u domovima prate program
Oni sjede i šute
Noć je bez tajni

Naše duge sjene
Su se pružile niz mokri asvalt
One su davne
One se ljube
One se boje
One se čude
Čude
A TV man
TV man
On ide

Sami smo na cesti
Ti si ponjela svoj bambusov stap
I torbu od slame
I okrugli kamen
I stakleni prsten
A ja sam ko uvijek kad si blizu
Ponovo gizdav i jak
Tako smo lijepi
Tako smo sami
Naše duge sjene
Su se pružile niz mokri asvalt
One su davne
One se ljube
One se boje
One se čude
Čude
A TV man
TV man
On ide


Sejmeni

Kako opasno popodne
Miris nafte
Miris znoja
Iz daljine zvuk motora
Iz daljine zvuk

Iza prozora su puške
Iza pušaka su oči
Iza očiju su ruke
Iza ruku kuca srce
Baby
Ne boj se
Ja ću biti tu kraj tebe
Kad bude vrijeme za to

Ispred kuće naši ljudi
Stoje spremni da se bore
Hladne cijevi samo čekaju znak

Crni momci ispred grada
Su upalili motore
Oni ostavljaju plameni trag

U nama vrijeme se mijenja
I svi su opet
Spremni da se bore za san
U nama vrijeme se mijenja
Sa barikada
Reci cemo: No passaran
Sad je vrijeme za to

Sejmeni dolaze
Lance nam donose
Ljudi ih gledaju
Proci im ne daju

Sad je vrijeme za


Take the money and run

There is no reason for you
To turn around
It's pitty for you
To waste your time
All the things you could do
Ere real good done
So you listen to me my son

Take the money and run

You must be hurry boy
Your shadow is catching you
It's getting closer and closer

Take the money and run

Ne okreći se sine
Nema razloga
Šteta je
Gubiš vrijeme
Sve sto si mogao učiniti
Učinio si dobro
Zato me poslušaj sinko
Uzmi novce i bježi
Uzmi novce i bježi


Ja želim

Ja želim
Tako smiješno malo
U par njenih osmijeha
Sve bi stalo
Samo nemoj reći
Da želim sve

Bez tebe
Sve je tako prazno
Osjećam snažno
Da sve je lažno
Ostani sa mnom
Ja te trebam

Kud god da krenem
Ja nosim noć u očima
Kud god da krenem
Ja imam led u grudima


Šejn

Ja cijeli zivot sanjam
Kako odlazim uz rijeku
Starim parobrodom
Koji vozi sol (skitnice na zapad)
I da nosim jednu davnu
Nikad prežaljenu ljubav
Tanku dugačku cigaru
I par mamuza od zlata
Da sam Šejn

Život uz granicu je
Opasan i tvrd
Nek moje ime ovdje od sad znači
Pravda

Već čujem priču kako
Za mnom jaše smrt
Dok jašem crven pored vatri
Na rubu grada
To je Šejn
To je Šejn

Dok živim
Život koji nisam birao sam
O suhom vjetru s juga
Moja duša sanja
Ja čujem
Buku stada vidim u daljini grad
A tanka slika jave
Postaje sve tanja

Ja znam da
Život na granici je opasan i tvrd
Al' moje ime ovdje
Od sad znači pravda
Na mome sivom konju sada sa mnom jaše smrt
Vodi me tamo gdje me moja davna draga
Već čeka

Izađi i bori se
U ovom gradu nema mjesta
Za jednog od nas
Izađi i bori se
Ulica je prazna
Ali s prozora motre na nas
Izađi i bori se
Uzet ću ti život ako ostaneš
Uzimam čast
To je Šejn
To je Šejn


Šal od svile


Ja sam bio pogrešan
Kad sam ti stavio
Ruku na rame
Tamo je držao dugo
I govorio riječi

Ja sam bio pogrešan
Kad sam tražio
Da mi kažeš
Koja si strana
Postoje pravila igre
Ti znaš da ne možeš sama

Ispod svih tih zastava
Što vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati našu pjesmu
I pjevati našu pjesmu

Protiv volje umiješan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slučajno našao put

Ispod svih tih zastava
Sto vijore

Kapi s oboda
Sada padaju na uže i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori
Šal od svile

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma