25. 12. 1982.

Boris - Iz profila [*]

Diskoton - LP-8061
Datum rezanja vinila: 25/23.12.1982


1. Telegram (4:27)

Boris Aranđelović
tekst Mirko Glišić
aranžman Boris Aranđelović

2. Iz profila (3:15)
Boris Aranđelović-Dragan Purić
tekst M. Glišić-M. Aranđelović
aranžman B. Aranđelović

3. Vrtim se u krug (5:47)
Boris Aranđelović-L. Ristovski
tekst Milica Aranđelović
aranžman B. Aranđelović-L. Ristovski

4. Više nego drug (4:08)
Boris Aranđelović
tekst Asim Saravan
aranžman Boris Aranđelović

5. Partner (4:41)
R. Mihajlović-B. Aranđelović
tekst Asim Saravan
aranžman Boris Aranđelović

6. Uzbuđenje (3:24)
Zoran Milanović
tekst Jovan Nikolić-Jof
aranžman Zoran Milanović

7. Tvoje narandže s juga (4:29)
B. Aranđelović-L. Ristovski
tekst Milica Aranđelović
aranžman B. Aranđelović-L. Ristovski

8. U zagrljaju žena (3:41)
R. Mihajlović-B. Aranđelović
tekst Boško Obradović
aranžman Boris Aranđelović

studio "MS", Beograd 1982.
producent Boris Aranđelović
snimatelj Rade Ercegovac
organizator Veselin Maldaner
dizajner Ljubomir Milojević-Ljubac
fotos na A strani Mihajlović Predrag-Cile

električne gitare: R. Mihajlović-Točak.
                           Bata Kostić (Telegram, Tvoje narandže s juga)
bas gitara: Zoran Milanović
bubnjevi: Slobodan Stojanović-Kepa
               Furduj Vladimir (Iz profila)
klavijature: Lazar Ristovski
saksofon Jova Maljoković

v.d. glavni i odgovorni urednik Vujović Slobodan
recenzent Stupar Milan



Telegram

Telegram, poslao sam telegram
telegram, jer ne mogu više sam

Dosta mi je svega, znaj
odgovor mi odmah daj
jer još večeras moram sve da znam
šalji odmah telegram

Imam neki osećaj
da je svemu blizu kraj
i stvarno ne znam šta da radim sad
mrzim ljude i ovaj grad
prazno je bez tebe sve
ništa nije kao pre

Telegram nosi u sebi
vatru i plam
telegram
telegram donosi šapat
sa usana mojih
sačuvaj svoje poljupce za njih
ja još želim dodir tvoj
zato moram, moram odmah sve da znam
šalji brzo telegram

Imam neki osećaj
da se svemu bliži kraj
i stvarno ne znam šta da radim sad
mrzim ljude i ovaj grad
prazno je bez tebe sve
ništa nije kao pre
šalji brzo telegram
jer ne mogu više sam
dosta mi je svega. znaj
nadanja i čekanja
šalji brzo telegram...


Iz profila

Ima jedan disko klub
u koji trčim kao lud
sve zbog jedne devojke
ludo igra rokenrol

Postala je san diskofila
najlepša je iz profila

Svako veče devojka ta
sve nas lako opija
igra njena bestidna
dovodi me do očaja

Kako da joj steznem bedra
kako da joj vinem nedra
kad korani rokenrola
najteža su moja rola


Vrtim se u krug

U oku opet isti sjaj
rana mladost kuca mi na vrata
u srcu treptaj radosti
kakva je ovo čarolija u meni

I kao suza klizi vreme
iz ruku mi nestaju snovi
opustošen sam opet ja
sanjaš to, samo tebe znam

To, to si ti
uhodiš me davna ljubavi

Zarobljen sam, vrtim se u krug
hteo bih da nađem pravi put
na svakom uglu uvek stojiš ti
zavodiš me sećanjem iz mladosti
i nestaješ

Ti, nestvarna si
bežiš mi moja mladosti


Više nego drug

Bio sam sa njom više nego drug
obišli smo sve - istok, zapad, jug
ostavljam je sad drugim ljudima

(Poći ću sad) veće ljubavi
(naći ćeš, znam) sasvim dobro znam
(poći ću sad) lepšim stazama
(odlazim ja)

Svaka ljubav ima svoju draž
dok je jednom ne nagrize laž
kad se život pretvori u bol
ti pronađi spas uz rokenrol

Sve ono od juče beše kao san
ja nosim u sebi sasvim novi plan
ostavljam je sad drugim ljudima


Partner

Stiže letnja groznica
školske klupe su prazne
napolju je ludnica
knjige ti nisu važne

Spreman si da dodaš gas
vidim, oči ti sjaje
uživaš u jurnjavi
i voliš motor da laje

Šta je s njom, pomisliš li kad na to
ti si joj prvi frajer
al ipak joj činiš zlo
šta ćeš s njom, ona te čeka još
išla bi svuda s tobom
a ti si joj partner loš
jer ti si partner loš

Noću lutaš sa momcima
piješ pivo do zore
muvaš se po gajbama
kad ti nestane love

Sutra ostaješ sasvim sam
tvoji idu na more
ti imaš svoje planove
za ljubav još ima fore


Uzbuđenje

Ja hteo bih da dam jednu noć
da pokažem šta znam, da te uzbudim
da budem ljubavnik tvoj
da privijem te svu
da pijem te ko slatku čašu vina
u krevetu da čujem jecaj tvoj
da ljubim te u vrat toplo i lako
da pogledom te svlačim nežno, polako
da prsti moji ludi miluju grudi
tvoje malene


Tvoje narandže s juga

Ne gledaj me bezimena
ne donosi mi naradndže s juga
idi bez mojih kiša
i ne daj da pođem za tobom

Plašim se bezimena
da ne okujem te ljubavlju svojom
i tvoje narandže s juga
ne obojim tamnom bojom

Ja uvek donosim bol
prokletstvo je neko u meni
bežim ispred svojih snova
al ostajem opet tu

Ne gledaj me, ne okreći se
ne dozvoli mi da volim te
ne gledaj me, uzeću ti sve
budi sa mnom sad, molim te


U zagrljaju žena

Kao mene san, dočekujem jutra
to je čista laž moje ulice
guram samo stil poslednjeg boema
a to vole, znaj, nove klinkice

I klonim se baš izliznih žena
to su moje sad davne bludnice
i tako svaki dan u zagrljaju žena
a što žena zna, znaju lisice

U sećanju je jedna stanica
i vozovi što nekud odvode
tu je ljubav bila granica
za nas

U sećanju je jedna stanica
gusta magla peron prekrila
tu neki vojnik, dete, starica
a gde sam ja

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma