11. 10. 1983.

Rajko Kojić - Ne budi me bez razloga

PGP RTB 1520121
Datum rezanja vinila: 11.10.1983


1. Lažeš
2. Ne budi me bez razloga
3. I to sve iz ljubavi
4. Grešnik pod nebeskom kapom



Rajko Kojić - gitare
Laza Ristovski - ak. klavir, Prophet 5 polyphonic synthesizer
Vladimir Golubović - bubnjevi, udaraljke
Nenad-Neša Japanac - bas
Bora Đorđević - vokali

Sve kompozicije napisao i aranžirao Rajko Kojić
Tekstovi: Bora Đorđević (1,3,4), Momčilo Bajagić (2)
Snimljeno u studiju V PGP RTB
Snimatelj: Dragan Vukičević
Fotografije i grafička oprema: Jugoslav Vlahović

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



LAŽEŠ

Lažeš
Lažeš
Lažeš
Lažeš k'o i svaka druga

Za našu ljubav skupa je cena
jer ti od mene praviš kretena
Za svako svoje veliko sranje
ti uvek smisliš opravdanje

Lažeš, ti si moja greška
Lažeš koliko si teška
Lažeš, izmisliš iz cuga
Lažeš k'o i svaka druga

I ja samo ćutim i gutam svašta
jer svako muško olako prašta
al’ jednog dana, kad petlju stisnem
crven od besa ja ću da vrisnem

Lažeš, ti si moja greška
Lažeš koliko si teška
Lažeš, izmisliš iz cuga
Lažeš k'o i svaka druga

Za našu ljubav skupa je cena
jer ti od mene praviš kretena
Za svako svoje veliko sranje
ti uvek nađeš opravdanje

Lažeš, ti si moja greška
Lažeš koliko si teška
Lažeš, izmisliš iz cuga
Lažeš k'o i svaka druga

Ne laži, ne laži,
k'o laže, taj i krade
Ne laži, ne laži, ne laži


NE BUDI ME BEZ RAZLOGA

Stigao sam kući umoran k'o pas
dosadnim tramvajem što staje svaki čas
napolju je već počinjao dan
ugasio sam pljugu i otključao stan

Ušao sam tiho, ti si spavala
glava mi je teška kao Avala
u krevet kraj tebe sam se smestio
i za dva minuta onesvestio

Ne budi me bez razloga
ne ustajem pre pola dva
Ne budi me bez razloga
poštedi me bar u... u snovima

Kad sam se probudio 'mesto doručka
na stolu je bila tvoja poruka
znao sam šta piše i bez čitanja
ne možeš da trpiš moja skitanja

Ovih dana opet neću sloviti
treba sada novu dragu loviti
svake noći u kafani sedeću
dok ne nađem sebi ljubav sledeću

Ne budi me bez razloga
ne ustajem pre pola dva
Ne budi me bez razloga
poštedi me bar u... u snovima


I TO SVE IZ LJUBAVI

Kad sam te uštinuo, viknula si "joj!"
Pukla je šamarčina, počeo je boj
Onda si mi nokte zabila u vrat
sveže ogrebotine, nastavlja se rat

Malo smo se rvali, pali smo na pod
ljuljala se soba k'o pijani brod
Komšije su lupale: "Pusti ženu, bre!"
Ja sam njima vikao: "Prebiću vas sve!"

Jer mi to sve iz ljubavi
Jer mi to sve iz ljubavi

Ja te tučem, ja te vučem
ja te cepam dok ne krepam
a mi to sve iz ljubavi

Ja te izdržavam, ja te obožavam
ja te odvaljujem, ja te opaljujem
a mi to sve iz ljubavi

Al’ ipak od ljudi bilo me je stid
kada si tanjire lupala o zid
hteli su da zovu 92
šta će nama milicija, tu smo ti i ja

Naše male tuče, to je naša stvar
sve u svemu, mi smo idealan par
Poljubac i suze i zagrljaj čvrst
u znak pomirenja, evo mali prst

Jer mi to sve iz ljubavi
Jer mi to sve iz ljubavi

Ja te tučem, ja te vučem
ja te cepam dok ne krepam
a mi to sve iz ljubavi

Ja te izdržavam, ja te obožavam
ja te odvaljujem, ja te opaljujem
a mi to sve iz ljubavi


GREŠNIK POD NEBESKOM KAPOM

K'o ravnica široka mi duša
ja sam onaj koji uvek greši
a treba mi neko da me sluša
kad sam tužan neko da me teši

Pođi sa mnom da smirimo reke
pođi sa mnom da letiš do neba
Zaboravi glupave prepreke
pomozi mi, podrška mi treba

Iskustvo mi iskopalo oči
sudbina me izgrebala šapom
Neka piše na mermernoj ploči
da sam grešnik pod nebeskom kapom

Ja ne umem da objasnim ništa
a hteo bih da me neko čuje
i ne nudim mirna pristaništa
samo nudim borbe i oluje

Iskustvo mi iskopalo oči
sudbina me izgrebala šapom
Neka piše na mermernoj ploči
da sam grešnik pod nebeskom kapom

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma