8. 6. 1987.

Osmi putnik - Glasno, glasnije [~]

PGP RTB 2320460
Datum rezanja vinila: 08.06.1987


1. Glasno,glasnije 2:42
2. Ne ljubi me 3:10
3. Čopor ide u raj 4:20
4. Kriva 3:14
5. Krive staze sam gazio 3:54
6. Da mi je biti morski pas 3:00
7. Žigolo 3:03
8. I polako bolujem 2:40
9. Šta je tebi 3:32
10. Srce od kamena 2:42



Glazba i stihovi: Zlatan Stipišić Đibo
osim pjesme br.6 glazba: Mirko Krstičevič, stihovi: Momčilo Popadić

Osmi putnik:
Zlatan Stipišić Džibo - vokal
Nenad Mitrović Mitar - gitare
Bojan Antolić Božo - gitare
Davor Gradinski Dado - bas gitara
Miro Marunica Marun - bubnjevi

Aranžmani: Mirko Krstičević i OSMI PUTNIK

Snimano u studiju Vilović, Split
Snimatelj: Mirko Krstičević
Snimanje glasova i miksanje obavljeno u Studiu V PGP RTB u Beogradu od 20.4. - 26.4.1987.
Snimatelj: Miki Todorović

Prateči glasovi: Sneška i Nera, i pomalo Saša A.

U pjesmi "Glasno, glasnije" gostuju nogometaši NK "Hajduka" iz Splita:
Vulić, Jerolimov, Pralija i Andrijašević

Producent: Mirko Krstičević



GLASNO, GLASNIJE

Imam uši od betona, dušu čopora
hektolitar rock'n'rolla ispod tjemena

nešto fali u mojoj glavi, budi ubijeđen
ako si na mojoj strani, nikad nećeš biti pobijeđen

I samo
Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije
ja ne znam drugačije
Rokaj do temelja,
od glave ka petama
Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije

Još ove noći ti ćeš moći da mi vjeruješ
jer ti moraš da se rolaš i da luduješ

nešto fali u mojoj glavi, budi ubijeđen
ako si na mojoj strani, nikad nećeš biti pobijeđen

'ajd sad
Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije
ja ne znam drugačije
Rokaj do temelja,
od glave ka petama
Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije

Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije
ja ne znam drugačije
Rokaj do temelja,
od glave ka petama
od glave ka petama

Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije
ja ne znam drugačije
Rokaj do temelja,
od glave ka petama
Glasno, glasnije,
ja ne znam drugačije


NE LJUBI ME

Ustani, obuci se
i da te moje oči ne vide
noćas imam loše namjere

Ne, ne, ja te ne volim,
mogu da te prevarim i ostavim
ma ‘oću, majke mi da te zadavim
da te zadavim

Ne ljubi me,
loše sam volje
Sa svakom prije
bilo je bolje, bilo je bolje...
...bilo je

Zašto mi dosaduješ,
ti me ne zaslužuješ
Bolju naći ću, drugoj platit’ ću

Ne, ne, ja te ne volim,
mogu da te prevarim i ostavim
ma ‘oću, majke mi da te zadavim
da te zadavim

Ne ljubi me,
loše sam volje
Sa svakom prije
bilo je bolje, bilo je bolje...
...bilo je


ČOPOR IDE U RAJ

Kada nanjušiš kraj
i kada progledaš sklopljenim očima
Kada padnu mostovi
kada niknu korovi
čopor ide u raj

Čopor ide u raj
nebo vjeruje suzama griješnika
spali sve do temelja
ustani iz pepela,
i zapjevaj

Ne idi mal,
ne idi mal pod zvijezdama
(pod zvijezdama)
dušom čopora

Noćas pođi na put
noćas snovi nisu utjeha ranama
ne oprosti nikome
slijedi svoje zakone

Čopor ide u raj
nebo vjeruje suzama griješnika
spali sve do temelja
ustani iz pepela,
i zapjevaj

Ne idi mal,
ne idi mal pod zvijezdama
(pod zvijezdama)
dušom čopora

Samo jedan je put
oko za oko, zub za zub
i nikad ne idi mal
nikad ne idi mal

Čopor ide u raj
Čopor ide u raj
Čopor ide u raj
Čopor ide u raj

Ne idi mal,
ne idi mal pod zvijezdama
(pod zvijezdama)
dušom čopora
Ne idi mal,
ne idi mal pod zvijezdama
(pod zvijezdama)

Čopor ide u raj
Čopor ide u raj
Čopor ide u raj
Čopor ide u raj
Čopor ide u raj


KRIVA

Sve i kad bih riječi birao
ma, ne bi baš ništa mjenjao s’ tim

sve bi bilo lakše
Kad bi mogo da te prebolim
kad bih mogo da te ne volim
(ne volim)

Sjećanja budi prokleta
muška ljubomora
jača je od srca ranjena,
od srca kamena

sve bi bilo lakše
Kad bi mogo da te prebolim
kad bih mogo da te ne volim
(ne volim)

Kriva, kriva
prokleta da si ti
dok si živa, živa
Moje srce krvari
što me prevari

Gdje sam to pogriješio
da budem budala zbog tvoje ljubavi

sve bi bilo lakše
Kad bih mogo da te prebolim
kad bi mogo da te ne volim
(ne volim)

Kriva, kriva
prokleta da si ti
dok si živa, živa
Moje srce krvari
što me prevari

Za sve si kriva, kriva
i prokleta da si ti
dok si živa, živa
Moje srce krvari
što me prevari
što me prevari
Kriva


KRIVE STAZE SAM GAZIO

Sebe dugo sam tražio
prečicom znanom zalutao
Pred mojim vratima
ona je čekala ranjenog jelena

Krive staze sam gazio
stotinu puta posrnuo
U svojim snovima
ona je čuvala ranjenog jelena

Gdje mi je pamet bila
pa da nisam vidio njene poglede
kao svila, bile su njene utjehe

Gdje mi je pamet bila
pa da nisam shvatio što je trpila
zbog svoga, ranjenog jelena

Tog jutra sam stigao
svjestan da sam zakasnio
Pred mojim vratima
njenih tragova, nema, nema nikoga

A ja i dalje, gazim snjegove duboke
koprive i dukate
Na svijetu jedina
ona je čekala ranjenog jelena

Gdje mi je pamet bila
pa da nisam vidio njene poglede
kao svila, bile su njene utjehe

Gdje mi je pamet bila
pa da nisam shvatio što je trpila
zbog svoga, ranjenog jelena


DA MI JE BITI MORSKI PAS

Da mi je biti morski pas
bar jedan dan, jedan sat, jedan tren
biti morski pas

Imao bih lijepe ralje
plivao bih dalje, dalje
Pratio bih ledolomce
čekao bih brodolomce

Gutao bi sve od reda
ribe, zvijezde i torpeda
kante, barke, razglednice
plutače i podmornice

Da mi je biti morski pas
bar jedan dan, jedan sat, jedan tren
biti morski pas

Imao bih oštre zube
za konzerve i za tube
Ronio bih nemilice
ispod neke kobilice

Gutao bih sve od reda
ribe, zvijezde i torpeda
i bio bi na sve spreman
kao prava morska neman

Da mi je biti morski pas
bar jedan dan, jedan sat, jedan tren
biti morski pas

Biti morski pas
Biti morski pas
Biti morski pas
Biti morski pas
Biti biti biti biti
biti biti biti morski pas


ŽIGOLO

Ti si žensko, vještica i baba roga
sa praznim stanom, dobre volje
što ćeš bolje od toga

I baš me briga
da l' si živa i da l' si zdrava
i tko si, šta si, nemoj kriti
ako želiš sa mnom biti, boli me glava

ooo... Tvoj mali žigolo sam ja
ooo... Tvoj mali žigolo - ja

Ja nisam starac, moja mala mama
tebi treba sad neko veseo i mlad
jer ti si tako sama

Kad sam na djelu, u tvome tjelu
uvijek osjetim, noću kad te posjetim
vruću želju

ooo... Tvoj mali žigolo sam ja
ooo... Tvoj mali žigolo, tvoj mali žigolo

ooo... Tvoj mali žigolo
ooo... Tvoj mali žigolo
ooo... Tvoj mali žigolo
ooo... Tvoj mali žigolo


I POLAKO BOLUJEM

Zid na kojem sam ispisao ono "volim je"
odavno je izblijedio
Prve kiše su stigle i sve u vodu palo je
sve ono što sam snivao

I polako bolujem
i kako to da sakrijem
Kako da se radujem
radujem zbog nas?

Orah u kojeg sam urezo "Ljubav" su posjekli
onog jutra kad sam došao po nju
Šutke mi je dala do znanja da me ne voli
i ja sam krijući oči stajao na pločniku

I polako bolujem
i kako to da sakrijem
Kako da se radujem
radujem zbog nas?


ŠTA JE TEBI

Ma šta bi ti htjela da ti pričam
i onako misliš da sve o meni znaš
Ma razmisli malo, nemoj da me pitaš
jer opet ćeš čuti onu, onu istu laž

Šta je tebi, dođi sebi
Šta je tebi, dođi sebi
Šta je tebi, dođi sebi
Ma, šta ti je, moje najmilije

Ma znaš li ti da već dugo te trebam
dugim noćima u sebi krijem bol
A ja ću za tebe uvijek ostati samo dobar friend
nikad ništa od nas, nikad ništa od nas, nikad nešto više od tog

Šta je tebi, dođi sebi
Šta je tebi, dođi sebi
Šta je tebi, dođi sebi
Ma, šta ti je, moje najmilije


SRCE OD KAMENA

Ja sam spreman da se predam,
ja nisam dovoljno jak
da po ko zna koji put tebi opraštam

S’ kim si bila, kog si snila
to je tvoja stvar
ma što sam to tražio
i čemu se nadao
kad sve što si imala
bilo je srce od kamena

Ne gasi luč,
hoću da vidim tvoju laž
na tvojim usnama je njegova riječ

S’ kim si bila, kog si snila
to je tvoja stvar
ma što sam to tražio
i čemu se nadao
kad sve što si imala
bilo je srce od kamena

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma