20. 2. 1983.

Rokeri s Moravu - Aerobik [^]

Jugoton – LSY 61858
1983


1. Kobac juri male tice
2. Dušo, nemoj da se plašiš
3. ŽČP, EPP i mali oglasi
4. Eržika
5. Help
6. Piroćanski ća ća ća
7. Aerobik
8. Cmok, cmok
9. Oj, Moravo
10. Rani kuče pa će te ujede



Kod Rokeri s Moravu nema oskudacija i slične diskusije nego pevu svoji naj veri korventibilni svecki uspesi, koji izmišljava veliki smejadžija V.B.Užičanin u narod priznat ki Boris Bizetić, a zašta se neki dotični mlogo njupau.

Producent: Boris Bizetić
Majstor tona: Aca Radojičić
Fotografije: Mića Isailović
Snimljeno u studiju "Akademik" - Ljubljana Miro Bevc BRS

Urednik: M. Gavrilović
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Kobac juri male tice

Tamburaši, tamburaši
svi smo naši

Na rastanak
draga pušti ploču
mila majko,
ispeči mi moču

ću te venčam
u sledećim martu
čim zamenim
staru ličnu kartu

Samo za bata Zaju

Kobac juri male ’tice
prepelice, jarebice
a komarci mene gledu
’oće me ujedu

Kobac juri male ’tice
prepelice, jarebice
a komarci mene gledu
sve će me izedu

Jao, jao što sviram
Bečka filharmonija plače za mene
čim vidim žicu znam notu
ljubim ti dušu bato

Puni termos
s razlađenu bozu
trebaće mi
ujutro u vozu

I za uši
tampončići ’oću
da ne slušam
kako ’rčem noću

Jao, dušu ti ljubim,
nemo da mi staješ na žulj sad
nego slušaj refren

Jao, al izvodim ovi trilovi
kaki bre Kića ludak
nije mi ni za malić
nego slušaj ovu treću katastrofu bato

Osuši mi
čarape sa peglu
i upakuj
muškatlu u teglu

Popuni mi
ukršteni reči
kuj će sa njih
još oči da beči

Ispuni mi
ukršteni reči
kuj će sa njih
još oči da beči

Pa'i sad

Kobac juri male ’tice
prepelice, jarebice
a komarci mene gledu
skroz će me izedu

Jao, ljubim ti dušu bato


Dušo, nemoj da se plašiš

Bilo je to u prošlu subotu
nisam nikem prič’o tu sramotu
sa pijacu pođem ja kod kuće
kada začu' da neki šapuće

Dušo, nemoj da se plašiš, (Svašta!)
dušo, nemoj da se plašiš, (Bezveze!)
nemoj da se plašiš, nemoj da se plašiš
dušo, nemoj da se plašiš, (Truba mi je to!)
nemoj da se plašiš, nemoj da se plašiš
dušo, nemoj da se plašiš!

Dušo, nemo’ da se plašiš
more, dušo, nemo’ da se plašiš!

Ja pogledam, radoznao, šta ću
u kapiju dvoje se privaću
mene došlo da se prenerazim
i umalo u šaht da ugazim

Dušo, nemoj da se plašiš, (Šta ti je, bre?)
dušo, nemoj da se plašiš, (u ljuti, kao mis’im, keve mi!)
nemoj da se plašiš, nemoj da se plašiš
dušo, nemoj da se plašiš, (Furam novi fazon!)
nemoj da se plašiš, nemoj da se plašiš
dušo, nemoj da se plašiš! (Svašta!)

Dušo, nemo’ da se plašiš
more, dušo, nemo’ da se plašiš!

Dušo, nemoj da se plašiš, (Koji ti je andrmoljac?)
dušo, nemoj da se plašiš, (Šta ti je?)
nemoj da se plašiš, (Svašta!)
nemoj da se plašiš, (Bezveze!)
dušo, nemoj da se plašiš!

Dušo, nemoj da se plašiš, (Jao, šta vas je!)
dušo, nemoj da se plašiš,
nemoj da se plašiš, nemoj da se plašiš
dušo, nemoj da se plašiš,
nemoj da se plašiš, nemoj da se plašiš
dušo, nemoj da se plašiš!
(Stvarno svašta!)


ŽČP, EPP i mali oglasi

Želje, čestitke, pozdravi, EPP i mali oglasi

Radio Moravski plićak

Jeftino i kvalitetno turam celofan na tegle sa slatko i zatežem, kako sa gumicu tako i sa lastiš
Ovaj, zaboravio sam, šifra: "Pumpa za biciklu"

Vršim tešenje ucveljetih usedelica telefonski i na poziv lično 457-277
K-k-kako, bre, dete to?
457-277

Za vasu diskoteku "Jugocokula" preperučuje novi hit:

Mala kujna dva sa dva
a kraj sporet kuvam ja
Sa varjaču mešam jela
da mi nebi zagorela

Prodajem kolor peglu registrovanu do sledećeg prveg maja ili je menjam za sveže okrečetu fasadu sa predpranje i daljinski upravljač

"Milisav sound" iz Donju Grmušu nudi vi dijamantski hit: "Di si pošla s krmeljive oči"

U kafanu srča do kolena
ja te volem curice malena
Dim od cigaretle u oči ulazi
sve mi curu suze niz obrazi

Radio "Moravski plićak"!

Prodajem sirovi trupci, totalno suvi i pogodni za lumperije, letve i potpalu

Traže se dvojica jaki', ograničeni ki terasa, da ne znu u sad
Zašto , bre?
Da popunjavu ukršteni reči i to jedan vodoravno a drugi uspravno
Svašta, stvarno svašta!

Žgoljavci, ako u bližu budućnost 'oće da se istakinjete sa nabreknuti mišići nabavite brošuru "Atletska figura i inteligencija"
He, he, he
Namoj, bre, lupaš ki otvoren prozor

Zamoljavam sledeći rođaci, dve tačke - zeta Milovana, prijatelja Murka, gazda Borka, šurnjaju Slavicu i sestru Snežanu da umanje 'ranu i piće mojem debelem zetu Radoju jerbo je ukrupneo ki dunjac u pasuljevinu a učameo ki lubenče u muvaru

Radio "Moravski plicak"!

Povratnici! Grancle, štancle, grljokne, ekslablajzeri, sablajblajblajbingeri možete nabaviti u selo Muzaće, Štrajsefras strase četiri.

Jel ima, bre, Savko u ove kafane nešto suvo da zamezimo?
Slavitejka, preberite bogati dal' su se osušile one moje pantalone?
Nisu, al' mogu da im nasecam suve šimšarke

Čestitamo našem kumu Aci iz Dušalovići kod Čačak četre's i šesti rođendan sa pesmu "Procvetale kelerabe male, bata Sale kupi mi penkale"

Vremenska prognoza, vremena:
Kiša ce pada i dalje ako ne prestane, bre
Svašta, stvarno svašta!

Daj mi majko sekiricu
da napravim tarabicu
da n' ulazi kuj god 'oće
da mi krade voće

Radio "Moravski plićak"!
Rokeri s Moravu ve pozdravljaju sve đuture totalno. Izvin'te ako nešto nije bilo u redu i 'fala, bre!


Eržika


Opalim ja tebe jedno šamar, Eržika
zar ne vidiš, dušo, da je gladan tvoj Žika
stalno kuvaš gulaš s crni luka
a od luka mene dođe muka
fizički se obračunam s tebe, Eržika

Poljubiš ti mene donja leđa, moj Žika
crven ti je lice kao Horgoš-paprika
ako ne pojedeš gulaš-ručak
opalim ja tebe s jedno tučak
fizički se obračunam s tebe, moj Žika

Opalim ja tebe jedno šamar, Eržika
poljubiš ti mene donja leđa, moj Žika


Help

Help, I need somebody
Help, (more ću te mlatnem)
Help, (prepni ga na kraće)
Help

Onomad se pojavio
novi modni krik
zaludeo sve devojke
kao krave bik (ne bleji)

Sisoje i drug mu đoka
doživeli šok
što im ćora berenice
namaljuje s rok

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round
Help me, get my feet back on the ground
Won't you please, please help me (ćuti more)

Istakinje se s engleski
u naš ambijent
močugu će da popije
s moravski akcent

(drž ga)

Peruške se razletele
po avliji lom
svitlali ga s obranicu
ki banderu grom

Help me if you can, I'm feeling down (i ja tebi)
And I do appreciate you being round
Help me, get my feet back on the ground
Won't you please, please help me (nemo se vređamo)

Sa promenjen lični opis
upačlovan skroz
ki da ga je spopandrkn'o
električni voz (tako mu i treba)

A s lekarsko uverenje
jerbo nije lud
ima da im smrsi konci
na opštinski sud

Help me if you can, I'm feeling down
And I do appreciate you being round
Help me, get my feet back on the ground
Won't you please, please help me
help me, help me, uuh


Piroćanski ća ća ća

Poslali me Ćupričani
na službeni put
otiš’o sam veseo
a vrnuo se ljut

U Pirot me dočekaše
svaka njima čas’
al’ mi pesmu uvališe
da mi vadi mas’
mas’

Piroćanski ća-ća-ća
u Pirot sam čuo ja
na simpozijum sam bio
al’ sam samo zapamtio
piroćanski ća-ća-ća
ća-ća-ća...

Ovamos kompadres


Aerobik

Izuj opanci, obuj patike
i glej si poso

Jedan, dva, vedžbam ja
jen’, dva, tri, vedžbu svi
tri, četiri, živci smiri
tri, četiri, pet, vedžba ceo svet

Aerobik
da budemo šik
ako mogu svi
možemo i mi!
daklem...

E, moj kume
ne uzdaj se u me
duša ’oće
al’ srce klokoće

Aerobik, aerobik...

Isturi još
grudni koš

Digni nogu
ja ne mogu

Šest, sedam, jedva gledam
sedam, osam, ne znam koj sam
osam, devet, di je krevet
osam, devet, deset, sve do sto pedeset

Puš pauza

Ajde čučni sad
bićeš večno mlad

Aerobik
da bidemo šik
ako mogu svi
možemo i mi!
daklem...


Cmok, cmok

Hajde da se ljubimo
zašto vreme gubimo
ljubi bližnjeg svog
rek’o je i Bog

Cmok, cmok
cmok, cmok
od poljubac tvoj
puca jelek moj

Kad poljubiš uši bride
tako nešto još ne vide’, joj!

Cmok, cmok...

Opa-cupa tanca
ljubi baba starca
a devojka momčića
za četiri groščića

Blagomirka, ti da mi se javiš kasnije
vi ostali mož da se ljubite kolko oćete
al ja diku na vidiku poljubiti neću


Oj, Moravo

Oooj Moravo

Plata mi je minimalna, a kirija skupa
od problemi mozak kipi ki goveđa supa
gradski život me urniše pa spašavam glavu
čim u Petak svršim s poso begam na Moravu

Isplakinjem glavu u 'ladnu Moravu
trava meka, mekša od dušeka
Oj, Moravo, da mi tebe nije
nemo' da mi verujete, crk'o bi ranije

U tranvaj me očepljuju duša mi u nosu
će me spljisku, osećam se ki ćufta u sosu
kosa mi se proređuje, zubi mi se klate
spašavajte ljudi, aman, ako Boga znate


Rani kuče pa će te ujede

Skubi-dubi-dubi
al mi trnu zubi

Naivniji sam od svakeg osnovca
jer sa žene ja ispadnem ovca
kako da oladim glavu ludu
da ne trčim ki june pred rudu

Rani kuče (skubi-dubi-dubi)
pa će te ujede (al mi trnu zubi)
pripazi se (skubi-dubi-dubi)
mace koja prede (al mi trnu zubi)

U životu (skubi-dubi-dubi)
fatalna je greška (al mi trnu zubi)
kad nasedneš (skubi-dubi-dubi)
onoj što se smeška (al mi trnu zubi)

Mlogo puta do sad sam nadrlj'o
ki muva bez glavu ja sam srlj'o
pre vremena žene će me satru
stalno vadim kestenje iz vatru

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma