18. 3. 1989.

Disciplina kičme - Zeleni Zub na planeti dosade

PGP RTB - 210633
1989


1. Tata i mama (3:50)
2. Zeleni Zub (2:41)
3. Betmen, Mandrak, Fantom (3:18)
4. Manitua mi (4:44)
5. Ukus nestašnih (1:05)
6. Ah kakva sreća (2:49)
7. Planeta dosade (3:34)
8. Iza 9 brda (2:36)
9. Glas nestašnih (2:50)
10. Tata i mama 2 (2:09)



snimano u studiju ŠA-NA-NA od novembra '88. do januara '89. godine
producenti: Zeleni Zub, Šane, Vinetu

DULE: bubanj
KUZMA: saksofon - alt
ZERKMAN: truba
KOJA: bas+glas+greb, greb
veliki bg hor 3,7: Tanja D., Bilja B., Jasna M., Vinetu, Robert, Đole, Zerkman
veliki bg hor 6: Vinetu, Mira, Danijela, Đole, Zeleni Zub
glasovi 10: Zeleni Zub + VD

foto: Stanislav Milojković
omot: Zeleni Zub



Tata i mama

Disci-Dis-Discpilina!...
Yeah!

"A strašno je to što se takvi nesporazumi stalno dešavaju"

Krenem gore, krenem dole
krenem napred, krenem nazad
napred-nazad, gore-dole
pa ja sam opet ispred škole

Tako tako svakog jutra
uvek uvek u isto sutra
napred-nazad, gore-dole
pa ja sam opet ispred škole

Tata mama, tata mama
ja ne ne ne ne neću sa vama
tata mama, tata mama
ja ne ne ne neću sa vama

"Znate šta, oni nas stalno za-za-zavijaju... nikada pošteno, što se kaže i ne kažu o čemu se radi"

Krenem levo, krenem desno
krenem napred, krenem nazad
napred-nazad, gore-dole
pa ja sam opet ispred škole


Zeleni Zub

Uvek isto pitanje čuju moje uši
kakav je to čovek i šta mu je u duši
a rešenje zagonetke nije nije lako
probaćete ovog puta, možda je ovako

Zeleni Zub - to je ime moje
ne-ne-nezvanice, sve se mene boje
ka-ka-kakva da se maska ruga
strah je zato ušao u selo i grad
jer ja sam frajer od koga beže sad
i na kraju moram da ti kažem još nešto
Zeleni Zub vara vrlo vešto

Zeleni Zub - to je ime moje
ne-ne-nezvanice, sve se mene boje
poznati sam ljubitelj plemenitog zvuka
strah je zato ušao u selo i grad
jer ja sam frajer od koga beže sad
i na kraju moram da ti kažem još nešto
Zeleni Zub vara vrlo vešto


Betmen, Mandrak, Fantom

Taj me čovek stalno gleda
ovde mora biti reda
njegovi mi prsti prete
ti odavno nisi dete
o da, ja jesam dete ta na na na na na na
o da, ja jesam dete
tebi moji prsti prete

Smiriti me nećeš ti tim sjajnim dijamantom
jer prijatelji moji jesu Betmen Mandrak Fantom


Manitua mi


Ukus nestašnih


Ah kakva sreća

Vreme je za pravdu...
Vreme je za istinu...
Ah, ah, kakva sreća...
Disciplina biće veća...


Planeta dosade

Da razumeš da li umeš...
...da razumeš, (umeš, da li umeš)
muzika svira, svugde je na radost
moje su misli daleko na žalost...

Zemlja Zemlja danas je je
planeta dosade


Iza 9 brda

"Dobar dan"

Iza 9 brda, iza 9 gora
ima jedna kućica na obali mora
tu na plavom nebu sunce uvek sija
hladni povetarac koji veselo čarlija
ispod kuće raste jedan stari bor
a na njemu čuči jedan čudni stvor
to je stari, crni đavo pogleda blaga
on će ti reći gde je moja snaga


Glas nestašnih


Tata i mama 2

Krenem gore, krenem dole
krenem napred, krenem nazad
napred-nazad, gore-dole
pa ja sam opet ispred škole

Tako tako svakog jutra
uvek uvek u isto sutra
napred-nazad, gore-dole
pa ja sam opet ispred škole

1-2-3 iz kuće svi!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma