16. 11. 1977.

Parni valjak - Glavom kroz zid

Jugoton LSY-63070
Datum rezanja vinila: 16.11.1977


1. Kravata oko vrata (buntovnik bez razloga) (4:27)

(H. Hasanefendić)
2. Lutka za bal (3:25)
(H. Hasanefendić)
3. Djevojke (5:18)
(J. Pađen)
4. Crni dani * (4:43)
(H. Hasanefendić)
5. Uvijek ista priča (3:02)
(J. Pađen)
6. Dixie za pravog gazdu (3:05)
(H. Hasanefendić)

7. Noć (6:19)
(H. Hasanefendić)
8. Čovjek čovjeku vuk je ili priča sa zapadne strane (3:52)
(H. Hasanefendić)

Snimano tokom 10. mjeseca u studiju "Jugoton"
Snimatelji: Mladen i Branko
Producenti: Mato Došen i Husein Hasanefendić
"Parni valjak" su još uvijek: Aki, Jura, Fuma, Srećko i Hus

Zahvaljujemo se: Škrgi na trudu i savjetima, Mati na sviranju tipki, našim tehničarima za brigu oko opreme, curama koje su se trudile da dave, sendviča, ....... imamo u dovoljnim količinama,
...i svima koji su na bilo koji način pomogli da ploča iziđe pred vas!
* Aki - orgulje
Svi mi imamo tvrde glave ... hvala i komisiji!
Parni valjak

Art direction & design: Kordelj Igor ("Novi kvadrat")
Izvršni producent: Škrnjug Milan

Urednik: Vojno Kundić
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Kravata oko vrata (buntovnik bez razloga)

Govore u školi
a i kod kuće
ugledaj se sinko
na one što uče

Hrane nas brojkama
ocenjuju dvojkama
statističkim podacima
teškim zadacima

Na radiju nam vrte
samo zabavnjake
za matore šlagere
ili narodnjake

Za nas nema ništa
a trebalo bi biti
jer ćemo od muke
počet' vino piti

Željeli bi da nas
stave u okvire
i od nas da vide
samo lijepe manire

Na našem vratu
žele kravatu
budi dobar sinko
i slušaj svog tatu

Profesori dijele
krpimice kulje
a ne daju da praznici
traju malo dulje

Al' mi imamo rock
za naše stare to je šok
večeras u klubu ludnica se sprema
nemoj da te nema

Svirat će nam neki
divljaci iz škole
tako su glasni
da uši te bole

Al' zato možeš skakat', vrištat'
do mile volje
nakon toga sigurno
osjećaš se bolje

Kad nam neće drugi
onda ćemo sami
napraviti provod
i kaži svojoj mami
da doći ćeš kasno
i neka joj bude jasno
danas tvoj je dan
nećeš biti sam


Lutka za bal

Sreo sam je prvi put u Stopoteci
Gore u Ljubljani dok trajao je Bum Festival
Bacila je ruke oko moga vrata i rekla je
Rekla - Aki, zar nismo dobar par?

Ajde mala dođi u moju sobu
Imat ćemo privatan bal
Šteta bi bila da propadne stvar
Kad kažeš da smo tako dobar par

Stoj, što ti misliš o meni
Da sam ja mačka samo za jednu noć
Ne, al' ja sam samo još danas ovdje
I tko zna kada, opet, moći ću doć


Djevojke

Još dok nisam znao
il' dok nisam navikao
bilo mi je teško
patio sam jako
stvarno jako

Sada dobro znam
stvarno jako
još se sjećam

Jer te silne djevojke
ah, te silne mačke
jedino što znaju
to je pravit' spačke
i neprilike

Jer kad već misliš da je tvoja
ona ode i samo kaže:
"Snađi se do druge zgode"

A ja onda lutam i gledam po gradu
svaku damu mladu

Bijesnim, čekam i gledam
i pomalo se bojim
da je biti neće
i da opet stojim, uzalud
po tko zna koji put


Crni dani

Živio sam jednom
Bogato i lako,
Prijatelj je u to vrijeme
Bio mi svatko.
Skupa pića,
Lijepe žene,
Bile tad su
Oko mene.

Na moj račun se pilo
I ludo je, ludo bilo.
Vjerovao ja sam tada,
A gubio sam stalno tada.
I sada,
Sada sam sam!

Kada dođu crni dani
Ostajemo tako sami.
Kada dođu...

Kada dođu crni dani
Ostajemo tako sami.
Kada dođu...

Zapeo sam iz sve snage,
Jače, teže od kakve rage.
S poda sam se podigao
I visoko se uzdigao.
I gle čuda,
Igra luda,
Staro me društvo
Traži svuda.

Kada dođu crni dani
Ostajemo tako sami.

Kada dođu crni dani
Ostajemo sasvim sami.

Kada dođu crni dani
Ostajemo sasvim sami.


Uvijek ista priča

Skoro ista priča
iz dana u dan:
Njen strogi tata
ne pušta je van

A vani sunce
pravi ljetni dan
Sjedim na klupi
grijem kosti sam

Uvijek ista priča
iz noći u noć:
Čekam u nadi
da će barem proć'

A nje nema
nema ni za lijek
Pušta me da čekam
čekam čitav vijek

I tako stalno
nikad s' njom na čistom
Svakog ljetnog dana
događa se isto


Dixie za pravog gazdu

Kad ti jednom cura kaže:
"Ostaj zbogom"
Što moglo bi se nazvati "nogom",
Nemoj da patiš,
Smisli kako da joj vratiš
Udarac taj.
Uz malo truda bit će opet luda
Za tobom,
Vjeruj mi, znam.
Cure nisu zle,
Al' šta se može,
Tašte skoro su sve.

Kod kuće dok sjediš,
Malo tad joj vrijediš
Jer zna da patiš zbog nje
I zato idi van,
Al' naravno ne sam.

Kod kuće dok sjediš,
Malo tad joj vrijediš
Jer zna da patiš ti
I zato s druge dvje
Prođi pored nje.

Kad te s drugom vidi
Ona neće da se stidi
I prva će prići tad.
"Sram te bilo,
Baš mi je krivo!
Kako si mog'o tako
Brzo zaboravit nas?"

A kad ti se vrati, stisni je,
Poljubi je, okreni se,
I reci "Bye, bye!"
To neće biti kraj,
Al' do znanja joj daj
Da ipak gazda pravi si ti.

Kod kuće dok sjediš,
Malo tad joj vrijediš
Jer zna da patiš zbog nje
I zato idi van,
Al' naravno ne sam.

Kod kuće dok sjediš,
Malo tad joj vrijediš
Jer zna da patiš ti
I zato s druge dvje
Prođi pored nje.

I sve će tad da štima,
I neće biti zima
Oko srca ni tebi ni njoj
Jer na kraju svatko
Platio je dio svoj.

La, la, la, la, la, la,
La, la, la, la, la, la,
Ljubav sve je to.
Nekad dobro,
Nekad zlo,
Al' glavno da ljubav je to.


Noć

U daljini, prema istoku
dok se gasi, svakog svjetla trag
s' druge strane, kao ranjenik
u trzajima, umire dan

I dok prvog
noćnog cvrčka pjev
na krilima, nam donosi mrak

U carstvu noći
mjesec travanj
za ljubavnike
priređuje bal

Uživaj, u ovoj noći
ona nikad više
ista neće bit'

Sutra će
na ovo mjesto
neka druga zvijezda
sijati za te

I drugog
će cvrčka pjev
na krilima
nam donijeti mrak

A vlak što ga čuješ
nekog drugog vozit' će tad


Čovjek čovjeku vuk je ili priča sa zapadne strane

Pustite me da sanjam
zar sreću da ganjam?
U ovome svijetu
gdje svatko svakom predstavlja metu

Čovjek čovjeku vuk je
uzdah najčešći zvuk je
To ljudske gluposti znak je
kud god pogledaš, mrak je!

Ja, velik sam sanjar
želim ovo vrijeme da prespavam
Probudite me kada svane
čekam, čekam bolje dane

Zar sa oblaka da siđem?
Rodnika da obiđem?
Da gledam jad i bijedu?
Da vidim kosu manje sijedu?

Bez onih što zlobno se smiju
što svoja prava lica kriju
Bez onih što, jako se boje
brojiš novce i to je što je

Bez onih što u foteljama sjede
a ne daju čovjeku niti da jede
Bez onih što zbog tuđe sreće pate
bez onih što svoj dug neće da plate

Bez onih što probleme prave
bez onih što se crnim poslovima bave
Bez onih što su, ružni u duši
bez onih što su sretni kad nešto se ruši!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma