3. 3. 1987.

Leb i sol - Kao kakao [~]

Jugoton - LSY 63264
Datum rezanja vinila: 3.03.1987


1. Mamurni ljudi
2. Kao kakao
3. Femme Fatale
4. Čuvam Noć Od Budnih
5. Kriza tridesetih
6. Autoput
7. Igraj
8. Skopje
9. Čekam kišu



Aranžmani: Leb i sol

Producenti: V. Stefanovski, B. Arsovski, B. Zafirovski
Snimio i miksao: Braco Zafirovski
Snimljeno i miksano u studiju M2 RT Skopje, zimi 86/87. god.
Zahvalnost i ljubav dugujemo: Bebi Dol, Arsenu Dediću, Goranu Stefanovskom, Ronnieu Wathenu, Mišku, Bati Grkoviću, Ani Kostovskoj, Duletu, Aniti, Ivi, Gordani, Brankici, Lidiji, Slađani, Jasni, Ljupčetu...

LEB I SOL su: Garo Tavitijan, Bodan Arsovski, Vlatko Stefanovski,. Kiril Đajkovski-Kike, Goce Micanov

Muzički urednik: Vojno Kundić
Design: Ivan Piko Stančić
C/B photo: Georgi Žorž Hristovski
Slika na prednjoj strani: Paul Gaugin - "Ta Matete" (1982), snimio Fedor Džamonja
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica


Mamurni ljudi
(muzika i tekst: V. Stefanovski)

Ja ustajem kasno
i sve mi je jasno
da je napolju zima
i hladno je svima

Prespavati jutro
prespavati vek
kako li je tek?

Ja ne pratim štampu
jer unapred znam
na dobre mi vesti
ne miriše dan

Mamurni ljudi
ko vas to budi?
pravo na jastuk
imamo svi mamurni ljudi

Koliko je sati
ja neću da znam
jer nije mi život
uvek radostan

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas
Kike: klavijature, ac. piano
Goce: t. sax



Kao kakao
(muzika i tekst: V. Stefanovski)

Ja sam kao frajer
ti si kao dama
mi smo kao par
mi smo kao dobar par

Sve je kao

Deca kao ne znaju
starci kao mudruju
vojnici kao budni
žene kao verne

Sve je mutno

Kao, kao kakao
kao, kao kakao
kao, kao kakao
ceo svet je kao kakao

Mi smo kao živi
mi smo kao zajedno
mi se kao volimo
mi kao nešto sviramo

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas, doboš RX15
Kike: klavijature, mirage horns
Ana: vokali



Femme Fatale
(muzika: V. Stefanovski, tekst: A. Dedić)

Femme fatale
znam da si ti
tajanstveni mirisi
Femme fatale
dečački sni
Kina, Kolumbija, Tbilisi

Putovanja
gradovi
makar jedan čas
ko u filmu
ljubavnik
Marquerite Duras

Femme fatale
znam da si ti
bez srca i savesti
Femme fatale
to vide svi
lud sam i lako me zavesti

Putovanja
vozovi
pozivi na ples
obećanje istoka
film "Orient express"

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas, voz RX15
Kike: klavijature
Bebi Dol: vokal
Miško: udaraljke



Čuvam noć od budnih
(muzika i tekst: V. Stefanovski)

Sa desne strane
noćas nema te
a znaš da je krevet
veći bez tebe

Postelja čuva
tvoje mirise
i stvari po sobi
smeju mi se

Kao na straži
čuvam noć od budnih
ja sam samo jedan od
sinova bludnih
pravih se reči
uvek kasno setim
odgovor znam kad
ostanem sam

I šta posle svega
isto pitanje
da li me opet
čeka skitanje

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas
Kike: klavijature
Goce: t. sax



Kriza tridesetih
(muzika i tekst: V. Stefanovski)

Na pola si puta
govore mi stariji
tri banke je cifra
nije zezanje
i štedi se malo
i sutra je dan
propao si skroz

Čekajte još malo
kažem ja njima
da sredim samo misli
i osećaje
vreme će uostalom
da učini svoje
sve će biti bolje

Kriza je kriza
al' jednom je samo tridesetih
vidim izbliza
u ogledalu bore tridesetih
u srcu dete
u kostima već trideset

Znam, pitaće me starost:
gde ti je bila mladost
svirao sam okolo
i trošio se
da se ponovo rodim
uradio bih isto
šta košta da košta

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas, claps RX15
Kike: klavijature, mirage horns
Goce: t. sax



Autoput
(muzika: B. Arsovski, tekst: G. Stefanovski)

Vozim kola dugo
kada nemam drugo satima
liju kiše tupe
slušam vesti glupe s radija

Više nema te
sada gubim te zauvek
naravno
al' to nije sve
da je gorivo bar malo
jeftinije

Kad sam lud
kada nemam kud
imam autoput
kad mrak je svud
i sve je uzalud
tu je autoput
kad odeš ti
i dva i dva su tri
tu je autoput
kad nemam kud
i sve je uzalud
imam autoput

Uloga mi godi
holivudska scena klasična
pivo, cigarete i tuga
u srcu drastična

Garo: bubnjevi
Bodan: bass, glas
Vlatko: gitara
Kike: klavijature
Ana: vokali
Goce: t. sax



Igraj
(muzika i tekst: V. Stefanovski)

Vino putuje po glavi
vreme pravo da se ljubav slavi
zvezde su na našoj strani
sad iz kože može se i van

Neka kaže telo
šta bi tačno htelo
neka prizna smelo
da je srce vrelo

Neka vrag odnese noćas
slutnje zle i misli mutne dalje
stomak ima ritam svoj
čuj ga malo i ceo svet je tvoj

Igraj u mraku, igraj u zraku
igraj po stanu, igraj po danu
igraj ko nekad, igraj kao sad
igraj za sebe, igraj za mene
igraj u glavi, igraj na travi
igraj na krovu, igraj za lovu
igraj na žici, igraj na ulici
igraj iz srca, igraj za dušu
igraj na suncu, igraj na senci
igraj u snu, igraj na javi
igraj do sutra, igraj do jutra...

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas, mandolina i claps
Goce: t. sax
Ana: vokal
Ana, Bodan, Vlatko: hor



Skopje
(muzika: V. Stefanovski, tekst: G. Stefanovski)

Skopje ima mikroklima
izgor leto, kočan zima
gradski zid i goli brda
sivo nebo, zemja tvrda

Maten Vardar brzo teče
tajni nosi, vreme vleče
Skopje pravi padni stani
ima devet luti rani

Skopje ima slavni maala
debar mala nije šala
Skopje java brzo konjče
a bre momče makedonče

Nasmevni se i ne beri gajle
namigni mi, ajde nazdravje
Skopje

Gradov posti, gradov pie
gradov demne, gradov spie
rano utro, škembe čorba
posle sekoj, svoja borba

Mladi momi ljubov vodat
duša vadat, oči bodat
razni belji pravat deca
site ke gi papa meca

Jas i ti sme braća stari
takva ljubov čini pari
ti me čuvaš, ti me sfaćaš
ti za kusur ne mi faćaš

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas
Kike: klavijature i mirage truba
Ana: vokali
Ivo, Bodan, Kike i Vlatko: stadionski glasovi



Čekam kišu
(muzika i tekst: V. Stefanovski)

Šta je to s vremenom
priroda štrajkuje
šta je sa ljudima
niko ne smeje se

O ne, one čini li mi se

Niko se ne javlja
niko ne dolazi
i ti me iz navike
poljubiš ponekad

Suvo u vazduhu
suvo u ustima
suvo u grudima
suša po džepovima

Čekam kišu da nas zalije
grehe naše da opere sve
čekam nebo da se smiluje

Garo: bubnjevi
Bodan: bass
Vlatko: gitara, glas
Ana: glas
Kike: klavijature, mirage horns
Ronnie Wathen: irske gajde
Goce: sopran sax

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma