20. 3. 1985.

Karlowy Vary - La Femme [*]

PGP RTB - 2320347
1985


1. Haotika
2. Zato
3. Dečja pesma
4. S ljubavlju
5. Alice
6. Stranac
7. Sanjam
8. Get It On
9. Ratnici *



* sa kompilacije "Demo Top 10 Vol 3: Ventilator 202"

Karlowy Vary su:
Varja - glas
Margita - oberhajm OB 8
Pink - bas
Dragan Simonovski - bubnjevi
Rista Al'Ibro - violina
Tomo In Der Mühlen - gitara

muzika: Tomo In Der Mühlen osim 3 (Margita), 8 (M. Bolan)
aranžmani: Karlowy Vary
snimano tokom leta 1985 u studiju SIM - Smolec-In Der Mühlen
snimatelj: Dragan Čačinović
programiranje oberhajm OB 8: Stanko Juzbašić
produkcija: Tomo In Der Mühlen
omot: Margita
fotografije: Zorica Bajin Đukanović



Haotika

Opet su ubrzali nebo
koje je
koje je pravo svijetlo
koja je
koja je moja boja
kad bijelu
kad bijelu
kad bijelu imaš ti

Koja je moja boja
koja je moja boja


Zato

U mojoj sobi je sad
sasvim novi čovjek
staklene noći pod kožu nam ulaze

Ovo je ozbiljan grad
ovde su ozbiljni ljudi
jesu li te tvoje ruke
da li ih zaslužujem

Volim te blijedo
volim te blijedo

Srca nam urlaju
u noći u gradu
i tiho pred nama u zaklanoj ulici

Ovo je ozbiljan grad
ovo su ozbiljni ljudi
ovde se zamisliš uvijek
neuhvatljivi snovi


Dečja pesma

Hajde da pričamo nježno
tajne govorimo mirno

Ima kuća, kuća, mojeg tijela
ona zvoni, diše cijela

Čuva one suvišne riječi
u odjeku smijeha
u boli, u sreći

Otvori, zažmiri
stakla mjenjaju izgled
pokaži da boli
kad sakrivaš pogled

Zamrsi dlan linijom srca
zapleti san
u vječiti dan

Ma, hajde da pričamo nježno
tajne govorimo mirno


S ljubavlju

Gledam svoj pogled
osećam svoj trag

Kako leti tvoje lice
kako leti tvoje lice

Gledam svoj pogled
osećam tvoj trag

Kako pada tvoje lice
kako leti tvoje lice


Alice

Trujem vam dušu
jer ja sam vaš izbor
izabran sam da volim vas

Djeca traže spas
ne trebaju stvarnost
izabran sam da volim vas

Bolesne igre su moje igre
boli svaki tren
patnju boli strah

Publika je spremna
da sanja moje snove
kao lepa i snažna

Stvorio sam svoj svijet
hoću da se bojiš
želim da ga mrziš
stvorio sam svoj svijet

Publika je spremna
da sanja moje snove
gladan sam i pohlepan i jak

Stvorio sam svoj svijet
djelim nove uloge


Stranac

Priča o crtama, o kulama
crta kristale
prstom po bijelom
gradi dan u istom odjelu
i ne pita, i ne luta
i ne traži

Sve u sebi tamnom
sve većih očiju tamnih
a da nije, kada nije

Priča o crtama, o kulama
crta kristale
prstom po bijelom
gradi dan u istom odjelu

Kao juče, kao juče

Jedini sanja bijeli grad
jedini sanja, spava bijeli grad

Bojana... Bojana...


Sanjam

Od zamisli one tvoji su
zamisli one koji čekaju
zamisli one ko li su
zamisli one koji čekaju

Da li to oni misle samo na nas
da li to oni vrište samo zbog nas
da li to oni misle samo na nas
ja sanjam, ja sanjam

Zamisli one ko li su
zamisli one koji čekaju

Da li to oni vrište samo zbog nas
da li to oni vrište samo na nas
da li to one misle samo zbog nas
ja sanjam, ja sanjam...

Da li to oni misle samo na nas
da li to oni vrište samo zbog nas
da li to oni vrište samo zbog nas
ja sanjam, ja sanjam...


Get It On

Well you're dirty and sweet, clad in black
Don't look back and I love you
You're dirty sweet, you're my girl
But you're slim and you're weak
You've got the teeth of a hydra upon you
You're dirty sweet, you're my girl

Get it on, bang the gong, get it on
Get it on, bang the gong, get it on

You're built like a car,
you've got a hub cap diamond star halo
You're dirty sweet, you're my girl
Well you're windy and wild,
you've got the blues in your shoes and your stockings
You're windy and wild, oh yeah


Ratnici

Da li to ulice vrište zbog svojih daljina
da li to ulice vrište samo zbog nas

Da li to ratnici čekaju cijelo veče
da li to ratnici čekaju cijelo veče
ovdje između nas
između nas, između nas, ...

Sjene su uhvaćene u neonsko svetlo
grade, grade svoj svijet iz krhotina snova

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma