19. 9. 1983.

Poslednja igra leptira - Ponovo ploča & druge priče [^] [~]

ZKP RTVL - LD 0912
Datum rezanja vinila: 19.09.1983



Tamo gde piše A
1. Hvala ti za muziku (3:50)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. D. Stanojević)
2. Lopov (3:35)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. D. Stanojević)
3. Dosadna pesma (3:16)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. D. Stanojević)
4. Sličuge (3:04)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. PIL)
5. Dvadeset i dve (3:20)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. PIL)


Kad se okrene
6. Kiks mix (4:13)
(Razni; Ar. PIL)
7. Nana (3:13)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. D. Stanojević)
8. Nisam ti rekao (5:03)
(N. Radulović; N. Radulović; Ar. D. Stanojević)
9. Otići ću (5:27)
(M. Božidarević; N. Radulović; Ar. D. Stanojević)

Sve pesme na ploči svirale bi se i pevale u nekom podzemnom prolazu da nije bilo sledećih ljudi:
DRAGOMIR MIKI STANOJEVIĆ - istranžirao, deranžirao i aranžirao sve muzičke komade na ploči, osim parčića KIKS MIX, DVADESET I DVE i SLIČUGE, koje su aranžirali insekti.
IVICA ŠVAGER - ljubazno se odazvao, došao na žurku u studio i u NANI i HVALA TI ZA MUZIKU odsvirao saksofon uz buran aplauz sa druge strane stakla.
SLAVKO MITROVIĆ CALE - harmonika za svačiju dušu u KIKS MIX-u
MIODRAG BOŽIDAREVIĆ - dočekao sa nama dva jutra u studiju i svojim Ovation gitarom doživotno ulepšao OTIĆI ĆU i DVADESET DVE.
BORISLAV PETROVIĆ je oduvek svirao fanki. U uvodu KIKS MIX-a samo je nastavio dobru praksu.
KOMŠIJE IZ DELIGRADSKE 7 u čijem smo dvorištu parkirali ljute "Tomosaki" mašine.

Snimano i električnim mikserom razmućeno u studiju AKVARIJUS, u podrumu, u Beogradu - pri temperaturi od 36 C°

Snimao i nasnimavao ĐORĐE PETROVIĆ, čovek sa čeličnim nervima, uvek raspoložen za svežu jutarnju kafu

PRODUCENTI - Đorđe Petrović i Poslednja igra leptira

Navraćali u studio i rekli da im se sviđa: SANJA, MARINA, BRANKO, DUDA, ZORA, CRNI, PROTA, SNEŠKA, LJILJA, TANJA, LANA, DULE I još neki.

7 LEPTIRA koristi životnu sredinu da se istima zahvali i pozove ih na proslavu povodom rođenja sledeće ploče o Poslednjem tangu saharskog skakavca. Nešto više na unutrašnjem omotu.

UREDNIK: IVO UMEK
GLAVNI I ODGOVORNI UREDNIK: JURE ROBEŽNIK

POSLEDNJA IGRA LEPTIRA
ENIKLOPEDIJSKI PRIKAZ

ZORICA ĐERMANOV: MALI LEPTIR PEVAČ, naseljava predele ženskih vokala
OLIVERA PERIĆ: PLAVI LEPTIR GUDAČ, poleti na zvuk violine
SLOBODAN MITIĆ: LEPTIR MEDICINAR, živi u zonama od nekoliko oktava i u predelima RHODES POLYSIX, SX3 1 SIEL Klavijatura krila - lako izažena
DRAŠKO JANKOVIĆ: STRATO LEPTIR, gnezda pravi u vratu gitare. Lako se lovi naglim pokretom kako ruke tako i prstiju
DRAGAN TODOROVIĆ: LEPTIR TAM-TAM, Lakim udarima krila o krilo, slično bubnaru, pravi neizdrživu buku i rasteruje sve vrste insekata
SAŠO BOGOJEVSKI: MALI LEPTIR BASISTA ili latinski FENDERIUS BASIS, živi u dubokim predelima glasnih žica. Napada višeglasje u donjoj lagi
NENAD RADULOVIĆ: LEPTIR FALŠER, ne nosi krila. Honorarno zaposlen kao cvrčak

Podatke prikupio i obradio SLAVKO JOVANOVIĆ: VELIKI LEPTIR - BRADA

Unutrašnje i spoljašnje korice knjige o insektima JOVAN JELIĆ: LEPTIR IZ PORODICE DIZAJNERA



Hvala ti za muziku

Ako me sretneš negde u gradu
očiju umornih, puna paketa
kaži da sve je užasno skupo
deca te gnjave, a muž ti smeta
kaži da sve je ispalo glupo
ali me ne pitaj dal živim sam

Hvala ti za muziku
gde god da budeš, čućeš kako pevam
hvala ti za muziku
pobegneš, a ja bi reko doviđenja
hvala ti za muziku
gde god da budeš, čućeš kako pevam
hvala ti za muziku
pobegneš, a ja bi reko doviđenja bar

Ako me sretneš dole na reci
pomalo nervozna zbog vrelog dana
kaži da kola kvare se lako
i da je teško doći do stana
kaži da nije moralo tako
ali me ne pitaj, ali me ne pitaj
ali me ne pitaj dal sviram još


Lopov

Kažeš da drugima nisam ni sličan
čuvaj se, ja lepo pričam
životna šema od danas do sutra
ne važi, bojim se jutra

Ne veruj da volim Bach-a
ne veruj da gajim kornjače
lažem te, a ti bez daha
veruješ u sve

Ja sam lopov što krade misli
ja sam lopov što kvari san
lopov, šunjam se noću
i nema me kad dođe dan

Soba se greje od dahova vrelih
čuvaj se pokreta smelih
pohlepno tražiš dodir i prste
ne shvataš da su lopovske vrste


Dosadna pesma

Prali su ulicu, šutiram šibicu
hej... treba mi razlog za sreću
brojim autrobuse, gluvarim satima
hej... ne znam za dosadu veću

Ovo popodne je roman bez kraja
poznate ženske ni da me se sete
mora da sam nešto zabrlj'o sinoć
ma dosadne su kad se svete

I dosadno mi, dosadno,
dosadno mi, dosadno...

Nema ni taksija, neću u bioskop
hej... tapkaroš nudi po ceni
pa nekom mora da bude i dosadno
hej... shvatam, al zašto baš meni

I dosadno mi, dosadno,
au, što je dosadno...


Sličuge

Kupio sam sličuge
pa neka i slomim nogu
zovem te na klizanje
kažeš - hvala, ja i sama mogu...

Petak posle šestog časa
prošla si pored očiju mojih
sličuge bele ugledah tada
preko ramena tvojih

Dugo sam pratio tvoju kosu
srebrne šnale topli sjaj
stala si blizu krojačke radnje
i sačekala tramvaj

Čujem da ti nešto neda da spavaš
i loše učiš, nemirno živiš
pričaš da muči te grip
a znam da tajno mene kriviš

Kažu od juče zvala si tri put
a ja sam s drugom šetao gradom
iako nos svoj dižeš visoko
znam da me voliš kradom


Dvadeset i dve

Ti voliš jedino
svog zeca od pliša
svog malog belog miša
i rođake

A ja po prvi put
žalim što imam dvadeset i dve

Dok teraš me da pevam
i glumim tvoga tatu
uz čašu koka kole
i krempite

Ja po prvi put
žalim što imam dvadeset i dve

Ne želim da ti kažem
da život nije igra
da osećam se starim
dok ljubiš svoje lutke

Da sad po prvi put
žalim sto imam dvadeset i dve


Kiks mix

Attention, attention
butterfly 2, stand by the fire
hidy, fidi friends and neighbors
the last dance of butterfly
or Poslednja igra leptira presents
the kiks mix show

Tapši tapši tanana
i svilena marama
one, two, one, two, tri koma čet'ri

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Krčmarica rumena ko ruža
najlepša je čaše kada ...

Čaše lomim, ruke mi ...

Za mašinom šila sam
pitali me oficiri ...

Hej, koji si znak
bik, ovan il ...

Daj mi bar života pletem ...

U Stambolu na Bosforu

Don't cry, reče cvrčak
striček...

Simpatija
ti si moja simpati...

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Sve je tu
a gde je Nataša, muči me to
a gde je Nataša, jo jo jo ...

Jovano, Jovanke
Jovano, Jovan...

Kenozoik nije za tebe
reci mi...

Tiho, tiho
reci mi najtiše
samo ja ću sve to čuti
samo ja i ...

Niko, niko kao ja
niko, niko kao ja
niko, niko ...

Kao ti...

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Ona nema nikoga ...

Ona voli samo mene i još ...

Dva dinara druže
dva dinara ...

Druže moj
Ramo, Ramo, brate moj
da li ...

Čuješ, čuješ
čuješ seko
nešto bi ti ...

Rekli su mi najgore o tebi
nisu nikad ...

Nisam video ni poželeo ja
bolje da sam i životom platio
kad te ugledah ja

Gledao sam sunce na istoku

A na zapadu ništa novo
na zapadu ništa ...

Novo novo novo vrijeme
novo novo novo vrijeme

Stars on fourty five
burning in your eye
stars of četr'es pet
peva ceo svet
stars of četr'es pet

Pozvan sam ovde da govorim o disko mix-u
još kao mali ...
moja majka je dugo puštala disko mix u noći
kada je otac slušao i radio disko mix
moj otac je radio disko mix kada je majka puštala disko mix
uh.


Nana

E, stani bre! E, stani!
Stani bre
- šta je, šta je?
mnogo mi liči na...
mnogo mi liči na nešto
- ma danas su sve plagijati, čoveče
znam da su sve plagijati, čoveče
al mnogo mi liči na nešto
- pa dobro, ajde, ajde

Budi me sat
i dođe mi da slomim sve
boli me vrat
i gde je jastuk, pitam se

Sinoć sam uhvatila vetar
i mnogo dana biću ja
i žedan i gladan
i moja jela kuvaš nekom drugom

Na-na
tek je 7 dana kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao tvoja hrana

Ša-na-na
tek je 7 dana-na kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao tvoja hrana

Muči me glad
i neki glupi recepti
kuv'o bi sam
ali me plaše šporeti

Uzalud zoveš 94
skoro zapalio sam stan
i žedan i gladan
i moja jela kuvaš nekom drugom

Na-na
tek je 7 dana kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao tvoja hrana

Ša-na-na
tek je 7 dana-na kako nisi tu
i kao hranim se u gužvi nekog restorana
nisu ova jela kao ...
na-na-na-na-na...


Nisam ti rekao

Mesečina u čaši
živiš na slikama
ne diram prašinu
dobro je biti sam

Nestala si u gužvi
nisam te vraćao
uvek ostane nešto
što nisam rekao

Nisam ti rekao sve
kad odveli su te ljudi
nisam ti rekao sve
govorim, šapućem

Nisam ti rekao sve
žuriš u novu priču
nisam ti rekao sve
javili su da će sneg

Karta za više vožnji
nisi je ponela
opet pričam sa sobom
misliće da sam lud

Nisam ti rekao...
nisam ti rekao...
nisam ti rekao...


Otići ću

Otići ću dok spavaš
psovaću opet škripu tvog parketa
ne budi se, moram da odem
poneću samo par cigareta

Otići ću dok spavaš
zaboravi broj moga telefona
ne traži me, velik je svet
čujem od nekud zvuk aviona

Ja idem bez zvezdanog sjaja
ponekad čovek beži od sreće
idem, ostavljam senke
umem da čekam al' vreme neće

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma