9. 10. 1980.

Bulevar - Moje bezvezne stvari / Nemam ništa važno da te pitam [*]

Jugoton SY 23669
1980

Moje bezvezne stvari (3:39)

(N. Stamatović - M. Bajagić - "Bulevar")
Nemam ništa važno da te pitam (5:27)
(D. Cukić - M. Bajagić - "Bulevar")
Nenad Stamatović - gitara
Dejan Cukić - vokal
Branko Isaković - bas
Dragan Mitrić - klavijature
Predrag Jakovljević - bubnjevi

Snimljeno u studiju "DRUGA MACA" u Beogradu
Producent: Enco Lesić
Snimatelji: Dule i Spira
Omot: Jugoslav Vlahović



Moje bezvezne stvari

Oni su imali svoje priče
svoju modu, svoje kafane
svi su imali iste frizure
i svoje jednako prazne dane

Uvek su pričali jedno te isto
šta će da rade kad postanu stari
meni su uvek važnije bile
one druge bezvezne stvari

Moje bezvezne stvari
samo moje bezvezne stvari

Sve je kod njih bilo uredu
al nisu mogli ništa da shvate
ja sam im ličio na budalu
a oni meni na automate


Nemam ništa važno da te pitam

Ne, neću da ti pevam tugaljive pesme
znam da ništa nebi promenio time
to bi samo moglo da te kvari
patetične strofe, otrcane rime

Ne proklinjem sreću ni loš bioritam
ne pominjem svoja bogata iskustva
nemam ništa važno da te pitam
niti da ti dajem životna uputstva

Ti i ja smo nekad mogli
pobediti duge dane
ali sad nas grize tiha mržnja
ti i ja smo s različite strane

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma