2. 9. 1988.

Partibrejkers - Partibrejkers II

Jugodisk - LPD-0437
Datum rezanja vinila: 2.09.1988


1. Prsten (3:42)

(N. Antonijević - Z. Kostić)
2. Put (3:45)
(N. Antonijević - Z. Kostić)
3. Ja se ne vraćam (2:00)
(N. Antonijević - Z. Kostić)
4. Mesečeva kći (4:10)
(N. Antonijević - Z. Kostić i N. Antonijević)
5. Kako je teško bez tebe (3:08)
(N. Antonijević - N. Antonijević)
6. 5 ispod nule (2:32)
(N. Antonijević - Z. Kostić)
7. Bambusov cvet (1:46)
(N. Antonijević - Z. Kostić)
8. Ona kaže ljubav pokreće ovaj svet (4:30)
(N. Antonijević - Z. Kostić)
9. Nema cure (2:16)
(N. Antonijević - Z. Kostić)
10. 1000 zvezda (biću tvoj) (2:51)
(Kostadonović i Antonijević - Z. Kostić)

Ploču smo posvetili najpsihodeličnijoj od svih žena - ...

Snimljeno juna '87, studio "Barbaro", Bukovac
Snimatelj: Mile Ćirić
Osim pesme "Put", studio "O" mart '88
Snimatelj: M. Cvetković
Produkcija: M. Ćirić i N. Antonijević
Aranžmani: Partibrejkers

Prateći vokali: Petar, Anton, Mune, Hu-hu i Ču-ču Čavke, Gile, Banana

Anton - gitara
Mune - bas
Vlada - bubnjevi
Cane - glas
Banana - usna harmonika

Dizajn: Goran Dimić
Foto (prednja): Stanislav Milojković
Foto (zadnja): A. Wolf
Izvršni producent: Saša Dragić

Direktor-urednik programa: Ž. Jovanović
Muzički urednik: R. Krkić
Recenzent: S. Vuković



Prsten

Mogla si da budeš moja, al' nisi smela
sada si sama i ničija
i svi imaju pravo na tebe, i svi imaju pravo na tebe
mogla si da budeš moja, al' nisi smela

Kupio sam prsten, kupio sam pušku
jedno od ta dva baciću u reku...

A sada, vidim, vodiš drugog
tvoja sreća ne liči na tebe
mogla si da budeš moja, al' nisi smela
mogla si da budeš moja, al' nisi smela


Put

Rođen sam u zadnjem vagonu na pruzi za jug
nije bilo mesta za mene
dan je bio vreo
a put dug

I bio sam svugde, radio sam svašta
svako mi je bio dobar drug
na svom sam dlanu tražio tajnu
video sam samo besnu oluju

Pa, pa, pa-ram-pa,
put, put, put za jug

Pričao sam priče o brdu u zlatu
svoje sam telo video u blatu
moj duh sada slobodno šeta
videćeš ga na putu za jug

Moj duh sada slobodno šeta
videćeš ga na putu za jug...

Moj duh, moj duh...


Ja se ne vraćam

Dohvati me rukom
dohvati ako možeš
ja sam u pokretu

Požuri dok me vidiš
kreni što pre

Ako sam spor
onda sam ti trag
trag u sećanju
biću tu kad se najmanje nadaš
biću tu

Drži me jako, drži me jako...

Ja se ne vraćam
ja se ne vraćam...


Mesečeva kći

Još uvek živi tamo gore
gde su joj zvezde prve komšije
i više nikog nema pored nje
svoj život provodi sama

Mesečeva kći, začarana
spava pod senkom uspomena
mnoge godine već prošle su
još samo priča seća na nju

S ortacima sedim i ispijam piva
i kao da me ništa nije briga
a dao bih sve što imam da znam
da li sam joj potreban...

...Mesečeva kći


Kako je teško bez tebe

Govorim ti najružnije reči
ali ne brini za mene
to je samo način da ti kažem da te volim

Radim ti najstrašnije stvari
ali ne brini za mene
to je samo način da ti kažem da te trebam

Suviše ponosan
da bi videla kako je teško
kako su stvari prazne bez tebe
kako je teško
odlazim koracima suviše brzo
da bi to mogla da vidiš ... na meni

Kako je teško bez tebe
kako je teško bez tebe
kako je teško bez tebe


5 ispod nule

Nemoj da si besna kada znaju svi
da te više ne mogu zaboraviti
ponovo sam doš'o jer te volim sad
ne pitaj za sve moje srce zna

Pet ispod nule čeka napolju
pusti me da uđem, opet sam tu...


Bambusov cvet

Gomila prolazi
ne vidim ništa osim tebe
prolaziš uvek
u pravom trenutku za mene

Donosiš sa sobom
uvek ono što mi najviše treba
ti si ono što me čini
pored tebe uvek gledam s neba

Vidim osmeh je na licima mnogim
al' nijedan nije kao tvoj...


Ona kaže ljubav pokreće ovaj svet

Ona kaže
ljubav pokreće ovaj svet
uvek digne glavu
kada prolazim pored nje

Uživa da je gledam
i svima da pričam o njoj
zamišljam da kaže
dođi mali na brod moj

Da li zvonim na pogrešan broj
da li zvonim na pogrešan broj...

Kada ulicom prođe
svi se okrenu jer misle na nju
zna, nasmeje se, produži dalje
uvek će da sanjaju o njoj

Pogrešan broj, pogrešan broj
hajde reci... hajde reci mi...


Nema cure

Ona kaže da me voli do neba
ona kaže da sam sve što joj treba
ni u srcu džungle u vreloj Africi
nigde nema tol'ko ljubavi

Ali prijatelju, veruj mi
ali prijatelju, nemoj se prevariti

Nema cure koja ne voli
da svoga dečka prevari
ne, ne, nema cure koja ne voli
haj, haj, Bože daj, ili curu ili Raj

Pilići!


1000 zvezda (biću tvoj)

Hiljadu zvezda na nebu sja
znaj da ćes biti moja sva
stanujem na spratu ne zna mu se broj
ali kada siđem biću tvoj

Biću tvoj, biću tvoj
samo tvoj

Istok, zapad, sever i jug
ti mi draga više nisi drug
tvoja mama sad sve zna
noćas u parku sam te ljubio ja

Ja, ja, samo ja
ja, ja, samo ja...



partibrejkers.rs

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma