22. 10. 1985.

Parni valjak - Pokreni se! [~]

Jugoton LSY 63238 (LDY-67008)
Datum rezanja vinila: 22/21.10.1985


1. Ugasi me (3:06)
2. Ovu noć (4:49)
3. 'ajde igraj (3:12)
4. Van vremena (5:59)
5. Gledam je dok spava (4:14)
6. Pokreni se (2:59)
7. Idu dani (2:21)
8. Stojim već satima (2:00)
9. Malena (6:01)



Sve pjesme: Husein Hasanefendić

Valjak su: Aki, Paolo, Srećko i Hus

Gosti na ploči bili su:
Drago Mlinarec - vokal na "Idu dani"
Margita Stefanović-Magi koja je smislila i odsvirala sve klavijature, osim klavira u pjesmi "Stojim već satima" za koji zahvaljujemo Nevenu Frangešu.
Stanko Juzbašić je programirao sve zvukove za OB-8, a Zoran Cvjetković je odsvirao solo u "Malenoj".
Prateći vokali: malkolm, Vlasta, Čač i Niki
Sax - Miroslav Sedak Benčić

Snimano u "SIM" studio Zagreb (ljeto - jesen 85)
Snimatelji: Vladimir Smolec i Dragan Čačinović
Miksali: Dragan Čačinović ('ajde igraj i Malena)
             sve ostalo Vladimir Smolec
Mintaža digitalnog mastera: Željko Janda
Rezanje: Silvano Bulešić
Digitalna obrada: "Sony Broadcost" uređaji
Zahvaljujemo svima koji su nam na bilo koji način pomogli pri realizaciji ove ploče.

Izvršni producent: Milan Škrnjug

Produkcija: "Svi po malo"
Muzički urednik: Siniša Škarica
Designb i fotografija: Dražen Kalenić
v.d. Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Ugasi me

Ugasi me
zar ne vidiš da gorim?
Smiri me
zar ne znaš da se bojim?
Povedi me
sa tobom ću do kraja

Tako je dobro da te imam
smiri me, onako kako znaš

Imaš ruke koje govore
ruke koje vide sve
Tvojim očima ja vjerujem
povedi me

Smiri me, samo ti to znaš


Ovu noć

Ne postavljaj mi pitanja
ne traži odgovore
ne znam ih ni sam

Možda tebi, možda meni
ova zvona zvone
ja ih slušam, svaki dan

I sjedim kraj rijeke
i čekam jer čekati jedino znam

Povedi me, sa sobom
svejedno mi je, gdje ćemo doć'
digni me visoko, ovu noć

Zapravo bih rado
nešto nježno da ti kažem
nešto lijepo i veselo

Al' ne nalazim riječi
u ovo čudno vrijeme
malo sreće, je ostalo


'ajde igraj

Baš me briga što će netko reći
ja ću uvijek preko svega preći
Jer imam nešto na čemu mi zavide svi
a to si – mala ti!

Pred "Zvečkom" još stoje stari lavovi
pomalo olinjali
I pomaknut' još se ne daju
iako sve češće samo gledaju

Ajde igraj
Mrdni sebe, pored tebe
treba malo mjesta i za mene!

Neki ljudi govore glasno
a meni ništa nije jasno
Kažu treba štedjeti
pa ja ni nemam što za trošiti!

Noćas moram izvesti nju
i pružiti joj besplatnu zabavu
A ako je neću zadovoljiti
ma secni me tamo gdje sam najtanji


Van vremena

Ja sam dječak van vremena
bojim se promjena
Bojim se godina
i odbijam da progledam

Da te imam, to je dovoljno
i u mraku tebe znam
Od mene nikad ništa ozbiljno
ja razmišljam u bojama
jer uvijek imam vremena
čuvaj me, kraj sebe

Kraj tebe nestaju svi nemiri
zbog tebe počinje moj dan
Snagu daju tvoji dodiri
zar ne vidiš, tko sam ja?

Ja sam dječak van vremena
lutam sa zvijezdama
K'o rijeka bez obala
živim smireno


Gledam je dok spava

Gledam je dok spava
slušam kako diše
Gledam je dok spava
da li negdje piše
koga sanja?

Da li sam u snovima još uvijek ja?

I nakon tako mnogo vremena
još uvijek, se nasmiješi kad me pogleda
U očima kao nekada
vidim onaj stari sjaj

I tada znam, ja sam taj!


Pokreni se

Kaži tko je, ukrao boje!
Kaži tko je taj!
Kaži tko je, slomio srce tvoje!
Kaži tko je taj!
Kaži tko to naše, konce vuče!
Kaži tko je taj!
Kaži tko nam krivi, ritam tuče!
Kaži tko je taj!

Pokreni se
ne daj da te promjene!
Pokreni se
K'o da te netko pita, koga još zanima
što misliš ti – il' ja?!?

Kaži tko je, ukrao boje!
Kaži tko je taj!
Kaži tko je, vezao ruke tvoje!
Kaži tko je taj!
Kaži tko to, naše konce vuče!
Kaži tko je taj!
Kaži tko bez stida, osmijeh s' lica skida!
Kaži tko je taj!


Idu dani

Neki dan sam sreo malog
negdje oko "Kaveza"
on je bio pijan
pa sam potegnuo i ja

Sjeli smo i tračali
sve one koji su se predali
zaboravili što su htjeli
odustali!

Pustite mi moje snove
nisam više dijete
da postavljam pitanja
a ne dobijam odgovore!

Idu dani
zvijezde kažu
vrijeme je za promjene!

Neki dan sam sreo starog
negdje oko pola dva
on je bio pijan
pa sam potegnuo i ja!


Stojim već satima

Stojim već satima
pred njenim vratima
zvono stišćem stoti put

Stojim već satima
pred njenim vratima
ne otvara, a znam da je tu

Lovu mi potrošila
živce mi istrošila
sve što zna, sicapra
od mene je naučila


Malena

Zašto pitaš: "Kako si?"
Znaš da cu ti lagati
Čovjek teško priznaje
svoje poraze

Ne, nisi dobro vidjela
to nisu suze u očima
samo vjetar

Malena
znam da nisi tako naivna
Malena
znam da pamtiš, što si mi učinila

Valjda ne očekuješ
da ti priznam sve:
Koliko boli, kad te vidim
koliko mi nedostaješ...

Idi s' mirom, svojim putem
pusti me...

Nije da mi cvatu ruže
ne mogu reć' da uživam
ipak trajem, guram sam...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma