13. 10. 1988.

Yu grupa - Ima nade [^]

PGP RTB 210390
Datum rezanja vinila: 13.10.1988


1. Zaboravi (3:21)

(M. Kostić)
2. Divlja mašina (3:05)
(D. Jelić)
3. Mornar (3:42)
(D. Jelić)
4. Dunavom šibaju vetrovi (3:46)
(D. Jelić)
5. Ima nade (2:48)
(M. Kostić)
6. Vodi me kući anđele (4:55)
(D. Jelić/M. Kostić)
7. Moj stari band (3:21)
(M. Kostić)
8. Impuls (2:59)
(D. Jelić/M. Kostić)

Tekstovi: Nikola Čuturilo, osim 5,8 - Boris Telalović
Aranžmani: D. Jelić/M. Kostić

Snimano u studiju V PGP RTB
Miksovano u studiju V PGP RTB i XIII Radio Beograda
Snimatelji: Saša Habić i Zoran Vukčević
Miks: Saša Habić
Izvršni producent: Živojin N. Ivanišević
Gosti: Dragan Ilić - klavijature
Saša lokner - klavijature emax
Nikola Čuturilo - prateći vokal
Vladimir Golubović-Vlajko - bubnjevi
Nenad Jelić - udaraljke

YU GRUPA:
Dragi Jelić - vokal, gitara
Žika Jelić - vokal, bas gitara
Miodrag Bata Kostić - gitara
Velibor Boka Bogdanović - bubnjevi

Dizajn: Zorica Lakić Oki
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko terzić



ZABORAVI

Ne zovi, već sam te zaboravio
ne želim da ti čujem glas
Ne zovi, već je dugo kasno za nas

Ne zovi, nisam te odbolovao
ne želim da se podsećam
Ne zovi, radije ću ostati sam

Zaboravi laži što sam progutao
zaboravi, bol je samo moj
Zaboravi da sam ikad postojao
zaboravi ime, izbriši moj broj

Zaboravi ime, ne okreći broj


DIVLJA MAŠINA

Večeras ne rade mi kočnice
Gospode, spasi me krivina
krv mi je pošla u slepoočnice
imam previše benzina

Ne mogu, sporije
ja sam rob, euforije

Nekad se pretvorim, u divlju mašinu

Gospode, čuvaj me

Ako me želiš, onda prati me
od sebe sačuvaj me, ženo
kontrola skroz mi je otkazala
ko vetar bije u crveno


MORNAR

Drugovi su odmah rekli: 'Nije za tebe
izbij je iz glave, idi negde napij se!'
Rekli su mi da si strašnija od satane
drugi su te znali mnogo bolje od mene

Mrzeo sam svakog ko te nije voleo
ružan glas o tebi me je boleo

Kao mornar dobro more sanjao sam te
al' je Neptun slao talase
Kao žedna zemlja kišu čekao sam te
to su bile sušne godine

Opijeno srce gluvo je za savete
ipak su te znali mnogo bolje od mene


DUNAVOM ŠIBAJU VETROVI

Stari grad, brije Košava
lišće pokriva sve
Prazan kej i golo drveće
sve je kao i pre

Dunavom još šibaju vetrovi
ali smo mi, suprotni svetovi

Jesen je, na tebe sećam se
al' neko drugi je mlad
Gde li si, prva ljubavi
i kako izgledaš sad


IMA NADE

Gledam te dok prolaziš svakog dana
skriješ pogled svaki put
Vidim da si ranjena kao srna
koju lovci progone

Ti si život u sebi zgazila
sve su ti lađe potonule
Niko, niko ti neće pomoći
život ne ljubi klonule

Kako da ti se približim
osmeh da ti ukradem
u tebi ljubav da probudim ja

Niko neće ti pomoći
sama način pronađi
veruj da ima nade za nas


VODI ME KUĆI ANĐELE

Gradske ulice u polusnu
reke pospanih u prolazu
Hoda beznađe, ne zastajkuje
izgleda da mi sreća štrajkuje

Vodi me kući, anđele
snovi su naše skrovište
ulice tesne su za nas romantike

Nekad poželim da svanemo
i ti i ja u drugom vremenu
San još uvek leči, ali je
samo pauza u bežanju


MOJ STARI BAND

Moj bend večeras sve vas poziva
da igri poklonimo vreme
Ponesi samo dobre namere
kod kuće ostavi probleme

Sviram samo za vas
dok izdrže žice i ne pukne glas

Stari rok još uvek dobro zna
svakoga da prodrma


IMPULS

U meni titra, hiljadu nota
u meni svira ceo orkestar
Tonovi snažni, otvaraju nebo
lebdim i plovim, ja mogu sve, o je

Ovo je vreme, prikrivenog bola
očaja tihog i lažnog sna
Ja imam želju, da pesmom dozovem
vremena lepša i srećnija, o da

Ja impulse šaljem
da ih osete svi
Energiju delim
ljude sve sreća da ispuni



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma