17. 9. 1985.

Poslednja igra leptira - Opet ploča - Srce od meda [^] [~]

PGP RTB - 2122049
Datum rezanja vinila: 17.09.1985



A STRANA
1. Dečko, 'ajde oladi* (3:44)
(Kroz metaforičke doživljaje sa toplim konkretnim željama i hladnim motivima, pisac je želeo da kaže - ono što možete da pročitate u tekstu.)
Izvodi: POSLEDNJA IGRA LEPTIRA
Vokali: ON i ONA (uz napomenu da GA ona neće)

2. Nastasja (4:01)
(Draga Nastasja! Uvek si bila sa drugim. Nikad se nismo a i nećemo. No, nema veze. Ti imaš njega a to je najvažnije. Ja nemam tebe a to nije najvažnije. Budi veselaa, bogata i srećno zaljubljena, Uvek nikad tvoj Kreks)
Izvodi: PIL
Special effects: Groznoivanska zvona Prohibitelnije balalaiki

3. Volim te (3:53)
(Nije mi palo ništa bolje na pamet)
Vole: PIL
Hor: Zbor zaljubljenih dečaka i devojčica Vaspitno-obrazovnog centra za stomatološke intervencije "Nenad Radulović-Kreza".
Harmonika: "Melodija 73" izbor prof. muz. Slavka Mandića

4. Srce od meda (4:09)
(Pesma po kojoj je nazvan istoimeni album koji se zove po pesmi po kojoj je album i dobio njeno ime. A i pesma se zove tako. Kao i album ...)
UPOZORENJE: preslušavanje iste ne preporučuje se uz orahe.
A i album se zove tako.

5. Miševi (2:50)
(Poljoprivredno-sentimentalna balada u prigodi akcije SVI NA SELO)
SLUŠATI U PRISUSTVU MAČAKA


DRUGA STRANA OD A
6. Havajska (3:49)
(Havajska pesma sa motivima Havaja i havajskim mirisom havajskog podneblja Panonskoga suvog mora)
Pevaju i sviraju: HAVAJSKA POSLEDNJA IGRA LEPTIRA
Gosti: KULTURNO UMETNIČKO DRUŠTVO "KOKOSOV ORAH", Hawaii ANSAMBL IGARA I PLESOVA "OBORI PALMU", naravno Hawaii ORKESTAR UDARALJKI "PLJESKA S LUPOM NA ŽALU", pogotovo Hawaii
OBJAŠNJENJE: ĐORĐE - počasni građanin Hawaiia dobitnik Hawaiibarske nagrade grada hawaii

7. Vino (3:42)
(To je jedna litarska pesma koja budi teturajuća osećanja i odiše. Hik ... Izvinite.)
POSLEDNJA IGRA LEPTIRA and LIMA PPG BIG BEND

8. Mozak (2:46)
(Kad je mozak veseo, kuća nije tesna. Inače, pesma je nastala pod jakim uticajem - prethodne numere)
BUBNJEVI: TAMA pred očima
ORKESTAR EUSTAHIJEVIH TRUBA
GITARA SA BRADOM: LJUBA-TRUBA NINKOVIĆ

9. Noć za varanje (4:47)
(Kompozicija specijalno sklopljena za upotrebu u kafićima kao podsetnik muškarcima da su i vodoinstalateri, poštari i odžačari takođe muškog roda. U slučaju nesporazuma obratite se najbližoj ONOJ ustanovi ...
GINEKOLOŠKO AKUŠERSKOJ ili OPŠTINSKOM SUDU!
GITARE: Brian May
HOR: Ukoliko neko nije razumeo, izvodi rečenicu: DOK HRČE GRAD

10. Miševi 1913 (2:55)
(Cenjeni publikume. Imamo koristiti priliku da obnarodujemo da se isto pojenje pojavljuje već na prethodnijem stranama. Boža nam pomogo!)

NENAD RADULOVIĆ (1959- )

SRCE OD MEDA

Tekst i muzičko izobličavanje: Nenad Radulović
* Muzika: N. Radulović/Sašo Bogojevski
Pakovanje muzičkih aranžmana: Dujmić Rajko

izvodi
POSLEDNJA IGRA LEPTIRA


1. Nenad Radulović
2. Lidija Asamović
3. Draško Janković - gitara
4. Sašo Bogojevski - bas
5. Dragan Todorović - bubnjevi
6. Dr. Slobodan Mitić - klavijature


Snimljeno u studiju V PGP RTB
Producent: R. Dujmić
Snimatelj: Đ. Petrović
Dizajn i fotografija: Jovan Jelić

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Dečko, 'ajde oladi

Otkopčaj dugme, vruć je dan
dečko, ajde oladi
a kad bi imo prazan stan
dečko, ajde oladi

Juče si htela, danas ne
dečko, ajde oladi
ti daješ ništa ili sve
ma dečko, ajde oladi

Daj, daj, daj mi, daj
dečko, ajde oladi

Da nemas nekoga u planu?
dečko, ajde oladi
on će po noći, ja po danu
dečko, ajde oladi

Ma baš i nije neki štos
dečko, ajde oladi
pred svima vučeš me za nos
dečko, ajde oladi


Nastasja

Crtaš mi na nebu zamak svoga dede
privezak na vratu iz osamsto druge

Pogrešan je vek u kome živiš
pogrešna je moda
pogrešan je vek u kome živiš

Vučeš me u vreme veštica i magle
putuješ u priču sve dalje i dalje

Lovim te Nastasja
bežiš mi Nastasja
polako tonemo Nastasja

Poljubac u mraku, bes mrtvog vulkana
očima mi daješ svetlo prve vatre


Volim te

Tramvaj je vozio tebe i pola mene
putnici slušali mnogo ružne reči
sišla si ranije, besna i s drugim u glavi
tužan filmski kraj

Tuga je oprala krovove grada mog
i nisam video svetla preko reke
uz paklu jeftinih dugo sam svirao

Znam da će da zvuči glupo, dosadno i staro
ali sad sam umoran i jedino mogu da kažem

Volim te
malo će me mrzeti zbog
volim te
kol'ko njih će reći isto
volim te
ne pada mi ništa bolje na pamet

Čuda se zbivaju, al' ne u mome stripu
ljudi se vraćaju daleko od mene
uz paklu jeftinih dugo ću svirati


Srce od meda

Danas mi je srce malo manje
danas bi da pijem nešto hladno
patike u strašno lošem stanju
kilometri vuku me za nos

Danas vreme traje malo duže
danas me ne vuče ćup sa zlatom
kome tako glupe stvari služe
kilometri vuku me za nos

I ništa što se važnim može zvati
nisam prespavao
i previše da može da se vrati
uvek sam davao
treba mi ...

Srce od meda
kocka od leda
dve plave pertle i ti


Miševi

Još do tebe vodi put
kud' ne mogu autobusi
trulu skelu ljulja mrak
i vraća stari san

Poštari odustaju
daleko im i blatnjavo
kao da bih krenuo
jer žetva je baš sad

Da l' pamtiš miševe, pšenicu i noć


Havajska

Ajde Đorđe!

Veće na plaži havajsko
i sviram - Abalabamba
havajski topla noć i vazduh havajski slan
palme cvetaju naglo i nešto nije u redu

Havajski talas peni se
o, peni se
ljudi iz mora izlaze, nude mi ritam Havaja
nešto me tera da igram i ludo sa njima da vičem

Nosimo havajske košulje
ljubimo havajske devojke
došli smo sa havajske obale
imamo havajske navike

Ribice zlatne havajske
i biće - o hula, hula
mozak mi popila, pamet mi opila Huana Mary
na palmi havajski spavam, čuvar me drma i budi

Šareno jutro havajsko
u glavi - šana nanana
pesma od noćas da l' je bila havajski san
čuvar se havajski gega, skuplja flaše i peva

Aloha!


Vino

Previše dugo sedimo sami
namerno pobegli su svi
sve što je živo - odavno spava
ostaju zidovi i mi

Ne treba nam mnogo reči
jasno je i tebi
nek' ruke nešto kažu
blizu smo

Vino i parče noći
i plavo svetlo
dovoljno za sve

Vino i strah od jutra
i ludi pokret
dovoljno za sve

Sedim, čekam, gledaš me čudno
dogodiće se nadam se
staviću ruku na tvoje rame
pa nek me munje pogode

Sad nam ne treba mnogo reči
šnale se zamrsile
nek ruke nešto kažu
blizu smo

(dok hrče grad)


Mozak

Kad je mozak veseo
onda đuskaju i mravi
kad je mozak veseo
znam da nisam sam u travi

Kad je mozak veseo
onda srce trči brže
kad je mozak veseo
bube se za ruku drže

Kad je mozak veseo
ruke nisu hladne
mnogo nas je, pevamo
ono što nam padne

Kad je mozak veseo
onda sviramo za tebe
kad je mozak veseo
hvataj mačkicu do sebe


Noć za varanje

Kesteni u fišeku
smrznuti dah i čekanje
zovi me i sakrij me
u svoje mračne džepove

Juče je posumnjao
promašen dan i gunđanje
bojiš se i ostaješ
ovo je noć za varanje

I vidiš da ti san ne da da sanjaš
i vidiš da se put deli na dva

Varamo noć, ja glumim sebe samoga
varamo noć, i svoje druge svetove
varamo noć, možda je zadnji put
ponesi svoje smrznute kestene

Brojeve na šibici
gužvaš i učiš napamet
u gradu puno poznatih
bolje je taksijem

Ko je on a ko sam ja
nervozno skidaš minđuše
bojiš se i ostaješ
ovo je noć za varanje


Miševi 1913

Još do tebe vodi put
kud' ne mogu autobusi
trulu skelu ljulja mrak
i vraća stari san

Poštari odustaju
daleko im i blatnjavo
kao da bih krenula
jer žetva je baš sad

Da l' pamtiš miševe,
il možda pšenicu
il možda noć

Marš

Kolegnice, izvolite
- hvala!

Još do tebe vodi put (on vodi)
kud' ne mogu autobusi
izgleda da sam ja
trula skela i mrak

Stari san, dal pamtiš?

Da l' pamtiš ... hm, miševe,
pšenicu
ne pamtiš...

Da l' pamtiš miševe,
il možda pšenicu
il možda noć

Izbacite je
...ite je
...ite je



POSLEDNJA IGRA LEPTIRA zahvaljuje se naročito, veoma i posebno: građanaima i radnim ljudima Pirota, starešinama i vojnicima kasarne "Radoje Vujošević-Risto" u Pirotu, Neši Paunoviću i Radio Pirotu, drugovima i prijateljima iz Doma JNA Pirot, direktoru i osoblju hotela "Pirot", Joci, Parizu, Mići MM-u, Ivi and Bery iz "Čardak" i ostalim ugostiteljima grada Pirota, zatim Sveti Rokeru i džigerici u skrami, i svim zubnim ambulantama Pirota. Takođe: deci, bebama, tetama i upravnici Jovanki Savić jaslica "Skadarlija" u Beogradu, orkestru limene glazbe iz Utaha "The Little Joei Bend Falš Orcestra", Službi opštenarodne odbrane i samozaštite Složene organizacije udruženog rada Radio Televizije Beograd na službi u studiju V Produkcije gramofonskih ploča Radio Televizije Beograd, radnim organizacijama "AVIS" i "KOMPAS" na dobro organizovanom prevozu producenta iz Zagreba, kao i osoblju ugostiteljskog objekta "Hotel Ekscelzior" na smeštanju istog.

POSLEDNJA IGRA LEPTIRA Special Thanks II:
Bori Đorđeviću na poverljivim savetima, Josipu Bočeku na dobroj bas gitari, Vladimiru Jankoviću Jettu na crnoj bas gitari, Muriel Mac Donaldu i Compas Sound Bahama Studios na iznajmljivanju perkašna od metala i drveta: zimkubvi, kumkakvi, kumkabvi i maribuva, Ljubomiru i Tanji Ninković na solinju i bodrenju, Bori Zimonji i drugovima Janku i Slavici sa Radio Velike Gorice, Dušanu na telesnom obezbeđenju, kao i PGP-u ali i PPG-u.

BLISKE ZAHVALNOSTI TREĆE VRSTE I PRIZNANJE "SRCA OD MEDA" POSLEDNJA IGRA LEPTIRA DODELJUJE: Miodragu Božidareviću La Boži na pevanju, sviranju i druženju, Merci pour Les Souris, Mes dames et Messieurs MERSI BOKU.
Đorđu Petroviću, tonskom snimatelju sa radnim zadacima održavanja studija, na popravci aircondicionam, osmišljenom guranju reglera i kao, recimo, dodavanju eha. Pa to ti kažem
Dujmić Rajku, za sve i više od toga!
HVALA

P.S.
Unapred se posebno zahvaljujemo svim mizičkim saradnicima, urednicima i kritičarima, Neši, Raduletu, Krezi, Drašku, Draškulici, Saletu, Morskom Čertik-bertiku, Bobanu Jozefu, Gaji Panasoniku, Lidiji, tj Silviji, tj Sandri, tj Tini, MIlanu i Vladi Desetaru, Limi, Domagoju, Zokiju, Đorđu, Vesni, Buli, Željku, Marini, Mini, Jasni, Bošku i Raši na gibanici, Dragomiru i Neli Bulić sa familijom, Suzani na stihu u pesmi SRCE OD MEDA, Joci i Saši na fotosima, Vladi Jovanoviću i Miljenku Dereti.
I da nam ovi susreti postanu tradicija.

Hvala. Živeli ...
Toliko.

ISPED, PORED, SA STRANE I U IME PIL-a
Nenad Radulović

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma