20. 3. 1989.

Slobodan Đorđević Piton - Niko nema što piton ima [*]

Ćao-Sound LD 001 ULP 2448
Datum rezanja vinila: 20.03.1989



Slobodan Đorđević-Piton peva hitove:

1. Ti si me če(š)kala (4:16)
(P. Živković-N. Radulović/D. Bulić-P. Živković)
2. Niko kao ja (2:46)
(L. Lukić-N. Radulović/D. Bulić-L. Lukić)
3. Šuška se šuška (2:46)
(D. Živković-N. Radulović/D. Bulić-D. Živković)
4. Oj jarane, jarane (3:12)
(B. Višnjički-N. Radulović/D. Bulić-B. Višnjički)
5. Kunem ti se životom (3:52)
(M. Marković-N. Radulović/D. Bulić-M. Marković)
6. Evo ti srce (grudi) na dlanu (4:06)
(D. Aleksandrić-N. Radulović/D. Bulić-D. Aleksandrić)
7. Ne dolazi u moj stan (3:30)
(R. Vučković-N. Radulović/D. Bulić-R. Vučković)
8. Eh kad bi ti (2:48)
(N. Gljiva-N. Radulović/D. Bulić-D. Stojković)
9. Udri Mujo (2:38)
(B. Mačešić-N. Radulović/D. Bulić-B. Mačešić)
10. Ne plači dušo (3:00)
(Š. Šaulić-N. Radulović/D. Bulić-Š. Šaulić)

Studio: "Cepelin" - Beograd
Urednik izdanja - producent: Srđan Marjanović
Glavni urednik: R. Atić
Rukovodilac OUR-a "Dečija štampa" - Borba: P. Stanišić



Ti si me če(š)kala
- srpska epska pesma o narodnom insektu pod imenom buva. Dogodila nam se buva!

Oprosti što sam svoju kožu drao
oprosti što sam i tebi gamad dao
jer ti si uvek čistog momka htela
buva me ujela

Kad doktor mi je beli prašak dao
da ću da tolko patim nisam znao
iz donjeg dela buva nije htela
jer se ugnezdela

I dok sam s tobom rujno vino pio
u gaćama se mali used krio
a ti, a ti
ti si me češkala

Bila si žena koja zna da grdi
i da pomogne kad negde zasvrbi
bila si žena koja zna da češka
voljenog čoveška

Bila si žena koja zna da voli
i kada plačem, i kad ujed boli
bila si žena koja zna da češka
voljenog čoveška

I dok je buva rujnu krvcu pila
tu u blizini je nova zverka bila
a ti, a ti
ti si me češkala

Na zdrave dane uspomena bledi
mada se kajem šta to sada vredi
polnu si bubu što je tvoja bila
meni uvalila

I nisam znao dok sam s tobom bio
da i kod tebe taj se insekt krio
i ti, i ti
ti si se češkala


Niko kao ja
- pesma veselih poslastičara, burekdžija i ostalih pripadnika (kraj cenzurisan)

Niko kao ja, niko kao ja
ne možete mesiti, ne možete mešati
niko kao ja, niko kao ja
ne možete mutiti, ne možete ispeći

Tuljumba, zlato moje
krempita jedino
i sljadoled je moj
ja biću bogat

Bakljave, zlato moje
šampita jedino
ljimunad je moj
od C vitamina spoj

Da da, soljo deonica, mene me da odsviraš
opalja... opalji
nemoj da opaljiš, opalja

Nikad bolje mene me nego što je sad slobo...
slobodno uđite kad vas muči glad
jer sa mesom pravim ga nikad kao sad
uzmem malo korice, ulje i sir mlad

Bureku, zlato moje
tepsijo jedina
Burek toplji moj
curi kao znoj

Bureku, zlato moje
sa sirom, sa mesom
proizvod si moj
u tebe uložim znoj

Mene me pitaju i zameraju me
zašto imam mnogo deca
a uopšte nemam mnogo deca, imam ih 30
Ljatif, Šaćir, jašari, Filjip
Itris 2, Šićir 2, Rambo 8, Rambo 9
Rambo 10 i moja jedina ćerka - Rambica 1

Voljiš me, voljim te
ja to dobro znam
ne mogu nas rastaviti
a porez ću da dam

Voljiš me, voljim te
dušu ću da dam
ne mogu nas rastaviti
kečer ne ti dam

Tuljumba, zlato moje
bakljava jedina
i sljadoled je moj
i ja biću bogat

Bureku, zlato moje
tepsijo okrugla
proizvod si moj
u tebe uložim znoj

I boza biće moja
i boza biće moja


Šuška se šuška
- mito-loška sudijsko-fudbalska pesma o ljubavi prema markama, dolarima i sličnim sredstvima za čišćenje kopački

Kiša rosi, a klub nosi lovu
klub donosi
lova pala, lova pala
za dva-tri penala

Kiša rosi,
sudim tako da kaplje polako
lova pala, šuška pala
za dva boda mala

Šuška se šuška da se prima šuška
šuška se šuška da se daje šuška
možda jeste, možda nije
u banci se tajna krije

Šuška se šuška da je lova muška
šuška mu šuška, rezultat je puška
možda jeste, možda nije
moj novčanik tajnu krije

Klubska lica sudijica
i domaći vode
spreme marke ilegalno
od u goste ode

Zadovoljna klubska lica
a ti sudijica
gleda nardod, misli narod
dobra utakmica

A danas se šuška, rezultat je puška
sad lova muška, kod sudije šuška
možda jeste, možda nije
crni fond im tajnu krije

Ojsa!

U fudbalu, u fudbalu
stvarno više nema
bez dolara rezultata
bez love poštenja

Regularnom bod sistemu
pokidane mreže
jer sudije i klubove
dobra lova veže

Šuška se šuška da se prima tuta
šuška se šuška da se daje šurka
možda jeste, možda nije
u banci se tajna krije

Šuška se šuška da je lova muška
šuška po šuška, rezultat je puška
možda jeste, možda nije
moj novčanik tajnu krije


Oj jarane, jarane
- himna novoosnovane muškodemokratske stranke otpozadnika

Jao, naše pesme!
Opla!

Tvrdi bolan moj jaran
a tvrdim i ja
nije od me zanela
Ašik žena ta

Tvrdi bolan moj jaran
a tvrdim i ja
nije od nas zanela
željna nije dna

O jarane, jarane
jarani smo mi
ne daj more, ne daj more nekoj ženi
da nas zavadi

I šta će mi jorgani
dovoljni smo mi
svi od milja zovu nas
topli jarani

Ajde!
Daj mi... ritam!
Jao, koliki ti je... saks... frulica...
Opla!

Ja ću reći ženi toj
a kaži i ti
može da se uključi
kad pol promeni

Ja ću reći ženi toj
ako nećeš ti
da se od nas otkači
jer smo vereni

O jarane, jarane
jarani smo mi
ne daj, ne daj nekoj ženi
da te prevari

Ah ženidbo jarane
fangije sad smo mi
svaka stvar na pravom mestu
da se namesti

Ajde!
Idi boga ti, kako svira
dirni me u durku
Opsasa, sa, sa

Sidu im'o sutra ja
sidu im'o ti
neće ni to jarane
da nas rastavi

Sidu im'o sutra ja, ne daj bože
sidu im'o ti
ma neće ni to jarane
da nas rastavi

O jarane, jarane
jarani smo mi
svi od milja zovu nas
topli jarani

O jarane, jarane
jarani smo mi
dal ćemo se i večeras
pojaraniti

Op!
I večeras pojarani-ja
pojarani-ti
eh...
pojarani-ti
pojarani-ti


Kunem ti se životom
- recept operske pevačice za mršavljenje. Deluje kao stomakeliminator - svako slušanje garantuje "rigoleto".

Svitaće zore, zore
prolaziće dani
a ja tekile moje
ne mogu da smanjim
a ja stomače moje
moraću da smanjim

Kunem ti se rižotom
izgladnelom dušom svom
kunem ti se, kunem
ubi me tuga za klopom

Kunem ti se rižotom
i ranjenom kuhinjom
kunem ti se, kunem
ubi me tuga za klopom
ubi me tuga za klopom

Daj mi da jedem!

Poješće drugi, drugi
sarmice u tavi
a ja i crevo moje
ostajemo gladni
a ja bi picu rado
omrsila u tami

Kunem ti se rižotom
i ranjenom linijom
kunem ti se, kunem
ubi me hranjenje vodom

Kunem ti se rižotom
i ranjenom linijom
kunem ti se, kunem
ubi me tuga za klopom
ubi me tuga za klopom

Daj mi da jedem!

Opet će Gica, Gica
mirisom da mami
a jadno crevce moje
krčaće u tami
a gladno crevce moje
zavijaće u tami

Kunem ti se rižotom
celulitom dušmanom
kunem ti se, kunem
ubi me tuga za skrobom

Kunem ti se rižotom
celulitom dušmanom
kunem ti se, kunem
ubi me tuga za skrobom
ubi me tuga za skrobom

Svis!


Evo ti srce (grudi) na dlanu
- u vezi plastičnog hirurga koji i od srca može da napravi grudi

Ne veruješ, al ti kažem - hirurški sam tip
jer ja ljubav dokazujem drukčije od svih
možda ne znaš da sam doktor za veštine te
tvoje male da naduvam u dve ogromne

Eve ti grudi na dlanu
plastične nek decu doje
ja ću da duvam u telo
šestice postaće tvoje

Eve ti grudi u dlanu
najčvršće nek budu tvoje
ja ću da duvam u telo
sedmice postaće tvoje

Da veruješ ti u mene medicinu bar
tad bi lepih i big boobies ti imala dar
kao Brickman ja bih tebi naduvao to
bilo bi ti kao da te radio u do

Špricen, špricen!

Evo ti grudi na dlanu
plastične nek decu doje
ja ću da duvam u telo
šestice postaće tvoje

Evo ti grudi u dlanu
najčvršće nek budu tvoje
ja ću da duvam u telo
osmice postaće tvoje

Eine, zwei
ich liebe dich eine... zwei

Ne veruješ da sa mnom bila veća ti
da bi tvojoj balon sreći zavideli svi
ne veruješ kad ti kažu da je sreća to
kad ti neko nežno dlanom pipne ogromno

Eve ti grudi na dlanu
plastične nek bu decu dojbu
ja ću da naduvam telo
desetke nek budu tvoje

Sad su baloni na dlanu
nabrekli strogo po planu
ali se čuvaj od igle
jer ćeš da letiš po stanu

Špricen, noh-doh, noh, špricen
ztem
ende!


Ne dolazi u moj stan
- zamisli "Pitona" u naslovnoj pesmi filma "Dom za brundanje"

Otišla si jednog dana
i odnela naše snove
sad se vraćaš uplakana
da li te to prošlost zove

Otišla si jednog dana
i odnela našu Mečku
kad platim ima da te
razbucam ko dete zvečku

O ne ne ne ne, ne dolazi
ne dolazi u moj stan
ne zbog žene, neg' zbog Mečku
ja sam ludo nesrećan

O na na na na na na napustila
napustila sreća stan
ne budi me ključ kad oću
zbog radi čega sam nesrećan sam

Čujem te u noćima Božana
vrati mi se, voli te tvoj Ja
ma ne žena da se vrati
nego Mečka da mi se vrati

Božanu mi žena uze
kao u tuđu kuću igra
njemu brunda, meni suze
na lancu prazna mrvica

Pa kako je mogla da se drzne
će je mlatim sa tepsijaš
nije smela da je uzme, majku ...
pa tu sam Mečku ukr'o ja

O ne ne ne ne, ne dolazi
ne dolazi u moj stan
ne zbog ženu, neg' zbog Mečku
ja sam mlogo nesrećan

O naj-na-na naj-na-na napustila
napustila sreća stan
ne reži mi Mečka noću
zbog radi čega sam... au!

Igraj Božana... u mojim snovima

O ne ne ne ne, ne dolazi
ne dolazi u moj san
ne zbog ženu be, neg' zbog Mečku
ja sam mlogo nesrećan sam

Drava Saveta, ja sam u krizu
bez Mečku pomišljam i na najgore
draga Saveta, ne treba mi žena
ne treba mi život, treba mi Mečka
igraj Božana u moje snove
i love jou, i love jou
vratila se, vratila se
svirajte mi belci, vratila se Božana u harlem


Eh kad bi ti
- pesma posvećena najvećom dometima novokompovane poezije.
- "Da sam živ, napisao bih ovakvu pesmu!" - Gete


Moje bi srce plodelo kraj
a moje oči doživele skaj
eh kad bi ti, eh kad bi ti
rekla mi - aute...

Moje bi pesme pobedile zmaj
a-ha-ha-ha-ha-ha-ha... otišle u raj
eh kad bi ti, ah kad bi eh
rekla ... te...

N-caca n-ca...
opa, sitno Mile
Mile obari
oj, ojs, ojs
sa sa sa
opa bato

Moje bi usne kvasile te, ma daj
i... ha-ha-ha-ha... kraj
eh kad bi eh, uh kad bi aaa
rekla mi ah, ah, ah!...

Moje bi ni-n-n-n naj-na-nu pobedile zmaj
a-ha-ha-ha... duša... u raj
eh kad bi ih, ah kad bi uh
oh ah ih uh...

Opsa sa, opala
tugadam tigadam
fuj
sa sa... aj sa
obori!

Tvoju bi ... ispunio gnoj
a toplo bi te 'ao ceo dan
eh kad bi eh, ah kad bi ah
rekla mi njam njam njam...


Udri Mujo
- balada o Ne-umu! Pesma se sluša isključivo na kredit i kolektivnu odgovornost.

Jen, jen
Mujo, kolko je jedan i jedan
- dva
bravo

Udri, udri, udri Mujo
u dri Mujo u barabe
udri, udri, udri Haso
u dri Haso u barabe, hej

Jukedica nije više
kao nekad džabe
a ni kredit nije više
kao nekad džabe, ehej

Čokirati neum treba
narodnog da proba hljeba
kaž bolan matere ti
dal će kredit ko da vrati

Udri, udri, udri Suljo
udru Suljo u funkcije... eno ga
udri, udri, ma udri Haso... Kuso, izvinjavam se
u funkcije, hej... u glavu

Život bolan kao nekad
njima više nije
zbog toga se sada lako
leti sa funkcije, ehej

Govorili - mora, treba
digli vile sve do neba
kažu bolan bilo mućke
uzimali oberučke

Udri, udri, udri Ibro
udri Ibro u tepsiju
udri, udri, udri Fikreta
i Fikreta u tepsiju, hej

Sad u SUP-u tebe čuvam
bosanskog deliju
od istrage neum čuvam
dokumenti nestaju, hej

Slušaj zemljo, frke nema
i kod vas je ista šema
ne verujem matere ti
da će ...
da će se za druge znati

Udri Mujo
- Jao hoću bona, kaži u šta treba udarat još
Pa u Brezovicu, Frušku Goru, Herceg Novi, Zlatibor,
Strugu, Krk, Portorož, Feni
Dobro veče, molim vaša dokumenta


Ne plači dušo
- pesma ljubavnika iz treće smene (Ne kaže se "s mene", nego sa mnom!)

Moja je draga svaku noć sama
svaku noć sama s komšijama
a moja je draga svaku noć sama
moja pidžama još nevina

Ne plači dušo, komša će doći
rado će doći i pomoći
ne plači dušo, električar će doći
u našoj kući da ti uključi

Jam datiga datiga dam...

Društvo me zovne na čašu vina
dok ja čašu vina, ti gravidna

Ne plači dušo, majstor će doći
alat izvući, opraviti
ne plači dušo, mirna ćeš biti
vodoinstalater će gumu zameniti

ajd opet...
sipaj mi sad još jednu
popio sam dok sam ... evo
aj Dule, nova čašica

Spremi na jastuk službeno lice
lice u lice, eto trudnice

Ne plači dušo, ja ću doći
ja neću doći do ponoći...

Ja ću da dođem do ponoći
i ja ću da dođem na red, hej!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma