18. 3. 1985.

Disciplina kičme - Ja imam šarene oči

Dokumentarna – DOK P-4
1985



KOJA bas, glas, zvonca
ŽIKA bubnjevi, daire
Jugoslav Muškinja - truba
Kele, Darko, Đorđe Kostić - ruke

muzika - reči - koja
ZELENI ZUB

uz pomoć lista ROCK



1. Doboš 7 puta
2. Novac neće doći
3. Veruj meni!
4. Pristanište
5. Sviđa mi se... *
6. Pregršt novca
7. Vaspitanje


ovih 7 muzičkih bisera snimljeni su u studiju DRUGA MACA septembar 1983. BEOGRAD
snimatelji - CVELE, ENCO LESIĆ, hvala ENCU!
producent - DISCIPLINA KIČME + CVELE + DARKO (tu beše i ŠANE)
DOK - P - 4
foto - IGOR PETROVIĆ
* uvod iz teme '82 - Lapidarij, bubnjevi - KELE


8. 28. Jun 84!

snimljeno na koncertu u SKC-u, 28.6.1984.
saksofon - B. TRIVIĆ
truba - Z. ZERKMAN
bubnjevi - KELE

NASTAVLJA SE ...

urednik - BOŽO ŽARJEK



Doboš 7 puta

Svakom korak znaš
svakom misli znaš
njihove greške vreba tvoj um
zabavlja te strah
predivni su znaj...


Novac neće doći

Ja imam šarene oči
novac neće doći

Novac nikad neće doći


Veruj meni!

instrumental


Pristanište

instrumental


Sviđa mi se...

Ti si obesan
ti ništa ne moraš
ti ne znaš
ti si pogodan

Sviđa mi se da ti ne bude prijatno...


Pregršt novca

instrumental


Vaspitanje

Tvoju glavu svi sad žele
tvoju svest svi sad žele
tvoju pomoć svi sad žele
ali ti ih nećeš i ne trebaš nikad


28. Jun 84!

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma