14. 11. 1990.

Dejan Cukić & Spori ritam band - 1991 [^] [~]

PGP RTB - 211028
Datum rezanja vinila: 14.11.1990


1. Nebo jedino zna (3:30)

(D. Mitrić-D. Cukić-N. Čuturilo)
2. Nikom te ne dam (3:40)
(S. Petrovac-S. Petrovac-D. Cukić)
3. Samo pusti neka traje (3:25)
(D. Mitrić-D. Mitrić-D. Cukić)
4. Zašto ne otvaraš mi vrata (2:56)
(D. Mitrić-D. Mitrić-D. Cukić)
5. Nestašni dečaci (2:48)
(D. Mitrić-V. Negovanović-M. Bajagić)
6. Samo tren (2:50)
(D. Cukić-D. Mitrić-D. Cukić)
7. Čuvam te (4:05)
(D. Mitrić-D. Mitrić-D. Cukić)
8. Rođen u novembru (4:10)
(D. Cukić-V. Negovanović-D. Cukić)
9. Nostalgija (4:03)
(D. Mitrić-D. Mitrić-D. Cukić)

DEJAN CUKIĆ SPORI RITAM BEND; 1991

Dejan Cukić - vokal, akustična gitara
Dragan Mitrić - klavijature, kompjuterski programi
Vlada Negovanović - gitare
Safet Petrovac - gitare
Slobodan Jurišić - bubnjevi
Nenad Novaković - bas

Pomogli su i:
Jelena Galonić (prateći vokali 1,2,7,8)
Nikola Čuturilo (prateći vokal u 1 i tekst-supervizor)
Nenad Stefanović-Japanac, Branko Isaković (bas u 8)
Saša Habić (Hammond u 5)
Prateće vokale u pesmi "Rođen u novembru" su pored Jelene pevale i "Šarmerke"
Hor "Nestašnih dečaka" su bili: Vlada, Nenad, Sloba, Čutura i Lokner

HVALA:
Duletu Milovanoviću za ideju za pesmu "Nikom te ne dam", Branku Mačiću (za SMPTE), Tomi Milakoviću (za DAT), Bojanu Valiću (za dobre vibracije), Slobodanu Kostiću (za Kramer gitare), Peri Goluboviću i svima u Studiju V PGP-RTBa.

Producent: Vlada Negovanović
Snimatelji: Vlada Negovanović i Miki Todorović
Omot: Goran Dimić
Fotografije: Zoran Trbović

Recenzent: A. Pilipenko
Odgovorni urednik: Dragan Ilić
Direktor-glavni urednik: Stanko Terzić



Nebo jedino zna
muzika: Dragan Mitrić
tekst: Nikola Čuturilo
aranžman: Dejan Cukić


Gazim kroz noć
prašnjavi koraci
u moru sećanja
ostavljam sve
laku vam noć
pospani oblaci
svi moji putevi
vode do nje

Nebo jedino zna
samo tebe sam ljubio
nebo jedino zna
zašto sam te izgubio
neka uzme mi sve godine
za noć kraj tebe

Gazim kroz mrak
pričam sa zvezdama
u tvojim mislima
da l' ima me
nosi me put
snovi na nogama
srcem u grudima
dozivam te

I solo: Vlada
II solo: Saja



Nikom te ne dam
muzika i aranžman: Safet Petrovac
tekst: Dejan Cukić


Samo ti, samo ti
samo ti baš trebaš mi
uvek noć kada pada na grad
samo ja, samo ja
nikad, nikad, nikada
ne bi nikada da ostanem sam

Glupi filmovi
na noćnoj televiziji
sada gasim sve
i mislim samo na tebe

Nikom te ne dam
nikom te ne dam...

Kakav dan, kakav dan
monoton i dosadan
ništa ne valja kad ostanem sam
kakva noć, kakva noć
šta će meni ova noć
krevet veliki i neudoban

Nevreme počinje
i zato ne idi, kasno je
molim pragove
da prate tvoje tragove

Nikom te ne dam
nikom te ne dam...

Glupi filmovi
na noćnoj televiziji
evo, gasim sve
i mislim samo na tebe

Nikom te ne dam
nikom te ne dam...

Solo: Saja


Samo pusti neka traje
muzika i aranžman: Dragan Mitrić
tekst: Dejan Cukić


Nekad pitaš me a dobro znaš
da ti nikad ne bih odao
priču za trenutak istine
ne bih prodao

To što znam ali ne govorim
ne dozvoli da ti tera san
reči samo bi pokvarile
to što osećam

Samo pusti neka traje
svetlost koja greje nas
ova pesma ljubav daje
samo poslušaj njen glas

Nekad sumnjaš mada dobro znaš
moje misli si zarobila
meni nepoznatim oružjem
si me dobila


Zašto ne otvaraš mi vrata
muzika i aranžman: Dragan Mitrić
tekst: Dejan Cukić


Te noći zateklo me nevreme
baš na sredini tvoje ulice
svetlo gorelo je kao spas
jer ti si tu u pravi čas

Mada te dugo nisam video
sećanja kvase kišni krugovi
tvojih reči sam se setio
sad smo drugovi

Zašto ne otvaraš mi vrata
hladno je, kiša lije svud
zvonim i čekam pola sata
uzalud

Svud oko mene voda navire
teku Save, teku Dunavi
hajde spasi me od poplave
u ime stare ljubavi

solo: Saja


Nestašni dečaci
muzika: Dragan Mitrić
tekst: Momčilo Bajagić
aranžman: Vlada Negovanović


Dečaci su noćas bili besni
razbijali i glave i flaše
imali su nesretno detinjstvo
zato vole kada ih se plaše

Zaštitite nestašne dečake
nervi slabi a pesnice jake

Popili su koju čašu više
nešto im se smutilo u glavi
svršilo se posle pola sata
svi su bili krvavi i plavi

Tukli su se iz nekog inata
nek se vidi šta sve oni smeju
sada im se sklanjanju sa puta
to je bolje nego da se smeju

solo: Vlada


Samo tren
muzika i tekst: Dejan Cukić
aranžman: Dragan Mitrić


Tražila je ulicu
starog grada
reči su me izdale
iznenada

Samo tren i već bio sam njen
a nisam to ni znao
samo tren suludo zaljubljen
kod prvog pogleda sam pao

Rekla je da dolazi
iz daleka
i da nema nikoga
da je čeka

Hipnostisan
samo gledam je
za tren promenilo se sve

solo gitara: Saja
solo sinti: Dragan



Čuvam te
muzika i aranžman: Dragan Mitrić
tekst: Dejan Cukić


Sa tvoje strane ulice
ne bledi sećanje
još vidim prozore
i tebe iza zavese
gde krišom gledaš me
kao juče bilo je

U prošle dane noćas
glas me dozvao
i sad u reci koraka
bih tvoj prepoznao

Još uvek čuvam te
u sebi čuvam te
sećanje na davno prošle godine

Još uvek čuvam te
zauvek čuvam te
kao lik iz bajke
kao drago kamenje
čuvam te

Sa tvoje strane ulice
ne bledi sećanje
još sanjam prozore
i tebe iza zavese
gde kradom gledaš me
kao juče bilo je

U prošle dane noćas
glas me dozvao
i sad u reci koraka
bih tvoj prepoznao

Još uvek čuvam te
u sebi čuvam te
sećanje na davno prošle godine

Još uvek čuvam te
zauvek čuvam te
kao lik iz bajke
kao drago kamenje

Čuvam te

solo: Vlada


Rođen u novembru
muzika tekst: Dejan Cukić
aranžman: Vlada Negovanović


Rođen u novembru '59-te
kraj ušća reke dve
rastao sam tu na vrelom asfaltu
u dane srećnije

Isti film po deset puta
pesme od tri minuta
široke ulice bile su dovoljne
za moje želje sve

Vreme iza mene
san na pola puta
snovi isti k'o i pre

Sve ove godine...

Kad sam po prvi put čuo na radiu
bubanj, gitaru, bas
sve se promenilo, sve ove godine
još čujem isti glas

Isti film po deset puta
pesme od tri minuta
široke ulice još uvek dovoljne
za moje želje sve

Vreme iza mene
san na pola puta
snovi isti k'o i pre...

Sve ove godine...

solo: Vlada


Nostalgija
muzika i aranžman: Dragan Mitrić
tekst: Dejan Cukić


Noćima te tražim
danima te sanjam
gde god da se sklanjam
sve me podseća na nas

Obala je pusta
kamen pored mora
dao bih sva jutra
za jednu noć Beograda

Kad bi mogli talasi
da ti kažu sve moje misli
kako teško je bez sna
kada nema nikoga
muči me nostalgija

Da li me još pamtiš
da l' se noću budiš
il' se samo trudiš
da zauvek zaboraviš

Kad bi mogli talasi
da ti kažu sve moje misli
kako teško je bez sna
kada nema nikoga...
...muči me nostalgija

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma