26. 8. 1987.

Parni valjak - Anđeli se dosađuju?

Jugoton LSY 63277
Datum rezanja vinila: 26.08.1987


1. Anđeli se dosađuju? (3:39)
2. Anja (3:31)
3. Kada me dotakne (5:20)
4. Navigator (3:40)
5. Jesen u meni (4:28)
6. Zagreb ima isti pozivni (3:47)
7. Nova kola (4:45)
8. Tvoji koraci (4:28)



Autor glazbe, teksta i aranžmana: Husein Hasanefendić

Aki Rahimovski, vokal
Husein Hasanefendić, gitara (vokal - "Nova kola")
Paolo Sfeci, bubnjevi
Felix Spiller, bas
Zoran Cvetković, gitara

Snimano u "SIM" studiju neutvrđeno dugo... snimali uglavnom Tomo, nešto Franjo, nešto Hus, a možda još i netko... producirali Hus i Tomo in der Muhlen... miksali svi nabrojeni i "Komad" (Nenad Zubak)... svirali s nama i pomagali: Neven Frangeš "Jesen u meni", "Tvoji koraci", "Navigator", "Nova kola", Zoran "Lačni Franc" Predin-pjevao u "Anji"... Stanko Juzbašić - "Anja", Anđeli se dosađuju?", "Kada me dotakne"... Koki Dimuševski - "Sjeti se", "Anđeli se dosađuju?"
Emulator: programirao Stanko Juzbašić... Hvala Davoru Roccu na E-MAXU i ostaloj pomoći... hvala Snježani, Tocu... hvala Prexiju (on zna zašto), hvala Harmi (on ne zna zašto)... i hvala svima koji su sa nama.....

Foto: Ivica Rađa/Boris Grgić
Design: Ivica Rađa

Izvršni producent: Milan Škrnjug
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Anđeli se dosađuju?

Još nam jedno veče
nepovratno teče
Da l’ se negdje nešto dešava?
Kažite mi gdje
eto tamo i mene

A tebe ću, luče
da ostavim kod kuće
sa mnom nećeš više nikuda
jer ja uz tebe, umirem od dosade

A ako samo takve u nebo idu
iamo sve je puno anđela
I baš si nešto mislim
valjda njima gore ne treba ni murija

I ako samo takve u nebo idu
gore mora da je dosadno
i mada ja već dugo ne mogu da biram:
Ako raj je lijevo, kidam udesno

Pitaj mamu i pitaj tatu
kako izgledaju
lude noći, sve do zore
Da l’ se sjećaju!

Dosadno
kada smo sami ti i ja
Ma ne, nisam ljut
al’ ne gasi svjetlo svaki put


Anja

Anja gleda negdje visoko u zrak
ona me ne vidi, više me sliši
valjda misli da je ovdje mrak
tako me nervira kada me odbija

Hej, hej, hej
daj, saberi se
zar ne znaš, ljubav ima isti jezik za sve?

Hej, hej, hej
daj, dodirni me
Ja ću te ljubiti
da nikad nećeš, nećeš me
pozabiti!

Anja čita novu reviju
i okreće novu stranicu
a do jučer me za ruku hvatala
i na uho mi nježno šaptala

Ja sti da nemam stari hit skrbi
da se prepiraja, drugovi
danas je rock ‘n’ roll poštena stvar
još par gitar’, već stvar grmi

Hej, hej, hej
daj dodirni me
dok ćeš me ljubiti
ja ću ti jodlati!


Kada me dotakne

Zlatna slova, njeno ime
budi rijeke zaspale
Svojim dahom pali vatru
iz iskri što su ostale

I tako kruži u meni
kao plima vječita
Nježno plete moje niti
i u toj igri uživa

A kada me dotakne
ja protrnem
i Bogove i vragove zovem
ako mogu, vrijeme da zaustave

U mojoj duši
tisuću svijeća sja
i sve do jedne, sve do jedne
ona je upalila


Navigator

Dakle
ja imam nešto što želim da ti dam
pruži mi šansu da pokušam
U ovim godinama, zaboga
stvarno nema smisla da to radim sam

Slaba hrana
sve me se prima
ljeti vruće
a zimi zima

Ne mogu više kao nekada
jedva dva-tri puta
i opadam

Nađi mi ime
Kakvo god znaš!

Ja nemam stas
al’ imam glas
i strašno volim
kada pali gas

Sjeti se, mala, imam čaroban prst
kada te diram, kao da sviram
koristim začin, poznajem svijet
garantiram sasvim siguran let

Sve teče glatko
kao po pruzi
Navigator Esnafa
tebi na usluzi


Jesen u meni

Ma što da želim
sve je tako daleko
i sad mi žao
sve bih opet ponovo

Najljepšu pjesmu
tebi bih pjevao
Hej, kamo sreće
da sam pjevat’ mogao

Ptice u bijegu
tišina gradi zidove
Zvoni zbogom
riječi kazne Božije

Te tvoje usne, opojne
još uvijek sanjam
kako su me ljubile

Jesen u meni tuguje
Zašto sanjam čemprese?
Moje ceste ne vode, nikuda (bez tebe)

Jesen u meni caruje
a u tebi proljeće
ni sunce ne može
ne može kroz oblake
Rano moja, hej!

S’ kime sada putuješ?
Ma što da bilo
nemoj da mi tuguješ


Zagreb ima isti pozivni

Sjeti se
okreni list pod slovo A!
Ponekad sjeti se
i biraj broj kraj mojeg imena

Nazovi da ti čujem glas
nazovi, kaži mi kako si
Zagreb ima isti pozivni

Pričaj mi
što se kod tebe noću dešava
O, pričaj mi
da l’ još puše vjetar s’ istoka

I jesi li primjetila
da se klinci mjenjaju
kad se nakon vojske, kući vraćaju?

Sjeti se
Ima nas što isto mislimo!
Sjeti se
Istim stvarima se smijemo!

I još se sjećam onog vremena
tvojih ruku oko moga ramena
U ušima, mi zvoni, tvoj smijeh

Da li ti brige miruju
i kakav, novi fol u Bosni prodaju
Prije 232-887 okreni
041!


Nova kola

Svaka djevojčica koju znam
uživa dok je vozam
u mojim kolima
novim kolima

Naprosto je šteta
al’ nemam više vremena!

‘Ajde mala, zašto si stala
ti si uvijek
najbolje znala pravu dozu
za narkozu

Hej, baš je šteta
A’ nemam više vremena

Kalendar netko okreće
ne mogu mislit’ samo na sebe
ima tamo jedna dama mala
koja me je strpljivo čekala

Dodiruje mi mjenjač
kočnica mi popušta!


Tvoji koraci

Još jedno veče teče uzalud
osluškujem, da li ćeš mi doći
Oko mene, tihi grad
miruje, u gluho doba noći

Osluškujem

Nitko da glavu digne, spavaju
kako to, neobično zvuči
Sjene sijeku ulice
u moje snove, ne može se ući

Odjekuju koraci
lagano kroz noć
samo tvoji koraci
kao zlatni udarci

Pomozi mi
da se probudim
Ja sam negdje daleko
ja letim visoko u noć

Duboko uvlačim
zadnji dim
Uz tebe sam
naučio da letim

Sjene sijeku ulice
Poljubi me
pomozi mi da sletim

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma